۱۸۹۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۴۲درصد تصادفات درپی واژگونی خودرو بوده

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با آغاز سفرهای نوروزی ۴۲ درصد تصادفات مربوط به واژگونی خودرو بوده است

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: با آغاز سفرهای نوروزی ۴۲ درصد تصادفات مربوط به واژگونی خودرو بوده است.

سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران درقم افزود: طی 24 ساعت گذشته پنج درصد از تصادفات درراهها و جاده های ارتباطی کشور نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین علت وقوع سوانح رانندگی در مدت زمان یاد شده خستگی، خواب آلودگی و تخطی از سرعت غیر مجاز بوده است، افزود: در برخی راههای کشور از جمله جاده تهران - کندوان سرخوردگی ناشی از لغزندگی جاده به خاطر بارندگی عامل تصادف بوده است.

مومنی با تاکید بر اینکه برای خواب گزینه ای جز خواب نیست، افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه در صورت احساس خواب آلودگی در خود از رانندگی ،جدا خودداری کنند.

رییس پلیس راهور با تاکید بر اینکه سرنشینان خودرو در صورت مشاهده علائم خستگی در راننده باید او را از ادامه رانندگی باز داشته و در صورت امکان به جای او رانندگی کنند، افزود: به منظور حفظ سلامتی رانندگان و سرنشینان خودرو هایی که در جاده ها تردد می کند، طبق دستور العمل ابلاغی هر خودرویی که سرعت مجاز را رعایت نکند، حدود ۷۲ ساعت توقیف می شود.

وی با بیان اینکه در اکثر راههای برون شهری و جاده های کشور ترافیک به صورت پر حجم در جریان است، افزود: در 24 ساعت گذشته بیشترین حجم ترافیک مربوط به استان های، خراسان رضوی، قم و خوزستان بوده است.

وی همچنین راههای تهران - کرج، تهران - قم، چناران - مشهد و اهواز- آبادان را از پر تردد ترین جاده های کشور عنوان کرد، و افزود: به رغم بارش باران و برف در استان های شمال و شمال شرق کشور و حرکت یک جبهه هوای سرد به سمت مناطق شرقی کشور و احتمال بارش برف در ارتفاعات این مناطق در حال حاضر همه راههای ارتباطی کشور باز و تردد در آن جریان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج