۱۸۹۴۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار پلیس:محورهای ۱۴ استان لغزنده اند

رییس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی ۱۴ استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی ۱۴ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی ترافیک تا ساعت 10 در محور کرج - چالوس (از میدان امیرکبیر تا کیلومتر 6) نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده ها، افزود: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت ۱۰ امروز ، در استانهای همدان (اکثر محورها)، آذربایجان شرقی (محورهای تبریز بستان آباد و صوفیان - مرند)، آذربایجان غربی (محورهای سردشت پیرانشهر و ماکو - چالدران)،گلستان(محور آزادشهر- شاهرود و توسکستان-شاهرود)، لرستان(خرم آباد-بروجرد)، کرمانشاه(محورهای بیستون - صحنه، کرمانشاه هرسین، ماهیدشت - اسلام آباد) و کردستان(محور سنندج-مریوان)بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استان های خراسان شمالی، گلستان، مازندران(اکثر محورها)، اردبیل(محور پارس آباد- مشکین شهر)،خراسان رضوی(محور سبزوار،شاهرود)، هرمزگان( محور بندرلنگه)، سمنان(محور سمنان - دامغان) و فارس (محور شیراز کازرون)بارش باران گزارش شده است.

حمیدی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور، گفت: براین اساس به دلیل بارش برف و مه آلود بودن، اختلال تردد جاده های کوهستانی در استانهای مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود که با توجه به وزش باد شدید در برخی نقاط با کولاک برف همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت در استانهای سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رییس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز، گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند. از سوی دیگر رانندگان حتما فاصله طولی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استانهای مختلف ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج