اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۹۷۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۹ کشته در تصادفات جاده‌ای مازندران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از وقوع ۹ کشته در تصادفات جاده‌ای مازندران خبر داد و گفت: ۱۰۰ خودروی امدادی در محورهای استان مستقر هستند.

ایسنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از وقوع ۹ کشته در تصادفات جاده‌ای مازندران خبر داد و گفت: ۱۰۰ خودروی امدادی در محورهای استان مستقر هستند.

«احمدآفرین محمدزاده» پیش از ظهر امروز چهارم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: پیش فروش بلیت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از دهم اسفندماه آغاز شده است.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز شاهد پیک سفر در مازندران هستیم، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تهیه‌ی ناوگان مطلوب برای هم‌وطنان از سوی این اداره‌کل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تصریح کرد: مازندران با 159 شرکت حمل و نقلی مسافر با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها آمادگی لازم برای جابجایی مسافر را دارد.

وی افزود: ۱۱ پایانه‌ی مسافربری شرکت‌ها آمادگی برگشت برای حمل و نقل مسافران نوروزی را دارند.

محمدزاده اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا دیروز(دوشنبه سوم فروردین‌ماه) 588 هزار و 61 خودرو وارد مازندران و 424 هزار و 392 خودرو از استان خارج شدند.

وی با بیان این‌که ۱۰.۳ درصد تردد در کل کشور در مازندران انجام شده است، گفت: مازندران رتبه‌ی سوم میزان تردد را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، محورهای «بابلسر - محمودآباد»، «ساری - قائم‌شهر» و «محمودآباد - نور» را به‌ترتیب پرترددترین محورهای مازندران برشمرد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت مسایل ایمنی افزود: متأسفانه از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۹ کشته در تصادفات جاده‌ای استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۶ کشته کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با بیان این‌که دیروز 4 کشته در محدوده‌های استان اتفاق افتاده است، گفت: 2 کشته در محدوده‌ی پلیس راه کیاسر، یک کشته در محدوده‌ی پلیس راه نور و یک کشته در محدوده‌ی پلیس راه بابل به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: ۴۴ دوربین نظارت تصویربرداری، ۸ دوربین ثبت تخلف پلاک خوان و ۷۳ دستگاه تردد شمار برخط در محورهای استان فعال است که آمارهای ورود و خروج و ترددهای محورهای استان را ثبت می‌کنند.

محمدزاده اظهار کرد: 44 جرثقیل به‌صورت کشیک و بیش از 100 خودروی امدادی در محورهای مازندران مستقر و آماده ارایه خدمت به هم‌وطنان هستند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در طول طرح نوروزی در استان بیش از ۲ میلیون تردد در استان انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج