adexo3
۱۸۹۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشدار: گرد و خاک در شرق و جنوب کشور

از بعدازظهر پنج‌شنبه (۶ فروردین ماه) و طی روزهای جمعه و شنبه (۷ و ۸ فروردین ماه) سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور افزایش می‌یابد و بنابراین پدیده گرد و خاک برای پاره‌ای مناطق شرق و جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر پنج‌شنبه (۶ فروردین ماه) و طی روزهای جمعه و شنبه (۷ و ۸ فروردین ماه) سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور افزایش می‌یابد و بنابراین پدیده گرد و خاک برای پاره‌ای مناطق شرق و جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: از بعدازظهر روز چهارشنبه (5 فروردین ماه) به علت نزدیک شدن سامانه بارشی دیگری به کشور طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (5 و 6 فروردین ماه) افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در مناطق مستعد و بارش تگرگ و وزش باد در نیمه غربی کشور پیش‌بینی می‌شود که در مناطق کوهستانی رشته کوه البرز و شمال غرب کشور بار‌ش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: در روز پنج شنبه (۶ فروردین ماه) بیشترین فعالیت بارشی به صورت برف و باران در ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل شمالی و غرب کشور است. از بعدازظهر همین روز به تدریج این سامانه به شمال شرق و شرق کشور گسترش می‌ِیابد. روز جمعه (۷ فروردین ماه) عمده فعالیت این سامانه در سواحل شمالی، نواحی مرکزی دامنه و ارتفاعات البرز جنوب، شرق شمال شرق و جنوب شرق کشور خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: در روز شنبه (8 فروردین ماه) این سامانه در نواحی شرقی کشور فعالیت می‌کند و در پایان روز از کشور خارج می‌شود.

وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران طی روزهای آینده گفت: هوای استان تهران در چهارشنبه (۵ فروردین ماه) ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای این استان به ۱۶ و کمترین آن به ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد. هوای استان تهران پنجشنبه (۶ فروردین ماه) ابری در پاره‌ای نقاط همراه با بارش باران در ارتفاعات همراه با بارش برف و وزش برف پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای این روز ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج