۱۹۰۴۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۰ / ۰۱ / ۱۳۹۴

فال روزانه 10 / 01 / 1394



فال روزانه 10 / 01 / 1394

فروردین

امروز برخلاف چند روز گذشته، ایده های خوبی در سرتان جرقه خواهد زد. شاید خیلی از آنها چندان به درد بخور نباشند اما ارزش یادداشت کردن دارند. چون شاید در وقتی دیگر به کار بیایند. امروز بدون فکر نه حرف بزنید نه واکنش نشان دهید زیرا بیش از همیشه حساس هستید.

اردیبهشت

امروز احساسات درونی شما برانگیخته می شوند و خلاقیت های زیادی خواهید داشت. از این فرصت برای ارتباط برقرار کردن با رویاهای خود استفاده کنید. اینقدر به محدودیت ها و کمبودها فکر نکنید و به جای حسرت خوردن به دنبال راه هایی برای تغییر مسیر زندگی باشید. می توانید از مربی یا یک مشاور در این مسیر کمک بگیرید.

خرداد

امروز کاملا اجتماعی هستید و به واسطه درک خوبی که از شرایط و محیط دارید، می توانید با اطرافیان ارتباط های شادی داشته باشدی. البته به یاد داشته باشید که باید گزینشی رفتار کنید و هر جا و توسط هر کسی که دعوت شدید، سریع قبول نکنید و نروید. در میان افرادی باشید که انرژی های مثبت دارند و می توانند از نظر فکری به شما ایده های خلاقانه بدهند.

تیر

امروز در مسایل کاری خود کاملا موفق خواهید بود. احساسات شاد و افکار خلاقانه دارید و در ارتباط برقرار کردن هم بسیار موفق خواهید بود. همه این ها در کنار هم کمک می کنند تا یک روز متفاوت و خوبی را تجربه کنید. این فرصت را دارید تا با انسان های قدرتمند و مهم دوست شوید و از وجود آنها برای ارتقا موقعیت کاری خود بهره بگیرید. حتی این فرصت را دارید برای ایده های خود سرمایه‌گذار مالی پیدا کنید.

مرداد

امروز هیجان و شادی زیادی را تجربه خواهید کرد. اگر خودتان هم حواستان باشد و فرصت ها را در هوا پقاپید، اوضاع خیلی بهتر از تصور خوب پیش خواهد رفت. اگر در نظر دارید یک سفر دور و دراز بروید، امروز بهترین فرصت برای تحقیق و مطالعه است. در اینترنت وب سایت های گردشگری را بخوانید و از زیر و بم همه مقاصدی که در نظر دارید آگاه شوید.

شهریور

امروز می توانید آغاز بسیار خوبی در حوزه کار داشته باشید. البته خوب است به سلامتی خود هم توجه کنید و از زیبایی های بهار و فصل جدید هم لذت ببرید. اما اگر در نظر دارید یک کار تازه آنلاین راه اندازی کنید، امروز زمان خوبی برای این امر است. از مشاور یا کارشناسان هم کمک بگیرید. فرصتی که امروز به شما روی می آورد دقیقا چیزی است که خیلی ها به دنبال آن هستند. پس الکی آن را از دست ندهید.

مهر

امروز مسایل سطحی و ساده زندگی نمی تواند موجب خوشحالی شما شوند. از امروز تا شش هفته دیگر یک حس فلسفی در شما به وجود می آید که دوست دارید از عمق مسایل سر در بیاورید و به دنبل کشف راز و رمز های زیادی خواهید بود. امروز فرصت مالی بسیار خوبی به شما روی می آورد که باید حواستان باشد و از آن استفاده کنید. در غیر این صورت معلوم نیست دوباره چه زمانی چنین موقعیتی داشته باشید.

آبان

امروز نه تنها ایده های خوب که فرصت های طلایی خواهید داشت. در حوزه کاری خود می توانید خودنمایی کنید. از طرفی هم فرصت های مالی و کاری خوبی پیش رویتان قرار می گیرند که می توانید برای بهبود زندگی خود استفاده کنید. فقط باید حواستان جمع باشد. خلاقیت شما به قدری زیاد است که اگر هنرمند باشید می توانید یک شاهکار خلق کنید. البته این را به یاد داشته باشید، نخستین قدم برای موفقیت، برنامه ریزی است.

آذر

اگر تا الان خانه و زندگی خود را برای عید و بهار تمیز نکرده اید، امروز زمانش است. همه کمد و کشوها را بیرون بریزید و به همه بخش های خانه سامان بدهید. بیرون و خرید بروید و از فروشگاه های مورد علاقه، وسایل مورد نیاز خود را بخرید. زندگیتان را کاملا بهاری کنید و از انرژی های خوب سال جدید به نفع خود بهره بگیرید

دی

کار را بعدا هم می توان انجام داد. امروز بهتر است به ارتباط ها و خانه و زندگی خود رسیدگی کنید. به طور مثال، خانه را تمیز کنید و وسایل اضافه را دور بریزید. دیوارها را رنگ کنید. محیط زندگی خود را تمیز و مرتب کنید. این کار کمک می کند تا ذهنتان هم باز شود و فشارهای کاری که همیشه روی دوشتان احساس می کنید نیز خلاص شوید.

بهمن

ارتباط های خود را بهبود ببخشید. بهتر است با اطرافیان طرز برخوردی متفاوت داشته باشید. امروز خوب است در کلاس های آموزشی مسایل که به آنها علاقه دارید ثبت نام کنید. مثلا در کلاس آشپزی یا جواهرسازی. اگر معلم، بلاگر یا نویسنده هستید، امروز خلاقیت های زیادی در حوزه کاری خود خواهید داشت و می توانید ایده های بسیار متفاوت و خاص داشته باشید.

اسفند

امروز مراقب مال و اموال و خرج و مخارج خود باشید. احتمال دارد برای وسایل یا تعمیرات خانه الکی هزینه کنید. برای مسایل کاری خود از مشاور یا کارشناس کمک بگیرید. اگر قصد سرمایه گذاری دارید حتما به بودجه خود توجه داشته باشید. چشم اندازهای بلندی در زندگی تعریف کنید تا بتوانید سرمایه گذاری های درست و سودزا داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج