اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۰۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فالکائو: با روحیه‌ بالا به منچستر بازمی‌گردم

مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی کلمبیا با گلزنی در دیدارهای اخیر این تیم آمریکای جنوبی برابر تیم‌های بحرین و کویت عنوان کرد حالا با روحیه بهتری به اولدترافورد باز خواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی کلمبیا با گلزنی در دیدارهای اخیر این تیم آمریکای جنوبی برابر تیم‌های بحرین و کویت عنوان کرد حالا با روحیه بهتری به اولدترافورد باز خواهد گشت.

رادامل فالکائو که شب گذشته (دوشنبه) در پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتبال کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل کویت سومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با رکورد ۲۴ گل آرنولد ایگواران، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال کلمبیا برابر شد، در خصوص آینده‌اش در منچستریونایتد گفت: انتظار این را دارم که در منچستریونایتد بمانم و در پایان فصل در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام فکر می‌کنم و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

مهاجم ۲۹ ساله منچستریونایتد که آخرین گلش برای این تیم را در بازی مقابل لسترسیتی در ماه ژانویه ۲۰۱۵ به ثمر رساند، تصریح کرد: گلزنی برای من مهم است و اعتمادبه‌نفسم را بالا می‌برد. پیش از این هم بارها گفته‌ام که نیاز به مدت زمان بیشتری برای بازی و البته به طور مداوم دارم و در تیم ملی کلمبیا این فرصت به من داده می‌شود. من هم بهترین عملکردم را برای تیم به نمایش می‌گذارم و گلزنی می‌کنم. حالا هم با روحیه‌ بالایی به منچستریونایتد باز می‌گردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منچستریونایتد هنوز هشت بازی دیگر در پیش دارد و من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا شانس بازی در دقایق بیشتری نصیبم شود. به خودم و آمادگی‌ام هم اطمینان دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج