اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۰۸۲۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جاده هراز بازگشایی شد

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی جاده هراز که پیش از ظهر سه شنبه در حدفاصل تونل تکاور تا پیچ ابتهاج براثر ریزش سنگ های معلق از کوه بسته شده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی جاده هراز که پیش از ظهر سه شنبه در حدفاصل تونل تکاور تا پیچ ابتهاج براثر ریزش سنگ های معلق از کوه بسته شده بود، خبر داد.

علی نوری پور روزسه گفت: با تلاش نیروهای راهداری و بکارگیری چندین دستگاه لودر و گریدر سطح جاده هراز درکیلومتر ۸۵ تا ۸۶ حدفاصل تونل تکاور تا پیچ ابتهاج پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: جاده هراز از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون برای پنجمین بار متوالی براثر ریزش سنگ از کوه در کیلومتر ۸۰ تا حدود ۹۰ بسته شد که امروز پس از چند ساعت با تلاش ماموران راهداری و نیروهای مردمی بازگشایی شد.

رییس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان آمل، با بیان اینکه بسته شدن جاده هراز ترافیک سنگینی از خودروها در این جاده ایجاد کرده است، تصریح کرد: هم اکنون به علت بارندگی مقطعی سطح جاده هراز لغزنده است و انتظار است رانندگان در این جاده باید صبر و حوصله رانندگی کنند.

نوری پور تصریح کرد: درعین حال نیروهای پلیس راه آمل و ماموران راهداری و نیز هلال احمر در مناطق حساس و پرترافیک جاده هراز حضور دارند و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: محدودیتهای ترافیکی نیز اکنون در جاده هراز اعمال می شود و تردد کامیونها وکامیونتها به استثنای خودروهای حامل سوخت وموادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج