اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۰۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انریکه: برد مهمی را به دست آوردیم

سرمربی آبی - اناری‌ها از عملکرد تیمش برابر سلتا ویگو راضی بود و پیروزی برابر این تیم را مهم دانست.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه هفته بیست و نهم لیگا یک دیدار برگزار شد که در آن بارسلونا موفق شد در خانه سلتا ویگو با یک گل به پیروزی برسد تا اختلافش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول چهار امتیاز نگه دارد.

تک گل آبی - اناری‌ها را در این دیدار خارج خانه ژرمی ماتئو، مدافع فرانسوی این تیم به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این دیدار به اندوخته بارسا اضافه شود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی سختی را به دست آوردیم. بازیکنان بارسلونا در این دیدار خسته بودند و به همین خاطر هم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. هر چند از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر نمی‌بردیم اما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم گل پیروزی را در نیمه دوم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: این پیروزی برای ما بسیار حیاتی بود و باعث می‌شود تا انگیزه ما برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود. بازی برابر سلتاویگو اصلا آسان نبود؛ چرا که این تیم در خانه خود بازی می‌کرد و حریف سخت و لجبازی بود. تلاش کردیم تا مالکیت توپ را در اختیار بگیریم اما با مشکل مواجه شدیم. در نیمه دوم بازیکنان هر دو تیم خسته شده بودند با این حال فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. هر چند دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند با این حال سلتا ویگو نمی توانست به دروازه ما نزدیک شود.

انریکه درباره بازی دادن به ژاوی و آینده او در ترکیب آبی - اناری‌ها هم گفت: ژاوی با حضورش در میدان باعث شد تا مالکیت توپ ما بیشتر شود. او نشان داد که تا چه اندازه برای بارسلونا تاثیرگذار است. درباره ماندن یا جدایی او هم باید بگویم که این موضوع تنها به خود او بستگی دارد. همه ما به تصمیمی که ژاوی می‌گیرد احترام خواهیم گذاشت. اطمینان داریم که او تا پایان فصل با تمرکز بالا ما را همراهی خواهد کرد.

رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از جدایی ژاوی سخن به میان آورده و السد قطر را به عنوان مقصد بعدی او معرفی کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج