اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۰۵۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جزییات جدید از بسته خدمات درمانی سال ۹۴

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از ارتقاء بسته خدمات درمانی و بیمه ای بیمه شدگان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: توانمندسازی بیمه شدگان یکی از اقدامات مهمی است که اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از ارتقاء بسته خدمات درمانی و بیمه ای بیمه شدگان در سال ۹۴ خبر داد و گفت: توانمندسازی بیمه شدگان یکی از اقدامات مهمی است که اجرایی خواهد شد.

انوشیروان محسنی بند پی افزود: در سال جاری برنامه ها و طرحهای زیادی اجرایی خواهد شد که البته ادامه و توسعه برخی از طرحهای در دست اجرای سال ۹۳ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته پوشش فراگیر بیمه ای برای افراد فاقد بیمه در کشور ایجاد شد بطوریکه ۸ میلیون نفر نیز تحت پوش قرار گرفته و از خدمات سرپایی و بستری مراکز درمانی بهره مند می شوند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه ارتقاء بسته خدمات بیمه پایه یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت است، گفت: قصدداریم با ارائه برنامه هایی در سال جاری بسته خدمتی بیمه شدگان را هم در بخش خدمات سرپایی و هم بستری ارتقاد دهیم .

به گفته وی، در حال حاضر بیمه شد‌‌گان بیمه سلامت در صندوق روستاییان و شهرهای دارای جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر ۳ درصد و سایر بیمه‌شدگان حدود ۶ درصد هزینه های بستری را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به توانمند سازی بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: با تشکیل اداره توانمند سازی در جهت حقوق بیمه شدگان و همچنین سلامت آنان، نوع بیماری و مشکلات درمانی خودشان، آگاهی های لازم ارائه می شود.

محسنی افزود: همچنین این امکان به آنان داده می شود که از یک راهنمای بالینی برخوردار باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      متاسفانه بیمه فرهنگیان نیز همچون نان چند نرخی می شود وحالت آزاد وغیر آزاد به خود می گیرد . همچنین با این کار توپ را توی زمین فرهنگیان می اندازند.

    • جواد میرزائی

      خداوکیلی دم وزیر بهداشت گرم!
      چندنفریرو سراغ دارم که در بیمارستانهای دولتی بستری بودندو هنگام ترخیص مبلغ بسیار ناچیزی بابت تسویه از آنها گرفته بودند؛خود مریض ها هم باورشان نمی شد.
      خدا اجرش بده و همیشه سالم باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج