۱۹۲۱۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

توضیح درباره مرگ مشکوک عموی ساعی

بازپرس ویژه قتل پایتخت از دستگیری دو نفر در جریان مرگ مشکوک عموی عضو شورای شهر تهران خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی با ارسال نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: بازپرس ویژه قتل پایتخت از دستگیری دو نفر در جریان مرگ مشکوک عموی عضو شورای شهر تهران خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی با ارسال نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ همچنان ادامه دارد.


ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ فروردین ماه امسال ماموران کلانتری چیتگر در جریان مرگ مشکوک مرد ۶۴ ساله ای قرار گرفتند که طی درگیری فیزیکی در محدوده یک باشگاه سوارکاری خصوصی به قتل رسیده بود با حضور ماموران کلانتری در محل حادثه و تایید خبر قتل بلافاصله بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان ماجرا قرار گرفت.

تحقیقات اولیه ماموران نشان می داد باشگاه سوارکاری متعلق به هادی ساعی قهرمان المپیک بوده و مرد فوت شده هم عموی وی است که مدیریت باشگاه را در زمان غیبت هادی ساعی بر عهده داشته است.

با به دست آمدن این سرنخ ها و اجازه انتقال جسد مرد ۶۴ ساله به پزشکی قانونی از سوی بازپرس پرونده تحقیقات برای مشخص شدن علت ماجرا در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی های بیشتر ماموران نشان می داد لحظاتی قبل از فوت، عموی هادی ساعی با دو نفر از کارگران بخش پیمانکاری خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ به دلیل انتقال زباله ها از باشگاه درگیر شده است.

عموی ۶۴ ساله که برای خارج کردن زباله های باشگاه از شهرداری درخواست نیروی کمکی کرده بود با مشاهده حجم انبوه زباله هایی که از داخل محدوده سوارکاری به بیرون از باشگاه منتقل نشده بود عصبانی شده و بلافاصله با شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ تماس گرفته و از آنها تقاضای نیروی خدماتی کرده بود.

لحظاتی بعد از این تماس یک دستگاه خودروی حمل زباله به همراه ۲ نفر از کارگران در محل باشگاه حاضر شدند اما به گفته شاهدان عینی با توجه به اینکه زباله ها از داخل محدوده باشگاه به بیرون منتقل نشده بود هر ۲ کارگر نسبت به این موضوع اعتراض کرده و با کارگران خدماتی مشغول در باشگاه و عموی ۶۴ ساله هادی ساعی درگیر شدند.

درگیری تا جایی ادامه داشت که یکی از کارگران با چوبی که به همراه داشت اقدام به کتک زدن هادی ساعی کرده و وی را از ناحیه پای چپ مجروح کرده بود اما قهرمان المپیک به هیچ عنوان با کارگران درگیر نشده و از یکی از کارمندان باشگاه خواسته بود موضوع را سریعا با پلیس در میان بگذارد در جریان این درگیری و قبل از رسیدن ماموران پلیس ناگهان عموی ۶۴ ساله هادی ساعی به دلیل نامعلومی بر روی زمین افتاده و قبل از رسیدن عوامل اورژانس فوت کرد.

قاضی حسین پور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با اعلام اینکه تحقیقات پزشکی قانونی برای مشخص شدن سابقه بیماری قلبی و همچنین علت تامه مرگ مرد ۶۴ ساله همچنان ادامه دارد به خبرنگار مهر گفت: بر همین اساس هر دو کارگر ۲۴ و ۴۰ ساله که به صورت پیمانکاری با معاونت خدمات شهری ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۲ همکاری می کنند به اتهام قتل شبه عمد بازداشت شده و تحقیقات فنی و پلیسی تا زمان ارسال نظریه پزشکی قانونی از این دو متهم همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج