۱۹۲۲۴۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تلویزیون در نوروز ۹۴ توقع تان را برآورده کرد؟

چهره های مطرح تلویزیون، با وجود انتظارهای فراوانی که از آنها می رفت، نوروز امسال عملکرد چندان موفقیت آمیزی نداشتند. از بین این چهره ها فقط عملکرد مهران مدیری، احسان علیخانی و جواد رضویان را می شود با اغماض قابل قبول دانست.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟





روزنامه هفت صبح: چهره های مطرح تلویزیون، با وجود انتظارهای فراوانی که از آنها می رفت، نوروز امسال عملکرد چندان موفقیت آمیزی نداشتند. از بین این چهره ها فقط عملکرد مهران مدیری، احسان علیخانی و جواد رضویان را می شود با اغماض قابل قبول دانست.

به هشت چهره مطرح رسیدیم که عملکرد امسال شان در نوروز 94 در قد و قواره کارهای قبلی شان نبود و راضی مان نکرد. از طرف دیگر باکسی جداگانه را به سه چهره مطرح اختصاص دادیم؛ چهره هایی که آنها هم آثارشان شوکه مان نکرد و باعث نشد ایول عمیقی از ته دل بگوییم اما به نسبت سایرین عملکردشان تا حدی قانع کننده بود.

ایرج طهماسب

چه برنامه ای داشت؟ کلاه قرمزی 94

موفقیت های قبلی: موفقیت ایرج طهماسب به سال های اخیر و برنامه های نوروزی کلاه قرمزی محدود نمی شود. او یکی از چهره های همیشه موفق سینما و تلویزیون است اما اوج موفقیت او به ساخت مجموعه های نوروزی کلاه قرمزی در سال های اخیر برمی گردد. او این سال ها به همراه حمید جبلی، با خلق شخصیت های جدید عروسکی و قرار دادن آنها در موقعیت های جذاب، نبض برنامه های تلویزیون را به دست گرفته اند و بدون وقفه هر سال نام شان به عنوان برنده های نوروزی به ثبت می رسد.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ «کلاه قرمزی ۹۴» این روزها در صدر برنامه های نوروزی سیماست، پس در قدم اول اثری موفق است و می شود گفت طهماسب توانسته یک بار دیگر توجه ها را به سمت خودش جلب کند اما آنطور که در نقدها و کامنت های مختلف مردم در سایت های مختلف دیده می شود، خیلی ها معتقدند طهماسب به عنوان کارگردان این مجموعه، برای خلق شخصیت های جدید و توجه به ریزه کاری های شخصیتی کاراکترهای قبلی، به اندازه سال های قبل تلاش نکرده.

اتثری که شخصیت های فامیل دور، ببعی، آقای همساده و حتی پسرخاله روی مخاطبان و بخصوص شبکه های اجتماعی داشتند به هیچ وجه قابل مقایسه با امسال نیست.

امسال کاراکترهای عروسکی، بیشتر از اینکه حرفی برای گفتن داشته باشند، به فکر شلوغ بازی و رقصیدن با آهنگ هندی هستند؛ آهنگی که چندان هم مورد توجه قرار نگرفته.

عموپورنگ

چه برنامه ای داشت؟ عیدانه عموپورنگ

موفقیت های قبلی: داریوش فرضیایی سال هاست با ویژه برنامه هایی که در قالب عموپورنگ برای بچه ها روی آنتن می فرستد، مشهور و محبوب شده و خیلی بچه ها برایش سر و دست می شکنند!

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ داریوش فرضیایی سال پیش را با چند حاشیه به پایان برد؛ حواشی دامنه دار کلید سیاسی و شایع ممنوع التصویری. مسئولان تلویزیون اما چند بار از او طرح خواستند و مایل بودند برنامه اش را بار دیگر روی آنتن ببرد.

به یکباره در آخرین لحظه اعلام شد او برای یک برنامه خواهد داشت. خیلی ها به استقبال این خبر رفتند و منتظر اتفاقی ویژه بودند؛ عیدانه عموپورنگ اما توقعات را برآورده نکرد. دلیل اصلی آن به اجرای برنامه در فضای بازبرمی گردد.

این مراسم در واقع به سفارش شهرداری برگزار شده بود و آنها هر چقدر تلاش کردند، شکل برنامه و حال و اهوای آن از قالب جشن های دورهمی خارج شود، نشد. دست اندرکاران بهتر بود وارد دکور می شدند و آنجا برنامه شان را ضبط می کردند.

خود فرضیایی هم مثل همیشه نبود؛ اجرایش ضعف داشت و نشانی از شور و حال همیشگی در آن دیده نمی شد. متن برنامه هم ضعیف بود و آن خلاقیت و نوآوری که خود فرضیایی همیشه روی آن تاکید دارد، به چشم نیامد. سرعت و عجله ضربه بدی به برنامه زد و حالا عموپورنگ باید با تامل بیشتر به فکر برنامه سازی باشد. ضمن آنکه رمز موفقیت برنامه های پورنگ تداوم آن است، عیدانه او جا نیفتاد.

علی ضیا

چه برنامه ای داشت؟ اینجا آینده ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک

موفقیت های قبلی: علی ضیا از سال ۸۵ به عنوان مجری فعالیت می کند و پیش تر با برنامه ویتامین ۳ نامش را سر زبان ها انداخته بود. سال پیش برنامه های نبش جنت آباد و بعضیا را روی آنتن شبکه یک داشت و توانسته بود موفقیت هایی را به دست بیاورد.

با رفتن فضل الله شریعت پناه، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه به شبکه یک، امسال علی ضیا هم به این شبکه منتقل شد و اینجا آینده را روی آنتن برد.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ علی ضیا بیش و پیش از همه به رقیب سرسختش، احسان علیخانی باخت. خب همین مقدار که علیخانی رقیب ضیا نامیده می شود یعنی او مجری خوبی است که همیشه با رقیب دوئل داشته.

ضیا در مجموع از مجریان خوب تلویزیون است که خیلی ها طرفدار او هستند و اجرایش را به شدت می پسندند. با اینحال هنوز راهی طولانی برای تبدیل شدن به یک مجری ششدانگ دارد. ابتدای امسال با ویژه برنامه اینجا آینده، اجرایی شسته رفته تر از برنامه قبلی یعنی بعضیا تجربه کرد؛ سعی کرد با میهمان ها رودربایستی بی مورد نداشته باشد و در صورت لزوم وارد چالش شود.

ضیا باید این شیوه اجرا را ادامه دهد، یعنی نه بیش از حد احساس رفاقت با میهمان کند و نه اینقدر خنثی باشد که جان یک گفتگوی جذاب را بگیرد. ضیا از برنامه اش هم ضربه خورد، اینجا آینده به رغم داشتن چند چهره، به وزن ویژه برنامه شبکه سه نرسید و موردی برای سورپرایز نداشت.

ژیلا صادقی

چه برنامه ای داشت؟ فرش بهشت؛ برنامه سال تحویل شبکه پنج و آب و آینه

موفقیت های قبلی : ژیلا صادقی در تلویزیون حدود ۲۲ برنامه اجرا کرد که آخرین آن یعنی «خانه فیروزه ای» پخته ترین و پرمخاطب ترین بود. صادقی را می توان جسورترین مجری زن تلویزیون دانست که سعی کرده خطوط قرمز فرضی را جابجا کند و مدلی تازه از اجرا ارائه کند. مهمترین ویژگی او اجرای بی تکلف، صمیمی بودن با میهمان، انرژیک بودن و قدرت بالای ارتباط با بیننده است.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ حذف ناگهانی ژیلا صادقی، با ابهامات فراوانی همراه بود. هر چه رسانه ها نوشتند پاسخی از سوی مسئولان سابق تلویزیون نشنیدند تا اینکه با آمدن مدیران تازه نفس، مشکل صادقی هم حل شد و به تلویزیون بازگشت.

شبکه پنج با انتخاب این مجری، برگ برنده رو کرد و مخاطبان در ویژه برنامه سال تحویل این شبکه فرصتی دوباره برای تماشای اجرای او پیدا کرد. طبعا کار صادقی به مراتب سخت تر از دیگر رقبا بود؛ هم شبکه پنج برند معتبری برای سال تحویل نیست و هم او فرصت زیادی از زمان دریافت مجوز اجرا تا شامگاه سال تحویل نداشت.

با اینحال صادقی، صادقی است و خیلی ها انتظار ویژه تری داشتند. تلاشش روی آنتن مشهود بود اما ماهیت برنامه اجازه نمی داد او اجراهای همیشگی اش را نشان دهد. عمده میهمانانش چهره نبودند و طبعا بیننده سراغ شبکه های دیگر می رود که میهمانان جذاب تری داشت. همین اتفاق در برنامه آب و آینه هم به نوعی دیگر تکرار شد.

کامران نجف زاده

چه برنامه ای داشت؟ بهار در خانه است؛ ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو

موفقیت های قبلی: پیش از این به عنوان گزارشگر اخبار شبکه دو شناخته می شد که با برنامه صرفا جهت اطلاع به شدت مشهور شد. نجف زاده بعد از چند سال فعالیت مکتوب، سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در واحد مرکزی خبر آغاز کرد.

از سال ۸۴ در کنار حرفه خبرنگاری خود در بخش خبری ۲۰:۳۰ به عنوان گوینده خبر نیز شروع به فعالیت کرد. شهرتش به گاف های جذابی برمی گردد که در صرفا جهت اطلاع از چهره های مطرح می گیرد. صدای خوبی دارد؛ گزارش ها را به شیوه خودش تهیه می کند و در این زمینه صاحب سبک است.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ شبکه دو خیلی دیر مجری ویژه برنامه سال تحویلش را معرفی کرد. وقتی بیننده ها تصویر کامران نجف زاده را روی آنتن دیدند، شوکه شدند. او گزارشگر موفقی است که حالا به یکباره باید اجرای یک برنامه طولانی مدت را برعهده داشته باشد؛ آن هم برنامه ای که سیاسی - اجتماعی نیست و باید با حال و هوای سال تحویل هعمخوان باشد.

نجف زاده تلاش کرد در موقعیت جدید هم موفق باشد اما اصلا جنس اجرای او به چنین برنامه ای نمی خورد. خستگی اش بعد از گذشت چند ساعت مشهود شد و خودش به این اتفاق و کم خوابی شب گذشته (به خاطر آماده سازی برنامه) اشاره کرد.

وقتی قبراق بود خوب گفتگو می کرد اما این فقط معدود به لحظاتی بود که برنامه نجف زاده میهمان چندان مطرحی نداشت و همین دیگر پاشنه آشیلش بود.

مهدی فخیم زاده

چه برنامه ای داشت؟ فخیم زاده از مدت ها قبل نوروز سریال «قورباغه و قناری» را برای پخش در شبکه یک تولید کرده بود و اصلا قرار نبود آن را تحت عنوان سریال مناسبتی نوروز روی آنتن بفرستد. بعد از تغییرات مدیریتی، تصمیم بر این شد که با اسم «فوق سری»، باکس سریال های شبکه یک را در این ایام پر کند.

موفقیت های قبلی: فخیم زاده اصولا کارگردانی است که کار بد از زیر دستش بیرون نمی آید. به طور کلی فیلم ها و سریال هایش استانداردهای قابل قبولی دارند. این اواخر هم سریال هایش غیر از «ساختمان ۸۵» که چندان انتظارها را برآورده نکرد، آثار قابل توجهی بوده اند.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ «فوق سری» سریال بد و اعصاب خردکنی نبود و شاید بشود گفت که از بین سریال هایی که در نوروز روی آنتن شبکه های مختلف رفت (غیر از در حاشیه) یک سر و گردن هم بالاتر بود؛ با این اوصاف اما انظتاری که از فخیم زاده می رفت را برآورده نکرد.

فخیم زاده این بار دست روی سوژه ای تکراری گذاشت و سعی کرد از داخل آن، اثری جدید خلق کند و دست آخر آنطور که باید جواب نگرفت.

او در انتخاب بازیگرانس ریال هم آنطور که باید دقت و سلیقه به خرج نداد و بازی های خوبی هم از بازیگرانش نگرفت. شقایق فراهانی در این سریال یکی از بدترین نقش هایش را ایفا کرد و بازیگران نقش اعضای خانواده سرهنگ نصراللهی هم غیر از فریبا کوثری، انتخاب های خوبی نبودند.

علیرضا خمسه

چه برنامه ای داشت؟ مسابقه ثانیه ها

موفقیت های قبلی: علیرضا خمسه بازیگر موفقی است که در چند نوروز اخیر با نقش بابا پنجعلی در سریال پایتخت پیش بیننده ها محبوبیتی فزاینده به دست آورده. او در ویژه برنامه سا لتحویل نوروز ۹۴ خیلی پرکار بود. در ویژه برنامه شبکه پنج به آسایشگاه جانبازان رفته بود،در شبکه یک استندآپ کمدی اجرا کرد و در ویژه برنامه شبکه دو روبروی کامران نجف زاده نشست.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ وقتی تصویر علیرضا خمسه به عنوان مجری مسابقه ثانیه ها روی قاب تلویزیون نقش بست، خیلی ها منتظر یک برنامه جذاب بودند؛ با اجرایی ویژه. از آنجا که بیننده ها کلا مسابقه دوست دارند و آن را فرصتی برای دور همنشینی و محک اطلاعات خود می دانند، ثانیه ها با اقبال روبرو شد؛ خمسه اما اجرایی با لکنت داشت و فاصله اش از خمسه همیشگی مشهود بود.

تصویری که در ذهن مردم از او نقش بسته، کمدینی حاضر جواب، بذله گو و خوش مشرب است. خمسه اما در لحظاتی خود واقعی اش بود و باقی لحظات بین چهره ای جدی و شوخ معلق مانده بود و همین بیشترین ضربه را به این بازیگر محبوب زد.

برنامه ثانیه ها ایرادات اساسی در طرح سوالات هم داشت و گاه سوالات گیج کننده و حتی نادرست می بود، ضمن آن که ثانیه ها کپی ناشیه ای از برنامه ماندگار و محبوب مسابقه هفته زنده یاد منوچهر نوذری بود و هرگز نتوانست به گرد آن برسد.

امیرحسین مدرس

چه برنامه ای داشت؟ روزگار مادری

موفقیت های قبلی: او با «نیمرخ» به مخاطبان شناخته شد و در واقع موفقیت فراوانی به دست آورد و چند سال بعد همین موفقیت را در «...» تکرار کرد. از آن زمان تا به حال برنامه های مختلفی اجرا کرد اما در هیچ کدام به اندازه آن دو قدرتمند ظاهر نشد. با اینحال همه منتظر بودند تا این بار از موقعیتی که شبکه یک در اختیارش گذاشته به خوبی استفاده کند.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

چرا توقع ها را برآورده نکرد؟ مدت ها بود که مدرس از آنتن و آن هم آنتن شبکه اول به دور بود و روزگار مادری فرصتی فرذاهم کرد تا مدرس باتر دیگر به شبکه اصلی و اول رسانه ملی برگردد اما این برنامه یک ساعته شبانه که ۲۰ شب روی آنتن شبکه اول است نتوانست باعث احیای مدرس شود.

روزگار مادری با وجود ایده جالب به دلیل مشکلات در نحوه میزبانی مجریان مرد از میهمانان زن در رسانه ملی و عدم تمایل این رسانه به نمایش کلوزآپ و ورود به جزییات زندگی آنها، در جذب مخاطب به مشکل خورد که البته مدرس هم که محتاطانه به اجرای برنامه می پرداخت در تداوم و عمق یافتن این مشکل تاثیر بیشتری گذاشت.

برنامه ضبطی و تدوین شده روزگار مادری شاید اگر اجرایی زنده می داشت و مدرس می توانست از آن و لحظات خاص که در برنامه های زنده پیش می آید استفاده کند، موفق تر می بود. برنامه روزگار مادری نقش مهمی در روزمه اجرایی مدرس ندارد و نمی توان او را در زمره ستارگان اجرای نوروز ۹۴ قرار داد.

آنهایی که توقعات را برآورده کردند

مهران مدیری/ در حاشیه

اگر تمام حرف و حدیث های حاشیه ای و صنفی را کنار بگذاریم و صرفا بخواهیم آخرین ساخته مدیری را طبق انتظاری که از او می رفت بررسی کنیم، می توانیم بگوییم در مواجهه با «در حاشیه» مهران مدیری دو دیدگاه وجود دارد؛ دیدگاه آنهایی که دو اثر قبلی مدیری یعنی «ویلای من» و «شوخی کردم» را دیده اند و آنهایی که بعد از سال ها تصمیم گرفته اند بنشینند و اثر جدیدش را تماشا کنند.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

از منظر گروه اول، «در حاشیه» اثر قابل تاملی است. مدیری که در «ویلای من» و «شوخی کردم» تا حدی از امضایش فاصله گرفته بود و ماحصل تلاش اش چندان راضی کننده نبود حالا با «در حاشیه» مجددا خودش را احیا کرده و سعی می کند با سبک و سیاق «پاورچین» و «مرد هزار چهره» و ... حرکت کند.

گروه دوم اما که هنوز شیرینی مجموعه های قبلی (غیر از آخری ها) زیر زبانشان است منتظر بودند بنشینند و از ابتدا اثری فوق العاده و درجه یک از مدیری ببینند و خب به نتیجه چندان قابل قبولی هم نرسیدند اما هر دو گروه معتقدند که کارهای مدیری، اصولا شروع های غافلگیرکننده ای ندارد و کم کم بعد از چند قسمت روی روال می افتد و فعلا هم طبق این ارزیابی، «در حاشیه» نسبت به کارهای قبلی او شروعی استاندارد دارد و همین مسئله هم باعث شده تا این سریال فعلا در نظرسنجی های مختلف برنامه های نوروز ۹۴ در صدر باشد.

احسان علیخانی/ بهار نارنج

همانطور که قبل از سال پیش بینی کرده بودیم احسان علیخانی یکه تاز برنامه های سال تحویل شد. او باز هم نام برنامه اش را بهار نارنج گذاشت و با دعوت از میهمان های خاص وزن برنامه اش را بالا برد.

در رأس میهمان ها کارلوس کی روش سرمربی مستعفی تیم ملی فوتبال بود که حضوری به موقع و غیرمنتظره روی آنتن داشت. محسن تنابنده هم که در چند سال اخیر کمتر تن به مصاحبه می دهد، روبروی علیخانی نشست و داغ ترین خبرها را از پایتخت و تجربیاتش از فیلم محمد رسول الله (ص) را بیان کرد.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

پخش بخش هایی از پشت صحنه این فیلم دیگر جذابیت برنامه بهار نارنج به شمار می رود. برنامه ضعف هایی هم داشت؛ برخی آیتم ها نفس برنامه را می گرفتند و آن را از ریتم می انداختند اما فراتر از همه اینها اجرای خوب و مسلط احسان علیخانی با میهمانان چهره اش بود که باعث می شد غالب بیننده ها حتی در صورت تغییر کانال به شبکه سه برگردند.

علیخانی بدون خستگی برنامه اش را پیش برد و این بار سعی کرد با اضافه کردن مقداری مطایبه بهار نارنج را جذاب تر کند. شوخی های او با کی روش اوج این بامزه بازی ها بود. علیخانی نسبت به سال پیش ویژه تر نبود اما در همان سطح ماند و افت نکرد و این یعنی موفقیت.

جواد رضویان/ در حاشیه

بعد از بازی جواد رضویان در «پاورچین» خیلی ها معتقد بودند اگر مدیری برای نقش «داوود برره» او را انتخاب نکرده بود شاید سرنوشت سریالش تا این حد موفق و جنجالی نمی شد.

رضویان با اینکه با «سیب خنده» به عنوان بازیگر به تلویزیون راه پیدا کرده بود اما بعد از «پاورچین» به یکی از شخصیت های محبوب کمدی بدل شد و تا چند سالی هم این جایگاه را حفظ کرد.

حضور مداوم او در فیلم های به اصطلاح «زیر شونه تخم مرغی» و ساخت فیلم های پایین تر از حد انتظار برای این شبکه، باعث شد تا چند وقتی جایگاه اولیه اش را ترک کند اما کماکان همه منتظر بودند تا کاری متفاوت از او ببیننند.

تلویزیون در نوروز 94 توقع تان را برآورده کرد؟

سه سال قبل بعد از ساخت سریال به نسبت خوش ساخت «میهمانان ویژه» توقع ها باز هم از او بالا رفت. رضویان با این سریال توانست خودش را مجددا به اثبات برساند، البته این بار در عرصه کارگردانی؛ تا اینکه بالاخره مهران مدیری برای «شوخی کردم» سراغش رفت. حضور رضویان در کار مدیری، اتفاق مهمی برایش بود. آیتم هایی که او در آنها حضور داشت، یکی از بهترین آیتم ها از آب درآمد و مجددا با استقبال روبرو شد.

حالا با گذشت ۱۰ قسمت از سریال «در حاشیه»، رضویان به یکی از چهره های مطرح این سریال بدل شده که تکیه کلام هایش خیلی زود بین مردم جا افتاده و توانسته بخش مهمی از توجه ها را به سمت خودش بکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امسال هم کلاه قرمزی بی نظیر بود

    • بدون نام

      اشتباه نکنید کلاه قرمزی امسال هم مثل قبل فوق العاده است، اتفاقا شخصیتها امسال به پختگی رسیدن و جذابیتشون چند برابر شده، چه منتقدای بی رحمی دارید شما

    • آرمان

      علی ضیاخیلی هم خوب توقعات وبرآورده کرد

      پاسخ ها

      • ترمه

        اخه میگه میشه به این گفت مجری با این لوس بازیاش همش دوستای نزدیکش دعوت میکنددوست داره تو زندگی دیگران سرک بکشه به هم بگه مثلا حامد کمیلی مه بهش گیر داده بود کلا خوشم نیامد مثل فنر حین اجرا هی میپره با لا پایین

    • بدون نام

      دیگه برنامه ماه عسل شده برنامه ای برای تمام فصول.چقدر تقلید.چرا همه برنامه ها شده برنامه ماه عسل. مجریا یه مهمون میارن بعد هم هی اشک ملتو جاری کنن. هر مجری هم که بتونه علیخانی تر باشه موفقتره.با یه کم خلاقیت و تلاش میشه برنامه های جدیدتری ساخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج