کد خبر: ۱۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۴۱۵۷۸
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر
می دانم که همیشه با من موافق نیستی و برخی از تصمیم هایم را نمی پسندی، اما همیشه تاکید کن که عاشقم هستی.

مجله اینترنتی برترین ها

مجله راز:

1– مرا تحسین کن.

2 – می دانم که همیشه با من موافق نیستی و برخی از تصمیم هایم را نمی پسندی، اما همیشه تاکید کن که عاشقم هستی.

3 – سعی کن نیازهای مهم مرا برطرف کنی، مثل نیاز جنسی و صداقت.

4 – مرا همین طور که هستم بپذیر و سعی نکن مرا تغییر دهی.



5 – طوری با من رفتار کن که احساس کنم بی همتا هستم. گاهی مردها مثل پسربچه ها می شوند.

6 – اگر می خواهی با من حرف بزنی، اول از من بپرس که در حال و هوای گفت و گو هستم یا نه. اگر نیستم، اصرار نکن.

7 – ما مردها گاهی به غار خودمان پناه می بریم. کمی به من زمان بده تا از غارم بیرون بیایم؛ آن گاه خودم به سوی تو خواهم آمد.

8 – وقتی گیج و سردرگم هستم به من نگو چه کار باید بکنم. وقتی در این حالت هستم سعی کن به نحوی مرا به مسیر مناسب برگردانی.

9 – هرگز مرا با شوهر دیگران مقایسه نکن.

10 – کارم برایم مهم است و من به آن نیاز دارم. زمانی که از کارم رضایت دارم، درباره چیزهای دیگر نیز احساس خوبی دارم.

11 – درک کن که برای کسب آرامش نیاز دارم تلویزیون تماشا کنم، به خصوص مسابقه فوتبال.

12 – درک کن که خیلی دوست دارم گاهی برای رابطه جنسی پیشقدم شوی.

13 – سعی نکن برای هر کاری که می کنم مرا سوال پیچ کنی و از من توضیح بخواهی. به قضاوتم احترام بگذار.

14 – به پدر و مادرم و خانواده ام احترام بگذار.

15 – زمانی که عصبانی می شوم، سعی کن صبور باشی.

16 – هرگز تصور نکن از قبل درباره هر حرفی که به تو می زنم فکر کرده ام. از این رو، مرا سرزنش نکن چرا حرفی زده ام که تو را عصبانی کرده است.

17 – نزد خانواده خودم و خانواده خودت و دوستانم از من بد گویی نکن.

18 – بیشتر مسایلی که بین من و تو می گذرد، محرمانه است؛ قرار نیست دیگران از آن مطلع باشند.

19 – وقتی با لحن پرتوقع حرف می زنی، چیزی جز این نمی شنوم که به اندازه کافی مفید نبوده ام و در را ضی کردن تو ناکام شده ام.

20 – تا زمانی که به طور مستقیم از تو درخواست توصیه نکرده ام، یعنی خواهان هیچ توصیه ای نیستم. توصیه هایی که در این جور مواقع می کنی باعث می شود احساس کنم می خواهی برای من تعیین تکلیف کنی.



21 – خواهشم از تو این است که هرچه را می خواهی، از من درخواست کن؛ چون به طور غریزی نیازهای تو را به یاد نمی آورم.

22 – به یاد داشته باش که من دوست دارم کارهایی شخصی مختص خودم داشته باشم که تحت اختیار خودم باشد.

23 – من بیشتر دوست دارم کارهایی را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه این که مجبور باشم انجامش دهم.

24 – اگر گاهی پیش می آید که از تو فاصله می گیرم و بی توجهم، خیال نکن تو را دوست ندارم بلکه بی توجهی ام شاید نشانه این باشد که تحت فشار و تنش هستم.

25 – اگر در رابطه جنسی رضایتم تأمین شود، هر نوع دلخوری و فشار عصبی و تنش که در من وجود دارد، ناپدید خواهد شد.

26 – ما مردها فقط خواهان رابطه جنسی نیستیم بلکه خواهان عشق هستیم و تنها راهی که می توانیم عشقمان را ابراز کنیم، رابطه جنسی است.

27 – وقتی به داشتن رابطه جنسی با من اشتیاق نشان می دهی، این پیام را به من می رسانی که پذیرای من هستی و به من اعتماد داری. بدین طریق می توانم احساس قدرت کنم.

28 – اگر نتوانم «نه» بگویم احساس می کنم تحت سلطه هستم. وقتی آزادی «نه» گفتن را داشته باشم، احتمال «بله» گفتنم بیشتر می شود.

29 – گاهی با هم جر و بحث و دعوا می کنیم؛ چنین چیزی طبیعی است. اما مراقب حرف هایی که به من می زنی باش و هرگز خیال نکن دیگر دوستت ندارم.

30 – همان طور که تو عاشق گل گرفتن هستی، من هم دوست دارم چند ساعتی با دوستانم خوش باشم؛ اما مطمئن باش با شوق و ذوق و انرژی بیشتری نزد تو برخواهم گشت.

31 – قرار نیست همه کارها را با هم انجام بدهیم. اگر من می خواهم تلویزیون تماشا کنم و تو دوست داری به سینما یا خرید بروی، بهتر است هرکدام به فعالیت مورد علاقه خودمان بپردازیم.

32 – این حقیقت را بدان که من ذهن خوان نیستم. پس اگر خواسته و نیازی داری، به من بگو.



33 – گاهی به طور غیرمنتظره بغلم کن و به من ابراز عشق و علاقه کن.

34 – هرگز در حین ارتباط جنسی تحقیرم نکن، سرزنشم نکن، مرا ناتوان نخوان و نگو که مرد نیستم.

35 – می دانم تو مادرم نیستی، اما گاهی دوست دارم بچه شوم و تو خواسته های مرا برآورده کنی.

36 – هرگز خیال نکن من آدم کامل و بی نقصی هستم. اما بدان که تمام سعی ام را می کنم تا قهرمان زندگی ات باشم.

37 – همیشه مرا منبع آرامش، شادی و سرگرمی ات ندان. گاهی هم باید بتوانی برای خودت شوهری کنی.

38 – به یاد داشته باشد که من عاشق زنی قوی و توانمند و مستقل هستم، نه زنی نیازمند و وابسته.

39 – هرگز سکوت مرا به اشتباه تفسیر نکن. سکوتم به معنای بی توجهی به تو نیست بلکه درواقع می خواهم بگویم: «هنوز نمی دانم چه بگویم. اما دارم درباره اش فکر می کنم.»

40 – وقتی در حال فکر کردنم یا در غارم فرو رفته ام، سعی نکن از من انتقاد کنی، به من راه حل نده، از من نخواه احساساتم را بیان کنم، به حالم تاسف نخور. فقط به من زمان بده.

41 – گاهی احساس می کنی از تو فاصله گرفته ام. این امر طبیعی است چون من به استقلال نیاز دارم. اما پس از مدتی به سوی تو بازمی گردم چون به عشق و صمیمیت تو نیاز دارم.

42 – احساساتت را با من در میان بگذار و اجازه نده روی هم انباشته شوند، مبادا ناگهان منفجر شوند.

43 – برایم خیلی مهم است که به قدرت و توان مردانگی ام باور داشته باشی و بدانی که می توانم از پس مشکلات بربیایم.

44 – به من برای رشد و تغییر کمک کن. این بدان معنا نیست که مرا سرزنش و در موردم قضاوت کنی، من زن زندگی می خواهم نه زن ایرادگیر.

45 – برایم غذاهای خوشمزه درست کن، با این کار بیشتر احساس عشق می کنم.

46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا با دوستانم به مسافرت بروم، همان طور که من چنین فرصتی به تو می دهم.

47 – وقتی به بچه ها ویتامین می دهی، مرا هم فراموش نکن!

48 – به من فرصت بده عشق ورزیدن را بیاموزم و درمورد تو به کار ببرم.

49 – وقتی مشکلی داری به من بگو. درست نیست به من بگویی مشکلی ندارم و سپس از من توقع داشته باشی حدس بزنم مشکلت چیست.

50 – همیشه باورم کن.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۹
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
11
14
bayad matalebe bala ro barha bekhoonim ta malakeye zehne ma beshan........ye bar khoondan eshoon kame
پاسخ ها
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
چه دختره فهمیده ای !!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
0
32
سلام این تقاضای مرد بودحالا خانم چی میشه؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
MA KHANOMA BERIM BEMIRIM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
13
53
حالم از اين مردهاي خودخواه به هم مي خوره. همه اينکارا رو هميشه انجام بديم تا آقايون يکم نرمال باشن؟ در قبالش چيکار مي کنن؟ تکرارشم ميشه وظيفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
6
24
همیشه میگن باید این کار را بکنی و اون کار را نکنی که مبادا به آقایون بر بخوره. ولی میشه این را هم بنویسید که بعد از این همه توضیحات برای راضی بودن آقایون، عناصر ذکور باید برای راضی نگه داشتن همسرانشان چه بکنند؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
البته علاوه بر موارد بالا باید مودب بودن خانمها رو هم اضافه کنیم؛ عناصر ذکور دیگه چه لفظیه!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
6
10
عالی بود لطفآ از خواسته های بانوان هم بگید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
4
10
حالا بگید بینیم خانمها چی میخوان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
3
15
وقتی این مطالب رو می خونم به خودم قول می دم که این جوری باشم ولی وقتی پای عمل می رسه بین این حرف ها و دنیای واقعی فاصله ی زیادی می افته...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
4
6
خیلی عالی بود من برای 3 تا دخترام فرستادم چون به خودشون نمیتونستم بگم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
5
9
salam.ye dafe begoo khanooma beran bemiran.behtar bood niyazhaye khanuma ro ham zamimash mikardin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
1
8
همونطور كه خانم ها بايد اينا رو به ياد داشته باشن اقايون هم به ياد داشته باشن كه هيچ وقت خانمها اينا رو يادشون نميمونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
1
9
خیلی جالب بودن. من و همسرم دقیقا اینطوری که نه، ولی تقریبا همین شکلی با هم در ارتباطیم. همسر من یه فرشته است، چون خودم اینطوری پذیرفتمش.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
پاسخ
5
9
سلام
خیلی جالب بود
حتما درباره خانما هم بنویسید تا اینطوری نظر ندن
شرط میبندم هیچکودوم 1بارم امتحان نکردن تا نتیجه و معجزه این رفتارارو ببینن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
23
4
چقدر کم این 50 مطلب برای درست کردن زنا خیلی کمه .البته به شما حق میدم چون برای شناختن زن علم خدائی باید داشت .(ما که توانائي نداریم خدا هدایتشون کنه )تا هم ما مردها در اسایش باشیم هم خودشون...البته خوب وخانمم توشون پیدا میشه ولی خدا اونا را هم نصیب گرگ بیابونم نکنه .ها ها ها
پاسخ ها
نظر اون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
دیگه روتو کم کن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
همین گرگای بیابون باید باشن تا شماها نگندین و کپک نزنین ها ها ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
21
9
خیلی خوب بود ولی کاش هیچ وقت ازدواجی وجود نداشت که این همه هم ما برای خانمها پر توقع غیر قابل تحمل باشیم و هم ما نیز برای کل عمر راحت بودیم کاش همیشه رابطه ها مثل دوران مجردی ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
10
5
واقعا عالی بود ولی فکر نمیکنید تو این زمونه دیگه کمتر زنی پیدا بشه که تمام این رازها رو درک کنه وبهشون عمل کنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
2
6
مرسی. متن خوبی بود. تمام عادتهای ترک نشدنی آقایون را در آن ذکر شده بود.
فقط به عنوان یک همراه زندگی از آقایون خواهش می کنم کمی انسان باشند.
اگر مواردی که گفته شده جزو ملاکهای ارزیابی یک انسان نیست، لطفا در رفع اون کوشا باشید. نه اینکه از عالم و آدم بخواهید تا شما را بشناسند و با شما کنار بیایند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
3
17
با سلام
خانمهاي كه از اين مطلب كمي دلخور شدن بدونن من هم اول ناراحت شدم اما وقتي فكرشو كردم ديدم اينها شايد در ظاهر خواسته آقايون باشه اما خودمونيم اگر ما اين كارها رو انجام بديم كه آقايون از خوشحالي نميدونن چكار كنن و در اصطلاح مثل موم توي دستمون ميشن.پس پيش به سوي سياست زنانه
پاسخ ها
نظر فریدون حبیبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
به نظر بنده خانوم ها نباید از این نکات ناراحت شوند چه بسا که هیچ آقایی هم در زندگی زناشویی این ها رو مستقیم به همسرش نخواهد گفت اما چقدر رابطه زناشویی بین آقا و خانوم گرم تر و صمیمی تر و آتش عشقشان آتشین تر میشود اگر همدیگر و نیازه های فطری هم رو بهتر بشناسند.
نظر onlygod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
واقعا زدین تو خال
درسته مردا زور بازو دارن ولی خداوند مهربانی را صفت زن قرار داد
بنظر من این صفت بنیاد مرد را نابود میکنه
حبیبه خانم واقعا عالی با اینکه مردم
ولی زندگی روی زنهایی مثل شما میچرخه
مطمئن باشین جواب میده...
در ضمن من خودم اگه بدونم همسرم کاری برام انجام میده جبران میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
2
20
ای کاش مطلب بالا این جوری بود:
ای کاش مرد زندگی ام این رازها را میدانست.
بابا یه بار هم به نفع خانوما مطلب بزارید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
2
2
hamino bego
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
5
17
آقایون محترم با این سفارشات نون اضافه نمیخواین؟؟آخه میترسم سیر نشین یوقت!!!!!!!
پاسخ ها
نظر اقایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
چرا 2تالطفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
پاسخ
6
8
ما هر کاری کنیم اقایون بازم توقع بیشتری دارن این جنس مردارو خدا میشناسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
4
4
مطلب خیلی خوبی بود.از نویسنده و سایتتون ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
2
3
کاملاصحیح بود.بایداعتراف کنم که دررابطه ناموفق گذشته ام70٪اش رونادیده گرفته م!البته ازروی جهل..نگیدطرفتون متفاوته همه مردهامثل هم هستندتمرین این مواردکارسختی نیست دخترخانم ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
1
13
خانومای عزیز زود نتیجه گیری نکنید. کلید تمام مشکلات تقریبا توی صحبتهای بالا بود. من تقریبا اینطور رفتار کردم و الان مردی دارم که با تمام وجود و عشق برای من و بچه ها مون کار می کنه و همیشه با من مشورت داره جالبه اول من به اون اعتماد کردم ولی الان اون به من بیشتر اعتماد داره و تقریبا من صاحب همه چیز هستم :یک همسر مهربان ،عشق ،آرامش و پول! این رو باور کنید؛ خانم ها قدرت فوق العاده ای دارن فقط باید خودشون رو باور کنند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
8
7
ديگه آقايون چيزي ميل ندارن؟توروخدا تعارف نکنن!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
حتمن سفری دیگر باخانومی دبگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
6
6
به نظر من هر كس كه اينطور يك طرفه مقاله روانشناسي بنويسه خودش بايد به روانكاو كه نه روانپزشك مراجعه كنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
5
7
اون وقت وظيفه آقايون چيه ؟خدايي نكرده بهشون بد نگذره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
0
1
merc man ba sara movafegham matne zibayi bood bazam befrestidmamnoon misham
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
3
3
اون کسی که این مقاله را نوشته فکر کنم تو توهم بوده چون آقایان اگر هر کاری برایشان انجام بدهی فکر میکنند وظیفه ات است و هیچ حقی خانمها ندارند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
3
7
مرد جهانی را نمیدانم ولی مرد ایرانی فقط خودش را میبیند و همیشه حق بجانب است.
اینگونه تربیت شده که همه چیز باید در تملک و اختیار او باشد. متاسفانه بسیاری از مردان جامعه ما اینگونه اند و این ربطی به سطح تحصیلات یا موقعیت اجتماعی فرد ندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
3
1
مرسی خوب بود. اما همیشه فقط مطلب برای آقایون پس خانوما چی محبت نمیخوان ، تفریح نمیخوان ، درک کردن چقدر کوتاه بیان...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
0
10
این مطالب در نگاه اول به نفعه مرده اما بعدا زنا میفهمن که با رعایت کردن اینا خودشونم سود میکنن و زندگی بهتری خواهند داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
1
8
مطالب خوب و جالبي بود ! اگه ميخواين افسار شوهرتونو تو دست بگيريد واسه سياست هم كه شده اين كارو بكنين نتيجش تو يه هفته مشخص ميشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
0
3
mersi be darde ayandam mikhore
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
0
6
خسته نباشی خیلی خوب بود.البته همسرم قبلا همه این موارد رو برام توضیح داده.به همه دوستان توصیه میکنم که این موارد رو جدی بگیرین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
پاسخ
1
3
خب اگه یکم فقط یکم انصاف داشت متقابلا واسه خانوم ها هم می نوشت.
یطوی حرف می زنن که انگار خانوما راز ندارن که آقایون بخوان بدونن بابا زندگی یعنی زن و مرد نه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پاسخ
0
2
وتقعا جالب و خواندنی بود
ممنون که برای ایجاد روابط درست فرهنگ سازی میکنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
پاسخ
0
5
من موارد بالارو قبول دارم و فکر میکنم هرکه عمل کنه بیشتر مشکلات حل میشه ولی این در صورتی جواب می ده که طرف مقابل انسان باشه ... خدا نکنه یک مرد بد گیر آدم بیفته ... درست نمیشه که نمیشه !!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
پاسخ
0
6
سلام من يك خانم زخم خورده ار قلب هستم همه كارها كردم آخر به من خيانت كرد به عنوان سفر با دوستان با دختر ديگر بود و من بچه را تنها گذاشت از هر چه مرد نفرت دارم
پاسخ ها
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
بفرمایید آقایون تحویل بگیرین، لطفا جواب این خانم عزیز رو بدین شما که ماشالا خوب بلبل زبونی میکنین.
نظر فاطمه جلالوند
| درباره ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
پاسخ
0
6
چه خوش بی مهربانی هر دو سر بی
که یک سر مهربانی درد سر بی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
پاسخ
1
2
عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
پاسخ
0
0
NOSHABEAM AG MIKHAYN TAROF NAKONIN?????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پاسخ
1
1
دخترای ناز میدونین چیه مردها از شاه بودن احساس خوبی و همه چیز دست میده ماباید بهشون بگیم تو شاه منی و ما سرباز تو.اما یکی نیست بگه وقتی این خانم هایی که همه جوره مردزندگیشون دوست دارن چرا باخانماشون همدرد نمیشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پاسخ
0
7
اکثر خانمها بعد از بچه دار شدن حس مادری دارن و به دنیا از دریچه دیگه نگاه می کنن، معمولا مسولیت پذیر تر می شن ولی آقایون اینطور نیستن انگار مسولیت بچه فقط به عهده مادره ، همچنان می خوان پسر بچه باشن با این تفاوت که همسرشون نقش مادرشونو بازی می کنه خواهشا در مورد این موضوع به آقایون یادآوری کنید تا بفهمند مسولیت زندگی مشترک فقط به لذت بردن از رابطه جنسی نیست !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
پاسخ
0
2
لطفا مطلب ای کاش مرد زندگیم اینها را می دانست نیز جهت آگاهی آقایان بگذارید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
پاسخ
1
3
vaghan ke in tor ke too in matn goftin engar zani voojood nadare va faghat mardan akhe intor ke shoma goftin vaghan zana bayad beran bemiran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
پاسخ
2
1
fekr mikonam marda ehtiyaji be in chiza nadaran ,ba tavajoh kardan haris tar mishan va rahat tar be kasi ke ghaboleshon dare khiyanat mikonan.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
پاسخ
3
1
ey kassh khanoma in ha ro ye kam dark mikardand
پاسخ ها
نظر manam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
kheyli porooe mohammad khan
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
واقعا زنا سر مردا هر چی بیارن حقشونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
پاسخ
5
2
خانومایکم واقع بین باشین وقتی باهمسرتون این رابطه رو داشته باشین مطمئن باشید شوهرشماهم کم نمیزاره من ازواج نکردم اما مردا رو خوب میشناسم این راه حل جواب میده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
پاسخ
0
4
از نظر من ما ادما تنها یاد گرفتیم به فکر خودمون باشیم و این عین حقیقت که این روزا جواب مهربونی رو با سیلی میدن این روزا ادما اگه مال و منال داشته باشن دیگه لازم نیست اخلاقی برا محبت کردن داشته باشن همه باهاشون خوبن و بدی هاشون اصلا به چشم نمیاد ولی خدا به داد اونی برسه که هیچی نداره فقط یه دل مهربون داره که وقتی برا کسی تپید همه میزنند توی سرش......برای زندگی مشترک کافیه که ادم باشیم همین...که هیچ وقت یاد نمی گیریم.............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
پاسخ
0
1
عالی بود
مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
پاسخ
3
1
چقدر مرد موجود ضعيفي هست كه اينگونه به نگارش در اومده ! متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
پاسخ
0
4
از شادي خانم بسيار متشكرم بخاطر جمله زيبايشان.
زن و مرد هر دو انسان هستند و مرد بر زن برتري ندارد. اگر آموختيم كه آدم و انسان وار باشيم موفقيم وگرنه با زندگي حيووني فرقي نداره.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
پاسخ
0
0
agar khanomha va aghayan dar zendegiye hamdigar ra dark konand onam dark motaghabel, fekr nakonam moshkeli pish biyad fimabeyneshon......... gar che gahi hamin darke motaghabel kheyli shakht mishavad.....mamnon az matalebe khobeton ,faghat ey kash razhaye khanomha ra ham baraye darke behtare aghayon ,ham darj mikardid..............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
پاسخ
1
1
واقعا متاسفم براي آقايون كه بايد اين همه وقت و انرژي برايشان گذاشت كه مبادا يه وقت خسته بشن .خسته نباشين اقايون
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
پاسخ
0
2
دل شکسته من هم باهات همدردم -فاطمه خانوم من هم قبل از ازدواج نظر شما را داشتم اما متاسفانه با رعایت همه موارد بالا به سرنوشت دلشکسته مبلا شدم در خاتمه به اون مادر محترم که این متن را برا دختراش امیل میکنه بهتر موقع انتخاب داماد شخصی را تایی کنیم کهفردی با قدرت معنوی بالا باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
پاسخ
2
1
همه اینارو که گفتین زنا از ما انتظار دارن خودشون عمرا مغزشون به این جور کارا برسه بهشون هم بگی یه هفته قهرا
پاسخ ها
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
مغزمون که میکشه ولی یه هفته هرو خیلی خوب اومدی(:
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
پاسخ
0
1
بسیار عالی یود ممنون ازاین که مظالبتون به روز بودفقظ خانمها فراموش نشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پاسخ
0
2
khanoomaye mohtaram tavajoh konan:
in marda kheyli 2 rooan,avalesh mian enghad aziatet mikonan ta bahashoon ezdevaj koni,taze agaram begi na kamel acidi mishi,hala age bahashoon ezdevaj koni avalash enghad khodeshoono ashegh neshoon midan ke had nadare,badan bad az dashtan 2 ya 3 bache poro mishan badam ke dge darin molaheze mikonin!!!!
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
very good
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پاسخ
0
0
اگه كسي رو واقعا دوست داشته باشيد، اگه هر لحظه احساس كنيد كه شايد ديگه نداشته باشيدش، حاضريد هركاري كه دوست داره براش انجام بدين، به نظر من خيلي خوبه كه آدم بدونه طرفش چه چيزي مي خواد تا قبل از اينكه به زبون بياره يا حتي جاي ديگه دنبالش بگرده، براش انجام بديم. اين جوري هردو تا راضي هستين. مطمئن باشيد. بيشتر از اينكه زنها دنبال خواسته هاي مردا باشن، مردا خيلي وقتا دنبال اينن كه بدونن زنا چي مي خوان تا برآورده كنن.
UNITED STATES
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پاسخ
0
2
خیلی مفید بود اما کاش انتظارات خانما رو هم ضمیمه میکردین!
مطمئنم که با رعایت کردن این موارد زندگی خیلی شیرین میشه,فقط باید یخورده قوی باشیم و اینا رو وارد دنیای واقعیمون کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
پاسخ
0
0
ba salam khdmate aghayoon va khanomha.
age vase khanooma ham mizashtan bazam khanoma shakian ke baghiash chi shod. age hagho kamelan be khanoooma bedin bazam kame.
hazer nistan ghabul konan ke har kesi 2 zenegish ye masooliati dare. va inke vazifeye har jensiati motenaseb ba sharayete zendegish mitune avaz she.
age adama say dar sakhtane zendegi dashte bashan hich vaght kar be injaha nemikeshe ke bekhad hamchin mozuati matrah she.
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
حالا برادر عزیز میشه بفرمایید آقایونو برای کدوم وظایف و مسئولیتی ساختن؟ برای اینکه خانم ها همه کارها رو خودشون انجام بدن و آقایون فقط در استراحت به سر ببرن و از گل نازکتر بهشون گفته نشه که یه وقت ناراحت بشن برن دنبال یه زن دیگه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
پاسخ
3
1
با تشکر فراوان مگه شما باشید تا وظیفیه خانومها را یادشون بیارید لطفا دختر خانومها به دقت بخونن تا ملکه ذهنشون بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
پاسخ
0
5
من موندم تو این مطلب توقعات مردها از زن ها . میگم دیگه چیزی مونده مردها بخوان . اگه قرار باشه من برای خودم شوهری کنم از مرد توقع نداشته باشم بهش تکیه کنم کاملا مستقل باشم شوهر بی مسئولیت باشه بی خیال باشه همش تو خودش باشه شیر ظرفشویی چکه کنه خودم درست کنم سماور خراب باشه خودم درست کنم اون به خانواده من بی اعتنا باشه من به خانواده اش احترام بزارم هنوز یه قورت و نیمش هم باقی باشه . همه کارها را براش بکنم اون وقت اون زن بیجا می کنه شوهر کنه در اون صورت بره بهزیستی یه بچه برداره بیاره ثوابش بیشتره. مردا خیلی هم بهشون برسی فکر می کنن چه عتیقه ای هستن توقعاتشون بالا میره. اگه قرار باشه منطقی قضاوت بشه نصف این مطلب باید حذف بشه . چیزایی بنویسید که تو ایران مورد قبول باشه . اغلب زنای ایرانی اجازه ندارن همراه خانواده خودشون مسافرت برن چه برسه به دوستا . حالا زنا اجازه بدن مردا با دوساشون برن مسافرت . چه غلطا
پاسخ ها
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
ایا پدر شما به عنوان یه مرد دارای این خصوصیاته؟
ایامادرت از ازدواج با پدرت پشیمانه؟
چطوربه خودت اجازه می دی صرفا به خاطر ننوشتن خواصته هات درباده ی شوهرت اینجوری فکر کنی کی گفته شما اگه این کارا رو انجام بدی شوهرت همچنان بی تفاوت می مونه
لیاقت هر کس که اینجوری فکر کنه همچین شوهریه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
پاسخ
1
3
جالبه موجودي به اين ضعيفي كه فقط دنبال غذاي خوشمزه و مادره جز حس ترحم چيزي نميشه راجع بهش گفت. خيلي بد بختين خدا وكيلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
پاسخ
1
5
مطالب گفته شده کاملا درست بودن و بکار گیریشون واقعا جواب میده من در این مورد تجربه شخصی دارم اما مورد 38 اشتباه ست اتفاقا آقایون از زنان قدرتمند و مستقل که تمام کارهاشو به تنهایی انجام میدن زیاد خوششون نمیاد مخصوصا اگر از خودشون موفق تر هم باشند. مردان از نقش حامی داشتن و اینکه زن به او نیازمند باشد لذت میبرند. اگر کمی توجه کنید میبینید اکثر زنهایی که به آنها خیانت شده است زنان موفق و کدبانوهای قهاری بوده اند که به اصطلاح از هر انگشتشان هنر میبارد. آنچه زنان بیشتر از هر چیز دیگری باید بدانند روش های صحیح رابطه جنسی است نه آموزش انواع کیک ها یا دسر ها
پاسخ ها
نظر onlygod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
کاملا نظر متفکرانه ای بود.....
موفق باشین ...
من قبولش دارم 100%
مرد دوس داره تکیه گاه زن باشه پس اگه بدونه اون تکیه گاهش میشه ....
البته اگه مرد با غیرتی باشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
پاسخ
0
0
خیلی جالب بود تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
پاسخ
0
1
نویسنده این مطلب خیلی درباره مردها خوشبین بوده مردها محبت خانم هارو وظیفه آنها تلقی می کنند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
2
2
نظراتو که خوندم فهمیدم که واقعا زن خوب کم پیدا میشه
شما که به خاطر نگذاشتن خواستهاتون توی سایت وباحسادت تمام این مطالبو انکار کردیدو هرجور خواستید مردا رو توصیف کردید وحتی حاظر نشدید یه بار امتحان کنید تاببینید چه نتیجه ای میده عمرا در زندگی مشترک با به وجود امدن کوچکترین مشکل یا براورده نشدن خواسته های فضاییتون اونو اینقدر بزرگ میکنید که دیگه مرد از اون زندگی بی زار شه
مطمعنا زنی که این کارارو انجام بده اون مرد اگه از سنگ هم باشه تبدیل میشه به مرد رویاهاش.
پس زندگیتونو با لجبازی و کل کل و حسادت خراب نکنید .
مطمئنا اون مادری که این مطلب رو برا دختراش فرستاده ازشما که هنوز ازدواج هم نکردی بیشتر و بهتر میفهمه البته شما میتونی از روی حسادت و کل کل و لجبازی اونو منکر بشی
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پیمان نامحترم اولا متشکرم از اینکه این همه خانوم محترم را نفهم تلقی کردی خودت جنس خودتو نشون دادی دوما شما که از اعتراض خانم ها برای نادیده گرفتنشون اینقدر ناراحت شدید حالا اگه حق خودتون پایمال بشه چه بلوایی برپا می کنید؟ دوما شما بهتره برید رفتارتون را اصلاح کنید و قصه زندگی خودتون رو بخورید که معلوم نیست چی از آب در بیاد .
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
queenمحترم سلام:
1.من توی نظرم کسی رو نفهم خطاب نکردم جو الکی نده لطفا،شما با این کارت جنس خودت رو نه شخص خودتونشون دادی
2.خداییش من ازاعتراض خانوما برای نادیده گرفتن حقشون ناراحت نیستم یعنی اصلا ناراحت نیستم شخص شما برای گرفتن حقش داره حق خیلی یارو نادیده میگیره و این درست نیست
3.حق شما رو کی خورده؟چرافکر فکرمی کنین حق شما رو آقایون خوردن ؟بلفرض یه آقایی یه جایی حق شما رو خورده باشه چرا میخواین اونو از شوهرتون بگیرید؟چون اونم مرده!!!
4.خوشحال میشم بهم بگید کدوم بخش رفتارم ایراد داره که اصلاح کنم....ممنون میشم.
5.من هرچی نظرامو نگاه میکنم نمی بینم که قصه ی زندگیه کسی دیگه رو خورده باشم چی شد شما اینجوری فکر کردی که دارم قصه می خورم قصه نیست نسیحتم نیست پیشنهاده که شما میتونی نادیده بگیری
هرچند خاستی تلافی کنی اما ممنون که نظر دادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
2
0
واقعا که!
باید همه ی تلاشت این باشه که آقا راضی باشن. این کارو بکن اون کارو نکن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
0
1
در جواب پیمان عزیز میخوام بگم اولا پدران ما با جامعه امروزی و نسل ما خیلی فرق دارن . پدرم شب نگهبانی می رفت و روز از طرف اداره می رفت لوله کشی و شب می آمد تمام دستانش زخمی و خون آلود بود. امروزه کم مردایی هستند که اینقدر برای زن و فرزندفداکاری کنند . انصافا خودت می کنی؟ دوما پدرم از صبح تا شب سر کار بود . نبود که برای زن و بچه هاش کاری انجام بده. من زنایی را دیدم که تمام زندگیش را برای مرد گذاشته اما ظاهرا دستش نمک نداشته . من منظورم مردای نازک نارنجی امروز هستند.شاید تو راست میگی من لیاقتم همینه . چون تمام طلاهامو فروختم تا شوهرم صاحب خانه بشه نخوردم و نپوشیدم راست میگی . مردایی مثل شما اونقدر بی لیاقتن که شایسته زنانی مثل ما هستند. متشکرم
پاسخ ها
نظر پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
اولا
انصافا خودت می کنی؟باید بگم نه میدونی چرا
1.من با پدرم فرق می کنم چون پدرم با پدرش فرق میکرد و پسرم با من، پدرم از پدرش کمترزحمت کشید و من از پدرم
2.چون تو داری منو با پدرم مقایسه مکنی درصورتی که دخترای امروزی رو با مادراشون مقایسه نمی کنی هروقت دخترای امروزی مثل مادرامون کوتاه بیان وازخود گذشت باشن ما هم مثل پدرامون میشیم شما نظر manijeرو بخون بعد با نظر اول خودت مقایسه کن وببین که شما هم اصلا مثل دختران قدیم نیستی و زیاده خواهیه اگه از شوهرت انتظار داشته باشی شبیه پدرت باشه 2تا تیکه طلا فروختی برا آرامش خودتون خونه خریدید اینقد سر کوفت میزنی آیا مادرت هم اگه برا پدرت میفروخت که حتما فروخته همین حرفا رو مزد( تمام طلاهامو فروختم تا شوهرم صاحب خانه بشه نخوردم و نپوشیدم راست میگی)
دوما
1.منم زنای زیادی دیدم که مرداشون براشون سنگ تموم گذاشتن اما ظاهرا دستشون نمک نداشته وآخرش هم خودشونو با کلمه ی( منو به زور بهش دادن) متقاعد کردن اما این دلیل نمیشه که زن من هم مثل اونا باشه
خواهش میکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
1
3
خانمای پر توقع ;) زندگی مشترک یعنی این.اگه اینارو امتان کنیم ب نفع خودمونم هست نه فقط اقایون.وقتی این نیازهای شوهرمونو درکو عمل کنیم خود ب خود همه ی نیازهای خودمونم برطرف میشه و به این میگن زندگیه مشترکه شیرین و عاشقانه.با تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
1
3
بابا این که اوج نامردیه
باور کنین من همه که نه ولی نصفه بیشتر اینارو عملی کردم. فقط روز بروز پرروتر و پرتوقعتر میشن
مردای ایرانی مغرور، خودبین و خودخواهن
پاسخ ها
نظر onlygod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ببینین مشکلتون اینه که سیاستی که بکار بردین درست نبوده زنا میتونن مردا را اونجور که میخان تربیت کنن
مطمئن باش رفتارت پر روش کرده
البته مرد هم سوءاستفاده گر بوده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
1
2
در جواب آقا پیمان باید بگم اولا من طلاهام رو سر کسی نکوبیدم دوما چرا فکر می کنید ما باید مثل مادرامون باشیم مادرای ما خودشون رو نابود می کردن تا زندگی برقرار باشه این انصاف نیست یعنی شما انتظار دارید ما مثل اونها باشیم تا یه کم به خودتون زحمت بدید دوران مادران ما زندگی به این معنی بود وقتی یک دختر ازدواج می کنه باید نیازهای مرد را تامین کنه بچه بیاره بچه بزرگ کنه ظرف بشوره لباس بشور تقریبا شبیه یه خدمتکار . تو اکثر خانواده ها نقش زن یا مادر به این گونه بود آیا خود شما دوست دارید همسر شما چنین نقشی داشته باشه ؟ به نظر من شاید خیلی چیزها تو این دوره خوب نباشه ولی زن ها یاد گرفتن از حقوق خود دفاع کنن و برای چند لحظه در روز برای خودشون باشن. خودت انصافا به این مطالب فکر کن. اگه قرار باشه ما همه این شرایط را برای آقایون فراهم کنیم آقایون وقتی ندارن که برای ما خانم ها بزارن چون آقایون و حتی خانم ها دوست دارن وقتشون برای خودشون باشه خسته هستند کسی باهاش کاری نداشته باشن تو حریم خصوصی اونا کسی نیاد و ... اگه این شرایط ادامه پیدا کنه و هم زن و هم مرد بخوان وقتشون برای خودشون باشه پس تکلیف زندگی چیه ؟ تکلیف بچه چیه ؟ اون وقت هم زن و هم مرد تبدیل میشن به آدمای درون گرا و زندگی میره واسه خودش . به خاطر همین گفتم بهتره خودتون رو اصلاح کنید اگه قرار باشه همه بندهای این مطلب را قبول داشته باشید اون وقت وقتی دارید برای همسرتون ؟ من بچه نیستم تلافی کنم من به عنوان یه آدم عاقل دارم تبادل نظر می کنم برادر عزیز...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
0
1
mer300 khiyli bahal bood tanx mamnoon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
0
1
mer300 khiyli bahal bood tanx mamnoon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
پاسخ
0
2
آفرین و درود بر شما که همچین مطالبی رو اینجا پُست می کنید.
واقعا عالی بود!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ
0
1
az dostane dige mikham nazar bedan man taze namzad kardam khanomam khili mokhalef hast man net miyam hata nemizare fb beram nemizare az hale ona ba khabar besham man gablan ba anha zendegi kardam va dos daram az hale onha ba khabar besham hade hodode khodamo meshnasam az dostan mikham mano rahnamayi konan ba tashakor az u pezhman
پاسخ ها
نظر فریدخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
سلام.به عنوان یک خواهر کوچکتر عرض میکنم که اول ارامش خودتونو در هر شرایطی که هستید حفظ کنید.بابت هر عکس العمل نامزدتون سریع واکنش نشون ندید.دلیل این رفتارا رو ازشون بپرسید وبا ارامش یکی یکی حلشون کنید.هیچکس غیر از خودتون نمیتونه به همسرتون ارامش بده و سوئ تفاهمات رو حل کنه.
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
به نظر من یا باید دور اونا رو خط بکشی یا اونو هم در نت رفتنت شریک کن بزار بهت اطمینان پیدا کنه بدونه کار خلافی نمی کنی .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ
1
1
به نظر من مطالب کاملا مفید بود و آموزنده.مردها اگر کمی فقط کمی باهاشون راه بیای قطعا باهات دو ماراتون میان باور کنید. خانم (queen) انتظار دارید همسرم که همه تلاشش رو برای تامین زندگی و آرامش من میکنه و از هیچی برام کم نمیذاره خسته و کوفته بگم ظرف بشور ؟!!!غذا درست کن؟!!! پس من چی بخورم بخوابم غر بزنم عشق برای این لحظه هاست .شما هر طور که همسرتون با شما رفتار میکنه چه خوب چه بد بازتاب رفتار خودتونه نه هیچکس دیگه آخه خداوکیلی کارایی که الان ما انجام میدیم با کارهایی که مادرامون انجام میدادن قابل مقایسه هست؟
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
جناب اشرف مخلوقات کار آقایون فقط این نیست که برن سر کارو بیان بگن ما خسته ایم جناب من خودم هم میرم سر کار با مردم سر و کله میزنم پس برم خونه بگم من خسته ام کاری نمی تونم بکنم همه از گرسنگی بمیرید من که یک زنم دارم بیرون کار می کنم یه بچه کوچیکو راه می اندازم از کار خونه هم نمی زنم همه چی آماده است خیلی از کارهای اداری رو خودم می کنم اما دیگه قرار نیست کارهای مردونه خونه رو من انجام بدم نکنه انتظار دارید اگر شیر خرابه من درست کنم سماور ایراد داره من درست کنم بخاری اشکال داره من آچار دست بگیرم . مردها به کارهای مردونه خوب برسن ظرف شستن پیشکش . در ضمن این مشکلات به من برنمی گرده بلکه به تربیت اشتباه مادراست که فکر می کنن بعد از ازدواج یاد می گیرن چطور زندگی کنند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ
0
2
سلام.من به تازگی نظرات بعضی دوستان رو خوندم.با نظر اقای پیمان موافقم و به شخصه معتقدم انسان میتونه شاهکار زندگی خودش باشه. مرد و زن نداره هر جا یکی کم کاری کرد اون یکی کمک کنه. زندگی یعنی لذت از تمام نعمتهای خدا.زن نعمتی برای مرد و مرد نعمتی برای زن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ
1
5
نمیدونم چی بگم...تو یه برده میخوای یا کلفت؟
چرا همه ی مردا فقط به خودشون فکر میکنن؟
همین الان اگه یکی ازت ببرسه 20 تا از خواسته های زنتو بگو میدونی؟
میدونی زنت به چی نیاز داره میدونی چی خوشحالش میکنه؟
اصلا میدونی زنا به جای غار تبه جی بناه میبرن
یه زن جای غاری که تو توش بناه میبری با شوهرش اروم میشه و وقتی که تو توی غاری شاید زنت به تو نیاز داره
اما تو اون لحظه ازش انتظار داری که تنهات بزاره تا تو تو ارامش باشی
؟
این خود خواهی نیست؟
این گناه نیست؟
چرا یکطرفه قضاوت میکنی؟
زنتو غول جلوه دادی
واقعا انقدر زنت بده؟
بایین این همه درخواست نمیتونستی 10 تا از رفتارای خوب زنتو بگیو ازش قدر دانی کنی؟
مردا هم مردای قدیم.......همین زنای امروزی برای مردایی مثل تو و امثال تو خوبن...خجالت بکشو جای تحمیل خواسته هات به زنت ازش در خواست کن....
اخرین باری که برای زنت گل گرفتیو یادت میاد؟
اخرین باری که زنت واست غذا درست کرد چی؟
اگه زنا از مردا میخواستن هر روز واسشون یه شاخه گل بیاره فکر میکردی مردا قبول میکردن؟
زنا به چند ماهی یه شاخه گلم راضین..
اما اگه زنا یه شب غذا درست نکنن مردا عصبانی میشنو تا چند روز بیشه همه میگن که دیشب گشنه خوابیدن
دروغ میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
very good . excellent
نظر onlygod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللل
آرامشتو حفظ کن...
خدا کمکت کنه...

خداییش خوب حرفت حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
پاسخ
1
0
چرا آقایون در مورد کامنتم نظر نمی دن؟ میخوام بدونم نظرم درسته یا نه؟ آقا پیمان شما که منطقی هستی جواب بده. ممنون میشم چون به درده زندگیم میخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
پاسخ
2
1
اییییییییییول
خدا را شکر که یک نفر هم پیدا شد خواسته آقایان را یادآوری کنه
خواهش میکنم در مورد خواسته های خانم ها هم بنویسید که دیگه اینقدر حرص و جوش نزنند
این کارها که نه خرجی برای خانم ها داره ونه وقتشونو میگیره
نظر امیــــــــــــــــــــــــــــــــــر
| درباره ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
پاسخ
1
3
تعجب میکنم از موضع تهاجمی خانم ها به این مقاله . رفتار عادی یک انسان متعهد به زندگی باید اینگونه باشه زن و مرد هم نداره . یک پیشنهاد : تا زمانی که به این حد از بلوغ فکری نرسیدید به ازدوج فکر نکنید .
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
موضع تهاجمی شما آقایون رو هم باید دید
انسان هر جا ببیند حقی از او ضایع می شود اعتراض می کند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
پاسخ
0
1
سلام
جالب بود ، من و همسرم نميگم 100% ولي خيلي موارد بالا برامون سبك زندگيمون شده، ولي اينو فهميدم كه هيچ كدوم از اينا تضميني تو زندگي بهت نمي ده و خانمهايي هستند كه از اين چيزا كاملا بي خبرن و در عين حال خيلي خوشبختر!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
پاسخ
0
0
سلام،واقعا مرسیییی!! به دونستن این نکات واقعا احتیاج داشتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
پاسخ
0
1
ba salam khetmate doostan mamnonam ke nazar dadin tanx man az sale 1379 az khanevadam dooram va too zendegi hame chi ra baladam ba etminan migam ke fekr nakonam khanoma mesle man ghaza dooroost konan man vase khodam ham madar bodam va ham pedar ama hamishe kam bode atefi dashtam dar akhar az hamaton tashakoor mikonam tanx shad bashid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
پاسخ
0
3
میگم شما آقایون یه دفعه ضرر نکنین؟میگم چیزی دیگه میخواین تعارف نکنینا؟موجودات خود خواه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
khanome elahe chera mojodate khodkhah ba in hal ma be nazare u ehteram mizarim inam nazare u bood beguo?ba ma mehraboon bash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
پاسخ
0
1
مثلا تنها برن مسافرت که هر کاری که بخوان کنن !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
پاسخ
1
0
chesham dard gereft cheghad ziad bud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
پاسخ
0
2
سلام به همه
همانطور که در زندگی مردها نیازهای دارند خانمها هم نیازهای دارند که از نظر پیچیدگی کمی پیچیده تر از نیازها و حالتهای مردان است برای این کتاب رازهایی درباره ی زنان(آنچه مردان باید درباره ی زنان بدانند)نوشته ی دکتر باربارا دی آنجلیس
واقعا کمک بزرگیه که با ساده ترین نکات ولی پر اهمیت ترین نکات توش اومده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
پاسخ
1
2
فرق نظرات بعضی از خانوما خوندنیه . بعضیا با همه وجود و بخاطر اینکه دنبال لذت واقعی زندگی هستن خیلی زیبا درنظر داشتن این نکات رو پذیرفتن . آدم باید جونش رو برای چنین بانوئی (که لایق کلمه زیبای بانوست)فدا کنه . اما بعضی ها که قطعا فقط تو زندگی براشون پول مهمه مثل همه چیز تو زندگیشون این مطلبم مسخره کردن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
1
به نظرم نکات مفیدی بود و به درد آینده می خورد.
ولی به صورت کلی چه خانم و یا چه آقا اگه از طرف مقابلش چیزی میخواد قشنگ بره با آرامش و دوستی خواسته اش رو مطرح کنه مطمئنا با هم مشکلتون رو حل می کنید.
انتظار نداشته باشید طرف مقابلتون خودش همه چیزو بدونه خوب بالاخره اونم آدمه علم غیب نداره که!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
10
من همه مطلب بالا رو طی 5 سال تجربه زندگی تایید میکنم و ماهیت زندگی وجودی مرد همینه و بس ودونستنش مهمه !
همه چی رو هم رعایت کردم و بکار بستم جز اینکه پیش بینی "خیانتش" اونهم به "کرات"...!
با خوندن این متن فقط گریستم و دلم به حال خودم سوخت که یک مرد در عین حال یک موجود "دروغگو حرفه ای و بسیار تنوع طلبی" است که در متن بالا از قلم جا افتاده ....

بنا به شغل حساسی که دارم و با عمده مردان سالهاست کار میکنم و پرونده های بیشمارشان که اکثریت مردها با اینکه زن زیبا و به تمام معنا همسر ایده آل و خوبی هم دارند" لایی کشیدن" رو دوست دارند و بخاطرش آنچنان صادقانه دروغ میگند که خودشون هم باورشون میشه !
به جا سکوت و به جا صحبت، پول و شغلش برام رتبه آخر بود و "شعورش" و "وجود مردیش" که حامی باشه و مرد بودنشو ستایش و.......
ناسپاس و بی مقدارند !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
0
به نظر من نباید علیه همدیگر جبهه گیری کنیم زن ومرد هردو خواستار زندگی خوب و عاشقانه هستند مطالب بالا را هم علم وهم منطق اثبات میکند.امیدوارم نویسنده مطالبی هم در رابطه با خانمها بنویسد که عدالت رعایت شود.واقعا همگی ما به یک نوع ارامش روحی نیازمندیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
0
kheili khob bod vase man k vasam moheme marde ayandam chi mikhad khob bod va motmaenam mardi ro entekhb mikonam k hadeaghal 1 bar hamchin matlabi ro raje be khaste haye zana khonde bashe o bash movafegh bashe.mamnon
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
0
2
به نظر من هم در مردان و هم زنان بد و خوب پيدا مي‌شه در مورد مردان خوب اين توصيه‌ها خوبه هر چند بهتره براي مردان هم توصيه هايي براي راضي نگه داشتن همسرانشان ذكر بشه اما نكته‌ي مهم اينه كه در كشور ما باورهاي غلط حتي در بهترين مردان هم وجود داره و اين يك بحران در گذار از فرهنگ غلط قديم به فرهنگيه كه در اون زنان و مردان از نظر شان انساني يكسانند. يك مشكل اساسي زناني كه سعي مي‌كنن جايگاهشون رو بدست بيارن اينه كه يك تنه بايد هم كار بيرون بكنند هم كار خونه هم بچه داري هم پرداخت قبض هاي آب و برق و ... اصلا هم مهم نيست كه اين كارها چقدر سخته و زنان زير بار اين همه مشكل كمرشون خورد مي‌شه. پس من از طرف خودم توصيه مي‌كنم علاوه بر در نظر داشتن مطالب اين مقاله به اين مسئله هم توجه كنيد كه در شروع زندگي مردان را به اين همه مستقل بودن و سرويس دادن خودتان عادت ندهيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
0
عالی بود. لذت بردم
ممنون از راهنماییت.
چیزهایی رو گفتی که میدیدم اما متوجه شون نبودم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
5
من نمیدونم مردا چرا قلبشون جا زیاد داره.زنای زیادی رومیتونن جابدن.هرچقدهم که خوب باشی باهاشون بازم یه فکر دیگه توسرشون شکل میگیره.همیشه هم بلدن خودشونو تبرئه کنن.
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
باهات موافقم قلب اونا جا زیاد داره چون خدا جای دیگه کم کرده علم هم ثابت کرده قدرت عقلی خانم ها خیلی بیشتره زن هم زمان میتونه به چند کار فکر کنه یا انجامک بده اما یه آقا نمیتونه همزمان چند کار رو انجام بده ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
0
1
من دوباره سلام عرض میکنم.خانمهای عزیز درسته که گاهی اوقات در مقابل لطف و محبت خانمها مردا بیوفایی هم میکنن ولی اگر مطالب بابا رو دقیقا بخونید میبینید اقایون خودشون اقرار دارند که اینطوری هم هستند فقط بدونید که قدرتی که زن برای ارام کردن مرد داره مرد نداره .پس به قدرت خودتون ایمان بیارید و بسپرید به خدا. اونوقت شاکار زندگی رو ببینید..... درود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
0
2
ye soal bebkhashid aghayoonbayad bara ma khanoma chekarayi konan va chejori maro dark konan? chera faghat benafe aghayoon migid yekamam benafe khanoma begiid mage ma gholame halghe be gooshe aghayoonim?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
1
0
EY KA6 ZANHA 2 ZENDGI6ON 1 CHIZ HM MIDONESTAN AMA HEF K GHEIRE MOMKENE
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
1
1
مطالب جالب بود و تا حدی من باهاشون آشنایی داشتم ولی این غار آقایون معمولا مشکل سازه و ممکن برن تو غار دیگه بیرون نیان اون زمان می رسه که خانم باید بره تو این دادگاه و اون دادگاه تقاضای طلاق و مهریه این حرفا بکنه... به نظر من چه کاریه که هر خانمی باید یه مردی تو زندگیش باشه و بلعکس هر مردی یه خانم داشته باشه .. به این همه دردسر نمی ارزه ...
پاسخ ها
نظر باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
چه حرف غیر اصولی. حتی اگر مسلمان بودن و عفت و به دنیا آمدن فرزندان نامشروع رو هم در نظر نگیریم از بعد روانی چنین روابطی به انسان ضرر میزنه چون یکی از اساسی ترین نیازهای انسان یعنی احساس آرامش برآورده نمیشود. بدون وفاداری, محبت از بین خواهد رفت و بدون محبت و عشق واقعی هرگز آرامش حقیقی رو تجربه نخواهیم کرد. این در همه جای دنیا صادقه چون انسان فطرتا وفاداری را دوست میدارد و فطرت تمام انسان ها یکیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پاسخ
0
1
elhamخانم این چه نظری که شما به مخاطبان میدهی اگر قرار باشد هر زن و مردی بیش از یک نفر در زندگیشان باشد که فساد همه جا را مگیرد .دیگر فرزند مشروعی به دنیا نمیاد .کلا بعضی ها بدشون نمیاد ایران هم مثل کشورهای غربی شود .همه باید سعی کنیم راهکارهایی ارایه دهیم که بنیان خانواده مستحکمتر شود این نه فقط در فرزندانمان تاثیر گذار است بلکه جامعه بهتری هم میتوانیم داشته باشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
0
1
بعضی از مردا لیاقت این همه محبت را ندارن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
پاسخ
0
1
1 soal daram chera in hame khanoma khodeshon ra megiran be nazare man hech jae donya zani ghavi nest in mardha hastan ke khodeshon ra zalil kardan harkas bayad be haghesh ghane bashe
پاسخ ها
نظر queen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
پژمان جان شما که فرق i و e رو نمی دونی مجبوری انگلیسی بنویسی؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
0
0
به نضرم خوبه كه هم مردا و هم خانما از خصوصياتشون بگن تا هردو به يه اندازه همو بشناسن و بتونن به خواسته هاي هم احترام بذارن اما بهتره هم خانما هم اقايون سعي كنن هم ديگه رو درك كنن و اخلاقاي بدشونو كنار بذارن تا خودشونم راحت باشن به اميد روزي كه هيچ مرد و زني با هم به مشكل بر نخورن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
پاسخ
0
0
mr.queen sorry man farci to pc nadaram soorry
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
پاسخ
0
0
با عرض پوزش از نویسنده محترم
شما چرا عمومی نظر میدین ... همه که مثل هم نیستن
مثلا: من از فوتبال متنفرم( چون سیاستشو...)
و اصلا دوستامو به همسرم ترجیح نمیدم. هر کسی جای خودش چرا باید اون تو خونه تنها باشه من برم بیرون ؟؟!!!...
خیلی یه طرفه برخورد کردین
بعدشم آدم اگه عاشق زنش باشه تمام وقتایی که سر کار نیس و... را، تمام آرامش گرفتنش و ... با همسرش تجربه میکنه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
پاسخ
0
0
جالب بود مطلب مربوط به یک صده قبل شاید درست باشه اونم مربوط به خانواده هایی که سوختن فرزندشون واسشون مهم نباشه وتعصبات خانوادگی روی مسله جدایی داشته باشن...در حال حاضر تفاهم حرف اول رو میزنه دوران مرد سالاری و زن سالاری از نظر من تمام شدست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
پاسخ
0
0
همش درست بود اگه زن همه اینارو انجام بده به بزرگترین نیاز زندگیش یعنی نیاز عاطفیش میرسه
انجام دادن اینا هم سخت نیست چون هر زن با شعوری میدونه که این کارا وظیفشه و در قبال وظیفش میتونه مردو به زانو دراره و به همه ی خواسته هاش برسه
به همین راحتی
بعضی از خانوما هم چرت ننویسن که چرا همش من باید این کارارو انجام بدن قبول کنین که مردای بیچاره هم بیکار نیستن همین کار کردنشون به دنیا می ارزه
این زن که میزان عشق شوهر نسبت به خودشو تنظیم میکنه مرد اول که به خواستکاری زن میره به خاطر اینه که که زن از نگاه مرد بسیار موجود دوست داشتنی هستش و با انجام این کارا میتونه دوست داشتنی تر هم بشه بس خوش حال باشین که همه چیز دست شماست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
قطعا همینطوره زن و مرد باید همدیگه رو درک کنن.
ممنون از مطالب ارزشمندتون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
پاسخ
0
1
سلام واقعا متاسفم برا خانومایی که مینویسند نباید این کارهارو انجام دادمگه چی میشه غرورت میریزه ولی باید بگم غرور تو عشق نباید باشه این همه محبت به همسرتون نمیکنید تا اقاتون برن بیرون دنبال زنای هرزه تا گدایی محبت کنن اگه به همسرت برسی و نیازهاشو براورده کنی مطمین باش بهت خیانت نمیکنه وبه جای دعوا با مادرشوهرتون بای به اونا احترام بذارید چرا که همون زن شوهر شمارو به دنیا اورده من اگه ازدواج کنم خیلی کارای دیگه هم انجام میدم که اینجا نگفته راستی وقتی هم نیاز شوهرتو براورده میکنی سرکوب بهش نزن چون حق قانونیش هس یه ذره محبت کنی اونم ادمه بهت محبت میکنه من 15 سالمه اینارو میدونم ولی شما با اینکه از من فهمیده تر و باتجربه هستین میگین چرا درباره ی زنا نمینویسن اخه بدبخت اینارو مینویسه تا در زندگیت دچار مشکل نشی چی بگم واالله تو رو خدا فکراتونو عوض کنین خانوما اگه این جوری به راهتون ادامه بدین طلاق رو مزه میکنین درسته من15 سالم و ازدواج هنوز برام زوده ولی اگه ازدواج کنم کاری میکنم همسرم به هیچ زنی فکر ننه و دنبال گدایی محبت نره اگه هم مردی بره چون تو خونه اش کمبود محبت داره خود دانی گفتم تا خانوما یکم منطقیباشن ان شاالله برا منم یه شوهر فهمیده و خوب گیر بیاد امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
پاسخ
0
1
کو شوهر که باهاش این کارا رو کرد؟!
خواستگار هم نیست محض رضای خدا!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
پاسخ
0
0
bah bah kheyli bahal bood merci az hamaton babate nazareton berawoo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
پاسخ
0
2
همه اینا درست وکاملا منطقی!ولی خداییش ما مردا نباید بهشون خیانب کنیم من که از زنم راضیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
پاسخ
0
0
با سلام و خسته نباشید
بسیار بسیار عالی و کارتون درسته
ممنون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
پاسخ