اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۳۰۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: مربی خوش‌شانسی هستم‌

سرمربی رئال‌مادرید خود را به خاطر در اختیار داشتن بسیاری از بهترین بازیکنان دنیا "خوش‌شانس" دانست.

خبرگزاری ایسنا: قوهای سپید که امشب در لیگ فوتبال اسپانیا میهمان رایو وایکانو هستند، روزهای خیلی خوبی را پس از پیروزی ۹ بر یک مقابل گرانادا پشت سر می‌گذارند.

کارلو آنچلوتی در مورد شیوه بازی وایکانو گفت: باید بدانیم که این دیدار برای ما بسیار سخت است. تیم حریف می‌داند که چطور باید بازی کند. آنها تیمی سازمان‌یافته هستند. دوست دارم مقابل تیمی بازی کنم که عقب‌نشینی می‌کند و تیمم می‌تواند کنترل دیدار را به دست بگیرد. بدون شک مقابل رایو نمی‌توانیم با خیالی آسوده بازی کنیم زیرا آنها این توانایی را دارند که کنترل مسابقه را به دست بگیرند. ریتم فوتبالی آنها به شکلی است که توانایی حمله و باز کردن دروازه ما را نیز دارند. می‌دانم که دیداری دشوار برای ما خواهد بود.

آنچلوتی در مورد احتمال قهرمانی رئال مادرید در لیگا نیز گفت: فکر می‌کنم اگر تمامی دیدارهای‌مان تا پایان فصل را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم باز هم نمی‌توانیم قهرمان شویم. فقط می‌دانیم که باید تمام بازی‌هایمان را ببریم اما می‌دانیم که بارسلونا شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد دیدار فصل گذشته تیمش در زمین رایووایکانو نیز گفت: آن دیدار را به خاطر دارم. نخستین باری بود که از نمایش تیمم عصبانی شدم. در نیمه دوم دیدار سال پیش، تحت فشار حمله‌های حریف قرار گرفته‌ بودیم. فلسفه فوتبالی که رایو ارائه می‌کند، در سال جاری هم همان است. پس از آن دیدار به تیم بهتری بدل شدیم و در پایان فصل موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا هم شدیم. برای نخستین بار بود که آنخل دی‌ماریا را در خط میانی به میدان فرستادم و او هم نتوانست بازی درخشانی از خودش ارائه کند. فوتبالی که سال گذشته در زمین رایووایکانو انجام دادیم من را کمی نگران کرد اما در ادامه همه چیز برطرف شد و فصل موفقی را سپری کردیم.

کارلو آنچلوتی در مورد این که ایکر کاسیاس در برخی از دیدارهای رئال مادرید با انتقاد رو به رو می‌شود نیز اظهار داشت: نمی‌توان انتظار داشت که همه هواداران از یک بازیکن در تیم حمایت کنند. می‌دانم که کاسیاس هم منتقدانی دارد اما می‌دانم که این مسایل روی او تاثیری ندارد. خودش این موضوع را بهتر از هر شخص دیگری می‌داند. می‌دانم که این موضوع در آینده به سود کاسیاس است زیرا در این شرایط هر روز تلاش می‌کند بهتر از گذشته شود و به پیشرفت‌اش ادامه می‌دهد.

خامس رودریگس که اوایل فوریه و در رویارویی رئال‌مادرید با سویا آسیب دید، بار دیگر به ترکیب قوهای سپید بازگشته است و با نمایشی که در رویارویی با گرانادا از خود نشان داد، به سرمربی تیمش اعلام کرد بار دیگر می‌تواند روی او حساب ویژه‌ای باز کند.

آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، پایه‌گذار گل نخست تیمش مقابل گرانادا بود. اگر شوت بنزما توسط دروازه‌بان حریف دفع نمی‌شد، خامس می‌توانست روز درخشان‌تری داشته و دو پاس گل در آن دیدار داده باشد. آماری که خامس از خود در رئال مادرید به جای گذاشته است نشان می‌دهد که او بازیکن بسیار مهمی برای تیمش است. در مدتی که رودریگس آسیب دیده و از ترکیب تیمش دور بود، کارلو آنچلوتی انتظار بازگشت او را می‌کشید.

در این فصل از رقابت‌ها، ملی پوش کلمبیایی رئال در ۳۴ دیداری که برای تیم نخست شهر مادرید به میدان رفته است، موفق شده ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل هم بدهد. این رکورد برای نخستین فصل حضور در تیمی مانند رئال مادرید، آمار خوبی به حساب می‌آید. خامس در لیگا هشت گل زده و ۹ پاس گل داده است. در لیگ قهرمانان اروپا یک گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش ثبت شده است. دو گل و دو پاس گل هم در کوپا دل ری و یک گل هم در سوپرکاپ اسپانیا مقابل نام خامس درج شده است.

از سوی دیگر، ایسکو نیز در اوج آمادگی قرار دارد. احتمال قرار دادن یکی از این دو بازیکن در ترکیب رئال بیشتر از حضور همزمان آنهاست. آنچلوتی در مورد این موضوع هم اظهار داشت: ممکن است هر دوی آنها را به زمین بفرستم زیرا پیشتر نیز با هم در زمین حضور داشته‌اند. خامس در نخستین فصل حضورش در رئال مادرید عالی عمل می‌کند و ایسکو هم فوق‌العاده است. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند و با حضورشان تیم‌مان نمایش بهتری دارد. مربی خوش‌شانسی هستم که هر دوی آنها را در تیمم دارم. این یک مشکل بسیار خوب است. ایسکو بازیکن خوبی برای من بوده و این را نیز در تمام فصل نشان داده است. تیمی دارم که غیر قابل مهار است زیرا بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارم. اطمینان دارم که از حالا تا پایان فصل همه چیز خوب پیش می‌رود چون همه چیز با تلاش جمعی به دست می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج