جاباما
۱۹۳۴۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روبن و ۳ ستاره دیگر در این فصل بوندسلیگا

آرین روبن بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل جاری دارد. او در صورت زدن دو گل دیگر می‌تواند به صدر جدول آقای گل بوندسلیگا نیز برسد.

خبرگزاری ایسنا: آرین روبن بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل جاری دارد. او در صورت زدن دو گل دیگر می‌تواند به صدر جدول آقای گل بوندسلیگا نیز برسد.

بایرن مونیخ با کسب ۶۷ امتیاز از ۲۷ دیدار خود در بوندسلیگا تنها از نظر ریاضی قهرمان این فصل لیگ آلمان نیست. شاگردان پپ گواردیولا که هفته گذشته توانستند با یک گل بوروسیا دورتموند را شکست دهند، فاصله‌شان را با ولفسبورگ دوم جدولی به ۱۰ امتیاز برسانند قهرمانی را خیلی نزدیک‌تر از قبل می‌بینند. این فصل بایرن مونیخ مانند فصل گذشته شروعی طوفانی در بوندسلیگا داشت و مدت‌ها طول کشید تا آن‌ها شکست بخورند. همان طور که پیش‌بینی می‌شد بایرنی‌ها صدر جدول را در اختیار خود گرفتند و توانستند ولفسبورگ را که جدی‌ترین رقیب آن‌ها بود کنار بزنند.

این فصل ستارگان بوندسلیگا بیشتر در بایرن مونیخ بودند. در کنار آن‌ها بایرلورکوزن و ولفسبورگ نیز دیگر تیم‌هایی بودند که چند ستاره بزرگ بوندسلیگا در آن توپ زدند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند.

کوین دی‌بروین (ولفسبورگ): نمایش فوق‌العاده این بازیکن بلژیکی در ترکیب ولفسبورگ باعث شد تا مسئولان چلسی حسرت فروش آن را بخورند و حتی از به خدمت گرفتن دوباره این بازیکن صحبت به میان آورند. بهترین پاسور بوندسلیگا نقش مهمی در درخشش گرگ‌های فوتبال آلمان داشت تا شاگردان دیتر هکینگ در مقطعی از فصل بایرن مونیخ را در صدر جدول آزار دهند. مثلث دی بروین، باس دوست و آندره شورله در ترکیب ولفسبورگ باعث شد این تیم در رده دوم قرار گیرد. آن‌ها ۱۰ امتیاز با بایرن فاصله دارند. دی‌بروین این فصل سومین پاسور برتر فوتبال اروپا نیز بود. پس از مسی و فابرگاس، دی‌بروین با ۱۷ پاس گل بیشترین آمار را در چهار لیگ برتر فوتبال اروپا به خود اختصاص داد.

آرین روبن (بایرن مونیخ): هافبک کناری بایرن مونیخ این فصل با ۱۷ گل بهترین گلزن باواریایی‌ها بود. روبن بر خلاف فصل گذشته در تمام طول فصل ثبات خود را حفظ کرد و توانست علاوه بر گلزنی، وظیفه گل‌سازی خود را نیز به بهترین شکل انجام دهد. با توجه به اینکه ریبری در مقاطعی از فصل به دلیل مصدومیت نتوانست بایرن را همراهی کند، روبن غیبت او را جبران کرد و توانست جای خالی هافبک فرانسوی را پر کند. این عملکرد روبن بود که باعث شد بایرن در آستانه کسب بیست و چهارمین قهرمانی در بوندسلیگا قرار گیرد. بعید به نظر می‌رسد بازیکنی غیر از او عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا را در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ به خود اختصاص دهد.

اشتفان کیسلینگ (بایرلورزکوزن): مهاجم تیم ملی آلمان این فصل وظیفه گلزنی خود را در ترکیب بایر لورکوزن به بهترین شکل انجام داد. او در کنار سون هیونگ مین کره‌ای زوج خوبی در خط حمله بایرلورکوزن شکل داد. البته هرچقدر کیسلینگ در لورکوزن موفق بود و توانست در جام حذفی و بوندسلیگا این تیم آلمانی را به عنوان مدعی نشان دهد، نتوانست به تیم ملی آلمان دعوت شود. پس از بازنشستگی میروسلاو کلوزه از تیم ملی آلمان، انتظار می‌رفت کیسلینگ جای خالی او را پر کند ولی به نظر می‌رسد یوآخیم لوو اعتقادی به این بازیکن ندارد و از لوکاس پودولسکی نیمکت نشین به جای کیسلینگ در خط حمله خود استفاده می‌کند.

الکساندر میر (آینتراخت فرانکفورت): آقای گل بوندسلیگا که با ۱۹ گل زده توانسته بالاتر از آرین روبن و روبرت لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار گیرد، پنجمین نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۴ است. هرچند فرانکفورت با ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد ولی میر توانسته در حالی بار گلزنی تیمش را به دوش بکشد که در خیلی از بازی‌ها به عنوان هافبک نفوذی انجام وظیفه کرد. این بازیکن ۳۲ ساله آلمانی هیچ بازی ملی در کارنامه خود ندارد و تنها دو بار برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان بازی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج