۱۹۴۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آمده‌ام با ایران به جام‌جهانی بروم

اشکان دژاگه وارد تهران شد + عکس

بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث، اشکان دژاگاه بازیکن ایرانی‌تبار تیم وولفسبورگ آلمان ساعتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد. ورود این بازیکن به تهران اتفاق هیجان‌انگیزی است که علاقه‌مندان فوتبال مدت‌ها به دنبال شنیدن آن بودند.

گل : بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث، اشکان دژاگاه بازیکن ایرانی‌تبار تیم وولفسبورگ آلمان ساعتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد. ورود این بازیکن به تهران اتفاق هیجان‌انگیزی است که علاقه‌مندان فوتبال مدت‌ها به دنبال شنیدن آن بودند.

ورود اشکان دژاگاه به تهران با ورود جواد نکونام همزمان شد و این دو نفر برخورد گرمی با هم داشتند. کاپیتان تیم ملی ایران که با یک پرواز با اشکان به تهران آمد ، بیرون از هواپیما و در محوطه فرودگاه نیز برخورد گرمی با ملی پوش جدید فوتبال ما داشت .

در هنگام ورود دژاگاه به فرودگاه امام خمینی، تیپ رسمی او با لباس آستین‌بلند و یقه‌های بسته پیراهن کاملا جلب توجه می‌کرد. او به دلیل ناآشنا بودن با جو تهران کمی ملتهب به نظر می‌رسید اما کاملا مشخص بود که بسیار باانگیزه و رضایت خاطر به ایران آمده است.

اشکان دژاگه وارد تهران شد + عکس

بازیکن جدید تیم ملی در حالی وارد فرودگاه شد که به جز خبرنگار گل هیچ عکاس و خبرنگار دیگری در فرودگاه حضور نداشت. از طرف فدراسیون فوتبال ایران خراطی برای استقبال از دژاگاه به فرودگاه آمده بود که دقایقی بعد او را سوار بر یک خودروی پژو به هتل اوین انتقال داد. جواد نکونام هم راهی هتل اوین شد اما او با یک خودروی دیگر مسیر فرودگاه تا هتل را طی کرد.

بازیکن ایرانی‌تبار تیم وولفسبورگ وقتی با درخواست خبرنگار گل برای مصاحبه مواجه شد عنوان کرد: «از طرف فدراسیون تصمیم گرفته‌اند فعلا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکنم.» او در همان چند جمله‌ای که صحبت کرد از انگیزه بالایش برای بازی در تیم ملی و خوشحالی از حضور در ایران گفت.

خبرنگار گل از اشکان دژاگاه خواست خطاب به ایرانی‌ها یک جمله به عنوان تیتر بگوید و او هم با لبخند پاسخ داد: «آمده‌ام که با ایران به جام جهانی بروم.» او از فردا به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد و حضورش در بازی مقابل قطر از جذابیت‌های ویژه این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است در سفر به تهران پدر اشکان دژاگاه نیز او را همراهی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج