۱۹۵۱۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۷ ملی پوش در لیست برانکو

برانکو که خوب می داند در لیگ فعلی پرسپولیس به جایی نمی رسد در صدد بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است.

آی اسپورت: برانکو که خوب می داند در لیگ فعلی پرسپولیس به جایی نمی رسد در صدد بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است. تیمی که بتواند قهرمان شود و انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند. او برای بستن یک تیم پرمهره و رویایی قول هایی هم از مدیران پرسپولیس گرفته و کم کم می خواهد پروژه یارگیری را آغاز کند.

تغییر در همه خطوط: برانکو تقریبا در تمام خطوط تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. البته عمده تغییرات او در خط دفاع و میانی است. اولین مهره مورد نظر او که برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده سیدجلال حسینی است. برانکو و مدیران پرسپولیس خوب می دانند که برای جذب سیدجلال باید حسابی دست به جیب شوند. چندی قبل صحبت از بازگشت نیلسون برزیلی هم به پرسپولیس بود ولی چون سن او بالاست برانکو کمی دچار تردید شده است.

دو نفتی سرشناس در لیست پرسپولیس

عده ای از نزدیکان حسین هدایتی به او گفته اند برانکو نمی تواند حاشیه های پرسپولیس را جمع کند و اگر نتیجه نگیرد شعارهای تند هواداران شروع می شنود. به همین خاطر هدایتی می خواهد تیمی ببندد که هیچ بهانه ای دست کسی ندهد. در همین راستا ۴،۵ ملی پوش سرشناس مدنظر هستند که گفته می شود یکی از آنها وحید امیری ستاره نفت تهران است. البته پرسپولیسی ها نیم نگاهی هم به بیرانوند دارند اما مشکل او استقلالی است و باید دید آیا پرسپولیس برانکو را به نفت و استقلال ترجیح می دهد یا نه؟! آنچه مسلم است سوشا مکانی که امسال گل های بدی خورده موقعیت مستحکمی ندارد و اگر می خواهد در پرسپولیس بماند باید نمایش به مراتب بهتری داشته باشد.

باز هم حدادی فر: یکی از بازیکنانی که هر سال پرسپولیس او را می خواهد ولی در نهایت پرسپولیسی نمی شود قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن است. با توجه به ابقای احتمالی یحیی در ذوب آهن، کار پرسپولیس برای جذب حدادی سخت تر می شود ولی به هرحال این بازیکن همچنان مورد توجه پرسپولیسی هاست و اگر نتوانند او را جذب کنند آن گاه نیم نگاهی به بختیار رحمانی هافبک فولاد خواهند داشت که امسال به علت مشکل سربازی بازی نکرد.

دفاع چپ خارجی است؟ پرسپولیس بازهم هافبک می خواهد اما یکی از دغدغه های اصلی برانکو و دستیارانش دفاع چپ است. در ایران دفاع چپ خوب کم داریم و شاید یکی از خریدهای خارجی پرسپولیس در این پست باشد.

پول های هدایتی: شنیده های ما حاکی از آن است که پرسپولیسی ها ۴، ۵ ملی پوش می خواهند که البته قاعدتا باید پول جذب آنها را هم داشته باشند با حضور حسین هدایتی مسلما پول خرج کردن راحت تر می شود و همین مساله پرسپولیسی های متعصب را امیدوار کرده است.

انصاری فرد گزینه است: اما کریم انصاری فرد، بازیکنی که در چند نوبت برای پرسپولیسی شدن ناز کرد حالا جزو اخراجی های اوساسوناست و به شدت ناآماده به نظر می رسد. کریم البته هنوز می تواند در فوتبال ایران نان اسمش را بخورد و کجا بهتر از پرسپولیس که هم کلی هوادار دارد هم حسین هدایتی را! گویا رایزنی هایی با انصاری فرد انجام شده تا او هم به پرسپولیس برگردد. مهاجم نیمکت نشین تیم ملی که جام ملت های آسیا را از روی نیمکت تماشا کرد.

آنهای که می مانند: احتمال ماندن نفراتی چون محسن بنگر، محمد نوری ، عالیشاه، هادی نوروزی، و طارمی در پرسپولیس زیاد است و برانکو باید پس از تماشای بازی های پایانی لیگ و مسابقات آسیایی نظر نهایی اش را در مورد سوشا مکانی، بابک حاتمی، علی عسگر، کفشگری، خانزاده، عباس زاده، رضا نوروزی و ... بدهد. مسلما این نفرات کار سختی برای جلب نظر مثبت برانکو دارند ولی هنوز زمان لازم وجود دارد و می تواند در ۵ بازی آخر لیگ و البته لیگ قهرمانان آسیا خود را به او تحمیل کنند.

جبران نقل و انتقالات زمان درخشان

گفته می شود حسین هدایتی حاضر است حداقل ۱۰ بازیکن مطرح بخرد که البته شامل ۳ بازیکن خارجی هم می شود. اگر قرار است پرسپولیس برخلاف امسال برای قهرمانی بسته شود هیچ چاره ای جز این کار ندارد. درخشان نفراتی را به پرسپولیس آورد که به جز یکی دو نفر بقیه در حد پرسپولیس نبودند. طبعا فصل آینده این اتفاق باید جبران شود و چه کسی بهتر از هدایتی که زمان حضورش در استیل آذین نشان داد هرکس را بخواهد می خرد. البته او پول اضافه هم زیاد به بازیکنان می دهد و بعضا نفراتی را می خرد که کارایی چندانی ندارد. آیا عابربانک (لقب هدایتی) از تجربیات تلخ استیل آذین در پرسپولیس استفاده می کند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضانوروزی محمدعباس زاده سوشامکانی بابک حاتمی جذب بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج