۱۹۵۷۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غیبت کی‌روش ۴ گانه شد

برای چهارمین بازی متوالی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان به رغم حضور در تهران در استادیوم آزادی حاضر نشد.

خبرگزاری فارس: در حالی که دقایقی از شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گذشته بود مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان به ورزشگاه آزادی آمدند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. مارکار آقاجانیان،‌داک کروز و دن‌گاسپار سه مربی تیم ملی بودند که به وسیله دوربین شکاری بازی این دو تیم را تماشا می‌‌کردند.

این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای چهارمین بازی پیاپی است که در ایران حضور دارد اما برای دیدن بازی‌های فوتبال به استادیوم آزادی نمی‌آید.

*پیش از شروع بازی بازیکنان و مربیان دو تیم با اهدای گل به جانبازان دفاع مقدس ادای احترام کردند. در این مراسم امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم حضور داشتند.

*مربیان دو تیم پیش از شروع بازی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند. برانکو ایوانکوویچ و حسین فرکی و سایر نیمکت‌نشینان به محض دیدن همدیگر در آغوش هم رفتند و برخورد گرمی با هم داشتند. برانکو و فرکی سال‌ها به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با یکدیگر همکاری داشتند.

*مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی آمد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

*برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که امروز برای اولین بار بر روی نیمکت این تیم نشست به شدت از سوی هواداران تیمش مورد تشویق قرار گرفت.

*جانبازانی که امروز به ورزشگاه آزادی آمدند برای تماشای بازی در کنار زمین مستقر شدند اما نکته عجیب محل استقرار آنها بود به طوری که در دو طرف نیمکت ذخیره‌ها این جانبازان اسکان یافتند و بارها در آستانه برخورد توپ قرار گرفتند.

*در حالی‌که تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل استقلال خوزستان با برند تبلیغاتی شرکت استیل آذین وارد بازی شده بود اما امروز خبری از این شرکت نبود و شعار سال ۹۴ بر روی لباس پرسپولیس خودنمایی می‌کرد. به نظر می‌رسد این مسئله مرتبط با تصمیم اخیر حسین هدایتی مبنی بر اینکه تا زمان واگذاری پرسپولیس در مزایده برای این تیم هزینه نخواهد کرد ارتباط داشت.

*دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس امروز بر روی نیمکت این تیم نشست تا بعد از نزدیک به دو ماه پرسپولیس صاحب پزشک شود.

*هواداران پرسپولیس بنری بر دست داشتند که روی آن نوشته شده بود قلب نصفه نصف جهان به عشق پرسپولیس می‌تپد. به نظر می‌رسد این بنر یک کری‌خوانی برای هواداران سپاهان بود.

*زمانی که محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با سر توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس بیرون کشید و روی زمین افتاد به شدت از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

*در یک صحنه که مهدی طارمی با شهاب گردان دروازه‌بان تیم سپاهان تک به تک شد و توپ اوت رفت نیمکت‌نشینان سپاهان به شدت به عملکرد محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول این بازی معترض شدند.اعتراض سپاهانی‌ها به حدی بود که محمدرضا اکبریان داور وسط بازی به شدت به نیمکت‌نشینان سپاهان تذکر داد.

*بعد از گل هادی نوروزی بازیکنان پرسپولیس شادی گل جالب توجهی داشتند. اکثر این بازیکنان پرسپولیس به سمت برانکو رفتند و شادی‌شان را با سرمربی پرسپولیس تقسیم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج