۱۹۵۸۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برخورد زنجیره‌ ای ۱۸ خودرو در اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد زنجریه‌ای ۱۸ خودره که متعلق به یک کاروان عروسی بودند خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو نفر دچار آسیب شدند.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد زنجریه‌ای ۱۸ خودره که متعلق به یک کاروان عروسی بودند خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو نفر دچار آسیب شدند.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه شب گذشته برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان شهید بابایی، بعد از پل استخر به سامانه ۱۲۵ اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۱۸ خودروی سواری از انواع مختلف از جمله پژوه ۲۰۶، پرشیا، ۴۰۵ که متعلق به یک کاروان عروسی بودند با یکدیگر برخورد کرده و در محل متوقف شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: درپی این حادثه دو خانم دچار آسیب شدند که یکی از آن‌ها بلافاصله توسط اقوام خود به مرکز درمانی منتقل و نفر دوم تحویل عوامل اورژانس شد. خودروها به حاشیه بزرگراه انتقال داده شدند و بعد از ایمن‌سازی محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. این عملیات درساعت ۵ دقیقه بامداد به پایان رسید.

ملکی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۸:۱۹ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک مغازه اغذیه‌فروشی واقع در خیابان دماوند، ایستگاه داریوش به سامانه ۱۲۵ اعلام و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در طبقه دوم یک مغازه اغذیه‌فروشی که ۲۰۰ متر وسعت داشت و از آن به عنوان انبار و محل استراحت کارگران استفاده می‌شد آتش‌سوزی رخ داد.

وی افزود: ۷ نفر از کارگران ایرانی ۲۵تا۳۰ سال در این طبقه مشغول استراحت بودند که حریق به سق شیروانی نیز سرایت کرد، آتش‌نشان‌ها ۷ کارگر مذکور را خارج کردند درحالی که یکی از آنها از ناحیه دست دچار آسیب شده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، آتش‌نشان‌ها بعد از ایمن‌سازی محل حادثه و تخلیه دود عملیات را در ساعت ۹:۳۳ دقیقه به پایان رساندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج