۱۹۵۸۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افتتاح اتوبان شهید بروجردی تا پایان امسال

معاون فنی وعمرانی شهردار تهران، در اولین بازید میدانی خود از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جنوب غرب تهران قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: معاون فنی وعمرانی شهردار تهران، در اولین بازید میدانی خود از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جنوب غرب تهران قرار گرفت.

مهندس علیرضا جاوید با عنوان این مطلب که منطقه ۱۸ به یک کارگاه عمرانی فعال بدل شده است، گفت: در حال حاضر منطقه ۱۸ به یک کارگاه بزرگ عمرانی کاملا «فعال تبدیل شده و همه پروژه‌ها با سرعت در حال احداث و تکمیل هستند. این موضوع نشان از آن دارد که مدیریت شهری در این منطقه به صورت جهادی تنها به پیشبرد پروژه‌ها می‌اندیشد و مصمم هستند فضای بهتری را برای شهروندان ساکن این بخش از پایتخت به وجود آورد.

وی درباره بزرگراه های مهم این منطقه و اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از کلیدی‌ترین شریان‌های اصلی پایتخت در بخش غربی آن طی سال گذشته تغییرات مثبتی به خود دید. در حال حاضر وضعیت ترافیکی و ایمنی آن نسبت به دوره قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. همچنین عملیات احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز با سرعت بالا در حال انجام است و به امید خدا، این پروژه بزرگ فرامنطقه‌ای را نیز تا پایان سال ۹۴ به بهره بردای می‌رسانیم و آن را به عنوان یک عیدی، در اوایل سال ۹۵ تقدیم شهروندان منطقه ۱۸ خواهیم کرد.

جاوید در خصوص تاثیر بزرگراه شهید بروجردی در ترافیک جنوب غرب تهران خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه تهران - ساوه را به ۴۵ متری بهار و بزرگراه فتح متصل می‌کند تا مسیر پس از آن به بزرگراه یادگار امام وصل شود. با این طرح، حلقه عبور و مرور شهروندان در جنوب غرب پایتخت تکمیل شده و منطقه ۱۸ از حالت بن بست کنونی خارج خواهد شد.

وی از بزرگراه ۴۵ متری بهار نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی در منطقه ۱۸ یاد کرد و افزود: این بزرگراه نیز به خیابان معلم و سپس به بزرگراه آیت الله سعیدی وصل می‌شود. تاکنون این پروژه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و طی یک ماه آینده، مجددا ادامه عملیات آن با سرعت بیشتر از سر گرفته خواهد شد. تصور می‌کنم بزرگراه ۴۵ متری بهار نیز طی یک سال آینده به بهره برداری برسد.

جاوید در پایان تصریح کرد: اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های بزرگ عمرانی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت همزمان در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران در حال اجرا و پیشرفت است جای خوشحالی دارد. به همین دلیل، لازم می‌دانم تا از زحمات شهردار این منطقه و همه همکارانشان، به ویژه در حوزه عمرانی تشکر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج