۱۹۵۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمک پهپادهای آمریکا به عربستان در یمن

روزنامه نیویورک تایمز از پرواز پهپادهای جاسوسی پریدیتور و ریپرِ آمریکا در آسمان یمن و ارایه اطلاعات جمع آوری شده به عربستان، قطر و بحرین خبر داد.

العالم: روزنامه نیویورک تایمز از پرواز پهپادهای جاسوسی پریدیتور و ریپرِ آمریکا در آسمان یمن و ارایه اطلاعات جمع آوری شده به عربستان، قطر و بحرین خبر داد.

روزنامه نیویورک تایمز تأکید کرد: این پهپادها، اطلاعات به دست آمده از جاسوسی بر فراز یمن را برای تیم ۲۰ نفره هماهنگی نظامی آمریکا می فرستند که به نوبه خود اطلاعاتِ به دست آمده را در اختیار عربستان، قطر و بحرین قرار می دهند.

نیویورک تایمز به نقل از یک منبع بلندپایه نظامی که خواست نامش فاش نشود، افزود: نظارت بر توزیع اطلاعات میان سه کشور عربستان، قطر و بحرین، توسط "کارل ماندی" معاون فرمانده نیروی زمینی آمریکا در خاورمیانه صورت می گیرد.

این منبع بلندپایۀ آمریکایی خاطر نشان کرد: عربستان، فهرستی از اهداف احتمالی را به تحلیلگران آمریکایی می دهد تا بررسی های لازم در خصوص آن صورت گیرد.

وی افزود: ما اهداف را انتخاب نمی کنیم؛ اما وقتی اهداف انتخاب می شود، ما بررسی های اطلاعاتی لازم را در خصوص آن ها انجام می دهیم و به عربستان کمک می کنیم تا دقت لازم را در حملات خود داشته باشد و حملات این کشور، از کارآمدی لازم برخوردار باشد.

عربستان به همراه شماری از کشورهای عربی از بیش از سه هفته پیش تاکنون حملات تجاوزگرانه گسترده ای را علیه کشور یمن آغاز کرده است و آمریکا و همپیمانان غربی اش نیز با زیر پا گذاشتن اصول حاکم بر روابط بین الملل مبنی بر احترام به حاکمیت کشورها، از این ائتلاف تجاوزگرانه حمایت و به آن کمک کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج