۱۹۶۰۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کاهش قیمت زمین و خانه کلنگی در تهران

در نیمه اول سال گذشته متوسط قیمت هر متر مربع زمین یا ساختمان مسکونی کلنگی در تهران سه میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۰ تومان بوده‌است که این میزان نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۲، معادل ۹.۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

خبرگزاری ایسنا: در نیمه اول سال گذشته متوسط قیمت هر متر مربع زمین یا ساختمان مسکونی کلنگی در تهران سه میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۰ تومان بوده‌است که این میزان نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۲، معادل ۹.۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، متوسط قیمت برای خرید و فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در تهران معادل سه میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۰ تومان بوده‌ است درحالیکه گران‌ترین زمین در تهران با قیمت هر متر مربع ۲۱ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان معامله شده‌است.

قیمت ارزان ترین زمین یا خانه کلنگی در تهران در نیمه اول سال گذشته،‌ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و متوسط قیمت خرید و فروش زمین یا بنای کلنگی در این مدت در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۳۹۲ یعنی نیمه اول این سال با ۹.۴ درصد کاهش مواجه بوده است.

خرید خانه کلنگی یا زمین نیز در نیمه اول سال گذشته نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۲، ۱۸.۱ درصد کمتر بوده است.همچنین قیمت خرید خانه کلنگی یا زمین در نیمه اول سال گذشته نسبت به دوره قبل، یعنی نیمه دوم سال ۱۳۹۲ کاهش ۴.۳ درصدی داشته است. اما خرید خانه کلنگی و زمین در این دوره نسبت به نیمه دوم سال ۱۳۹۲، افزایشی ۱۰.۳ درصدی را تجربه کرده است.

متوسط قیمت هر متر مربع زمین در تهران نسبت به متوسط قیمت هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در کشور که معادل با ۷۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان بود، سه میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان گران‌تر بوده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج