۱۹۶۴۲
۱ نظر
۵۰۴۴
۱ نظر
۵۰۴۴
پ

ایده­هایی جالب برای اتاق­ خواب­های دخترانه

اتاق دخترانه لزوما نبايد به رنگ صورتی باشد. ایده­های این نوشته کوتاه، به شما کمک خواهد کرد تا اتاق کوچک دختران خود را به مکانی تبدیل کنید که بتوانند در آن، بهترین لحظات زندگی ­خود را در کنار شما سپری کنند.

ایده­هایی جالب برای اتاق­ خواب­های دخترانه

ایده­هایی جالب برای اتاق­ خواب­های دخترانه

برترین ها: اتاق دخترانه لزوما نبايد به رنگ صورتی باشد. ایده ­ های این نوشته کوتاه، به شما کمک خواهد کرد تا اتاق کوچک دختران خود را به مکانی تبدیل کنید که بتوانند در آن، بهترین لحظات زندگی ­ خود را در کنار شما سپری کنند.

از الگوهای زیبا استفاده کنید

هنگام انتخاب روکش مناسب برای مبلمان اتاق، بهتر است ترکیبی از طرح­های مختلف انتخاب شود . با این کار می­توانید بدون هیچ دردسری، هر چند وقت یکبار جلوه­ ا­ی جدید را با تغییر الگوها به اتاق بدهید. پارچه­هایی با طرح های تکرار شده (خال خال، راه­راه و گلدار)، الگوهای ترکیبی مناسبی است و ظاهری جذاب را برای اتاق شما به ارمغان می آورد.

از رنگ­های متضاد نهراسید

رنگ آبی، رنگی مناسب برای اتاق خوابی دخترانه و آرامش­بخش و تسکین دهنده است. هر چند، ترکیب رنگ‌های کاملا متضاد مانند آبی و صورتی در اتاق بزرگسالان توصیه نمی­شود؛ اما همین ترکیب در اتاق کودکان می­تواند فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی را ایجاد کند.

تخت­خوابي با کیفیت و در صورت امکان، تاشو انتخاب كنيد

چنین تخت­خواب­هایی، فضای اتاق را بیشتر نشان می دهند، بویژه وقتی که فضای کم و خانواده‌ای پر جمعیت داشته باشید! اگر به دو تخت­خواب نیاز دارید، بهتر است که جدا از هم باشند تا ابتکار عمل شما در نحوه چینش آنها افزایش یابد. سعی کنید که بودجه‌ای مناسب را برای خرید تخت­خواب خود اختصاص دهید تا بتوانید تختي با دوام تهیه کنید.

مبلمان انتخاب شده، ساده و شیک باشد

از خرید مبلمان زنانه و تجملاتی برای دختر بچه‌ها پرهیز کنید چون به مرور زمان از آن خسته خواهند شد. به جای آن با خریدن مبلمانی ساده و شیک می­توانید طرحی ساده و در عین حال، بیاد‌ماندنی را برای اتاق خواب دخترتان بوجود آورید.

نصب تابلوي اعلانات زیبا

با يك تخته و پارچه‌اي زيبا مي‌توانيد تابلوی اعلانات بسازيد. سعی کنید تا با انتخاب پارچه ابریشمی مناسب و نورپردازی فانتزی LED ، به آن جذابیتی خاص ببخشید. با نصب كردن این تابلو در بالاي تخت‌خواب به كودك خود امكان مي‌دهيد تا تصاوير مورد علاقه خود را روي آن بچسباند.

ایده­هایی جالب برای اتاق­ خواب­های دخترانه

ظاهری بزرگسال را به اتاق بدهید

بیشتر اوقات، رنگ صورتی ظاهر اتاق را دخترانه و بسیار بچگانه جلوه می دهد. برای داشتن نتیجه­ای بهتر، رنگ صورتی کم‌رنگ دیوارها را با مبلمانی سفید رنگ و براق ترکیب کنید.

برای دختران خود، فضايي جداگانه در نظر بگیرید

اگر اتاق مورد نظر متعلق به دو نفر است، مکان­هایی مجزا به هر يك از آنها اختصاص دهید طوری­که بتوانند آن فضا را از آن خود بدانند. هر قسمت را با کاغذهای دیواری­ شیک جدا کنید و به خاطر داشته باشید که رنگ صورتی و گل و پروانه، تنها طرح­هایی نیستند که می­توان با آنها اتاق دختران را دکور کرد.

فضاهای جادار و جمع وجور در نظر بگیرید

قرار دادن تخت­خواب­های کشودار، گزینه‌ای مناسب برای فراهم آوردن فضای بیشتر در اتاق­خواب بچه­هاست. طرح­های امروزی، شامل میز تحریر، قفسه­های چوبی و گنجه­هایی کوچک و شیک نیز هستند.

فرشی گرم و نرم را برای اتاق دختران در نظر بگیرید

بچه­ها زمانی طولانی را هنگام بازی با اسباب‏بازی‏های خود بر روی زمین صرف می­کنند. اگر کف اتاق، سرد و سفت بود، با پهن کردن فرشي گرم و نرم و لطیف می­توانید شرایطی ایده­آل را برای فرزند خود مهیا کنید.

ایده­هایی جالب برای اتاق­ خواب­های دخترانه

پارچه­ هایي با طرح­‌هاي منظم انتخاب كنيد

از این پارچه­ها می­توانید به عنوان پرده یا روکش­ تخت­خواب استفاده كنيد. با انتخاب الگوهای متنوع و هم آهنگ می­توانید فضایی دوست داشتنی و جالب را برای اتاق به ارمغان آورید. در ضمن، پارچه­های اضافی را دور نریزید. با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا حائل­هایی شیک برای تخت­خواب تهیه کنید.

دیوارهای کم نور و کدر را روشن کنید

گاهی استفاده از تابلوهای نقاشی نفیس و پوسترهای جالب، سادگی و یکنواختی را از دیوار می گیرد. در الگویی گسترده، رنگ­های هماهنگ را با همدیگر ترکیب کنید تا بتوانید هم­خوانی‌ ایده‏آلي را بین مبلمان، روکش تخت و رنگ دیوارها ایجاد کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی چرت بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج