۱۹۶۴۶
۵۶۰۱
۵۶۰۱
پ

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

پرده‌هايي كه با بندينك به ميل پرده آويخته مي‌شوند، بسيار ساده و زيبا بوده، چشم‌ها را به سمت بالا سوق مي‌دهند.

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

برترین ها: پرده‌هايي كه با بندينك به ميل پرده آويخته مي‌شوند، بسيار ساده و زيبا بوده، چشم‌ها را به سمت بالا سوق مي‌دهند. زيبايي اين نوع پرده‌ها بيشتر به اين دليل است كه هيچ‌ گيره‌اي به چشم نمي‌خورد. نحوه دوخت و نصب اين نوع پرده نيز بسيار ساده است. با اين حال، اين نوع پرده‌ها را نمي‌توان بطور مكرر جلو و عقب كشيد يا باز و بسته كرد زيرا سايشي كه بين بندينك‌ها و ميل پرده ايجاد مي‌شود، اين كار را دشوار مي‌كند و به پرده آسيب مي‌رساند. به‌جاي اين كار، مواقعي كه تمايل داريد نور خورشيد به داخل بيايد، مي‌توانيد دو طرف پرده را به كناره‌ها جمع كنيد و آن را ببنديد بدون اين كه آنها را به دو طرف بكشيد.

استفاده از پارچه‌اي با وزن متوسط مي‌تواند حالتي مطلوب را بين بندينك‌ها و قسمت‌هاي فوقاني پرده ايجاد كند در حالي كه اگر پارچه‌هاي سبك را براي دوخت اين پرده استفاده كنيد، مي‌توانيد چين‌هايي زيبا را بين بندينك‌ها مشاهده كنيد.

نحوه دوخت پرده‌هاي بندينك‌دار:

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

نواري را كه قرار است به‌صورت افقي بالاي پرده قرار بگيرد، ببريد و تنها يكي از لبه‌هاي طولي و دو لبه عرضي نوار را به اندازه ۲ سانتي‌متر تو بگذاريد و روي خط تا را اتو بكشيد تا به همان شكل بماند (هنگام برش نوار، مقداري اضافه براي تو گذاشتن لحاظ كنيد).

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

براي تعيين طول بندينك، آن را دور ميل پرده بيندازيد و طول بنديك را تعيين و آن را با سوزن ته گرد مشخص كنيد. سپس ۲ سانتي‌متر جاي دوخت بگذاريد و جاي آن را نيز با سوزن دوم در زير سوزن اول علامت‌گذاري كنيد.

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

دو لايه پارچه را از سمت رويي آنها به هم بچسبانيد و سه طرف آن را چرخ كنيد. سپس آن را از سمت باز به روي اصلي خود برگردانيد. لبه سمت باز را نيز تو بگذاريد. بندينك را به‌خوبي اتو كنيد و به همين صورت، تمام بندينك‌ها را آماده كنيد.

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

بندينك‌ها را از وسط تا كنيد و آنها را به ترتيب با فاصله‌هاي معين از قسمتي كه دو لبه آنها روي هم آمده است، از سمت رو به لبه بالاي پرده كوك بزنيد بطوري‌كه يكي از بنديك‌ها در ابتدا و يكي در انتهاي پرده قرار بگيرد.

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

نواري را كه آماده كرده‌ايد، در قسمت بالاي پرده بگذاريد بطوري‌كه سمت روي آن بر سمت روي پرده قرار بگيرد. لبه‌ها را با سوزن ته گرد به هم وصل كنيد و با آزاد گذاشتن يك سانتي متر از لبه‌ها، نوار را به پرده چرخ كنيد طوري‌كه نوار با بندينك‌ها به هم و در انتها، به پرده متصل شوند.

نسل جدید دکوراسیون خانه: پرده‌هاي بندينك دار

نوار را به طرف پشت پرده برگردانيد و به خوبي اتو كنيد. بندينك‌ها را به سمت بالا بياوريد و محل اتصال آنها را با پرده اتو بكشيد. ميل پرده را از داخل بندينك‌ها عبور دهيد و پرده را بياويزيد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج