۱۹۶۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئیس این‌کاره نیست، گناه کروش چیست؟

مؤاخذه کردن کارلوس کروش بابت قرارداد خوبی که با فدراسیون فوتبال بسته، بی‌منطق‌ترین کار دنیاست.

خبر ورزشی: مؤاخذه کردن کارلوس کروش بابت قرارداد خوبی که با فدراسیون فوتبال بسته، بی‌منطق‌ترین کار دنیاست. کارلوس کروش مثل هر آدم عاقل دیگری طبیعی است وقتی پای میز قرارداد می‌نشیند، به فکر منفعت خودش باشد و قرار هم نیست کروش موقع قرارداد به منفعت ما فکر کند.

كروش يك قرارداد حرفه‌اي با فدراسيون فوتبال بسته و منافع خودش را در بند بند اين قرارداد لحاظ كرده و عقلاني نيست از او بابت اينكه حرفه‌اي است و بلد است چگونه قرارداد حرفه‌اي‌ ببندد، گلايه كنيم. اگر گلايه‌اي داريم به علي كفاشيان مربوط مي‌شود كه بلد نيست قرارداد حرفه‌اي ببندد.

جناب كفاشيان با اين نحوه قرارداد بستن يك‌طرفه، بهتر است از اين پس موقع عقد قرارداد، از يك تيم حرفه‌اي كه الفباي مذاكره و قواعد قرارداد بستن را بلد باشند، استفاده كند. در تمام دنيا هم حرفه‌اي‌ها همين كار را مي‌كنند. حتي آنها كه قرارداد بستن بلدند هم از مشاور حرفه‌اي براي عقد قرارداد بهره مي‌برند اما اين‌جا رئيس‌ فدراسيون فوتبال ما چشم بازار را كور كرده و طوري قرارداد بسته كه وسوسه شديم از اين پس هرچه قرارداد داريم و نداريم، بدهيم ايشان ببندند!

راستي مگر كفاشيان نمي‌گفت اگر كروش برود، طبق قرارداد بايد غرامت بدهد و اگر ما بخواهيم هر سال قرارداد را فسخ كنيم، فقط دستمزد همان سال را مي‌دهيم، پس چرا در جزئيات قراردادي كه منتشر شده و درستي‌اش هم به تأييد منابع آگاه رسيده، چنين بندهايي نيامده و مشخص شده اگر كروش خودش مي‌رفت غرامت نمي‌داد و اگر ما او را نمي‌خواستيم بايد تمام دستمزدش را مي‌داديم؟!

چرا گاهي اوقات دوستان حقايق را وارونه جلوه مي‌دهند؟! چرا مصاحبه كردن‌شان هم مثل قرارداد بستن‌شان شاهكار است!

قرارداد نبايد لو مي‌رفت؟!

قرارداد كارلوس كروش با فدراسيون فوتبال لو رفته و جزئيات اين قرارداد كه نشان مي‌دهد فدراسيون فوتبال قواعد عقد قرارداد را نمي‌داند و الفباي مذاكره را بلد نيست، در رسانه‌ها منعكس شده است. حالا عده‌اي به تكاپو افتاده‌اند و متأسفانه مي‌خواهند توپ را به زمين رسانه‌ها بيندازند و خبرنگاري كه گزارش مربوط به اين قرارداد را منتشر كرده، مقصر جلوه بدهند اما آيا انصافاً ديواري كوتاه از مطبوعات پيدا نمي‌شود؟ اگر اين قرارداد نبايد لو مي‌رفته و نبايد منتشر مي‌شده، برويد يقه فدراسيون فوتبال را بگيريد كه حتي توان حفظ اسناد و مدارك خود را ندارد! فدراسيون فوتبال حق ندارد گناه ندانم‌كاري ‌خودش را گردان رسانه‌ها بيندازد و مقامات بالاتر از فدراسيون هم اگر انتشار اين قرارداد را غلط مي‌دانند، بايد بابت اين اتفاق فدراسيون را مؤاخذه كنند كه قادر به حراست و حفاظت از قراردادهاي خود نيست. رسانه وظيفه‌اش انتشار حقايق است و نمي‌توان به رسانه‌ها گفت چون برخي مسئولان فوتبال نمي‌توانند از اسناد مراقبت كنند، شما ننويسيد و نگوييد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج