۱۹۶۷۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۳۱ / ۰۱ / ۱۳۹۴

فال روزانه 31 / 01 / 1394



فال روزانه 31 / 01 / 1394

فروردین

امروز بسیار سخت‌کوش هستید و همانند یک زنبور زحمت‌کش همه کارها را به بهترین شکل پیش می برید. از آخر امروز وارد ماه جدید می شوید و هم‌زمان باید برنامه های خود را تغییر دهید. روتین زندگی خود را عوض کنید و به مسایل مالی توجه بیشتری داشته باشید. این را به یاد داشته باشید که برای مواقع ضروری به پس انداز مالی نیاز دارید و نباید به راحتی پول هایتان را خرج کنید. البته امروز به طور استثنا می توانید کمی بدخرجی کنید و به خودتان برسید. مثلا ماساژ بروید و همه خستگی کار را از تن بیرون کنید.

اردیبهشت

آیا واقعا برای به عهده گرفتن مسوولیت های زندگی آمادگی دارید؟ بیشتر روی توانایی های خود تمرکز کنید و ببینید آیا واقعا آنچه تصور می کنید، هستید؟ اگر از شغل یا موقعیت کاری خود ناراضی هستید، چرا به دنبال یک کار دیگر نمی گردید؟ امروز بیشتر به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید هیچ کسی به اندازه شما نمی خواهد که موفق شوید. پس برای این امر تحقیق و مطالعه کنید. همه افکار منفی و ترس از موانع را دور بریزید.

خرداد

اگر به دنبال رشد شخصیتی هستید، باید بخش های مهمی از زندگی خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر زندگی یا کاری که مشغول آن هستید شما را راضی نمی کند، برای تغییر آن تلاش کنید. به طور مثال، دنبال شغلی باشید که بیشتر به علایق شما مربوط است. یا دوستانی که موجب آزار روحی هستند را از دایره دوستان خود حذف کنید. این کارها موجب می شود حس بهتری به زندگی داشته باشید و موفقیت های بیشتری را برای خود رقم بزنید. امروز بیشتر روی احساسات خود مدیریت داشته باشید و هر آنچه ناراحتتان می کند را دور بریزید.

تیر

شما اصولا هنگام عصر به بعد دوست دارید به خانه بروید و استراحت کنید. اما امروز حس دیگری خواهید داشت و بیشتر دلتان می خواهد در جمع دوستان یا اعضای خانواده باشید. امروز حرف های بسیاری برای بیان دارید و می توانید ساعت ها در جمع دوستان صحبت کنید و برنامه ها و خواسته های خود را برای آنها بیان کنید. این احساس خوبی است. با دوستان برنامه بگذارید و با هم بیرون بروید و تا می توانید شاد باشید و تفریح کنید. اما مراقب خرج و جیبتان نیز باشید.

مرداد

امروز خوب است رزومه خود را دوباره نگاه یبیندازید و اگر جایی کمبود یا کسری دارد، آن را برطرف کنید. به ویژه در پروفایل های مهم کاری همانند لینکداین این کار را انجام دهید. رزومه جدید را بر اساس علاقه مندی های کنونی خود بنویسید. حقوق را دقیقا برابر با آنچه در ذهنتان هست پیشنهاد دهید تا وقتی فرصت شغلی جدید برایتان پیدا می شود، مشکلات کنونی دوباره تکرار نشوند. بد نیست کمی بلندپروازی را نیز چاشنی آن کنید. مطمئن باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.

شهریور

شما رویاپرداز خوبی هستید و از اینکه بزرگ فکر کنید و خیال های بزرگی داشته باشید، هیچ هراسی ندارید. پس خبر خوبی برایتان داریم؛ اینکه یک دوره جدید هیجان در زندگی شما آغاز می شود و هیچ چیزی هم جلودار آن نبست. از امروز با تمرکز روی هر مساله ای می توانید آن را محقق کنید. مثلا اگر قصد ادامه تحصیل یا کار در خارج از کشور دارید، لازم است انرژی های خود را در به دست آوردن آنها متمرکز کنید. بیزینس جدیدی که قرار است شروع کنید، دستاوردهای خیلی خوبی برای شما خواهد داشت. البته از همفکری و مشورت دیگران غافل نشوید.

مهر

اصلا وقت خوبی برای خجالت یا تردید در مورد مسایل مالی نیست. اگر بودجه خوبی در دست دارید، آن را برای خرید ملک و خانه سرمایه گذاری کنید. از برنامه های مالی که سود سریعی به دنبال دارند، پرهیز کنید. مثلا اگر دوستان پیشنهاد می دهند که مثلا سهام بخرید، خیلی سریع و بدون فکر و مشورت آن را اجرایی نکنید. امروز خوب است بیشتر توجه خود را روی موقعیت های مالی ای بگذارید که سود مطمئن دارند.

آبان

امروز در نقش یک شریک - چه کاری چه عاطفی - باید خوب تر ظاهر شوید. باید بیشتر روی تعاملات خود با دیگران تمرکز کنید. احتمال اینکه تماس های کاری از طرف کمپانی های مورد علاقه خود دریافت کنید، زیاد است. البته مثلا می توانید دوستان خود را به کافه دعوت کنید. امروز کمی خودتان را تحلیل کنید و ببینید چه مواقعی شنونده بهتری هستید. در همان زمنیه، توان و مهارت های خود را توسعه دهید. این را بدانید در میان حرف دیگران مسایل بسیاری می توانید بیاموزید.

آذر

کفش های کتانی خود را به پا کنید. نوشیدنی های سبز و سالم رادر برنامه روزانه خود قرار دهید. امروز بیشتر از همیشه روی سلامت خود تاکید داشته باشید. اگر در تعطیلات دچار اضافه وزن شده اید، امروز همه تلاش خود را به کار بگیرید تا آن را از بین ببرید. اگر زیاد می خوابید، این عادت را کنار بگذارید زیرا خواب زیاد نیز موجب چاقی می شود. با رژیم و ورزش می توانید انرژی های خود را بیشتر کنید.

دی

از انتهای امروز وارد ماه جدید می شوید و بهتر است از این فرصت برای تغییر روتین های زندگی خود استفاده کنید. تفریح و شادی بیشتری در زندگی داشته باشید. آخرین باری که کار را کنار گذاشته اید و بیشتر به تفریح و استراحت خود بها داده ایم، کی بوده است؟ اگر به یاد نمی آورید هم مهم نیست. امروز بیشتر برای خود ارزش قایل شوید و بی خیال مسوولیت ها، کارهایی انجام دهید که به شما حس خوبی می دهد. با دوستان بیرون بروید و حسابی بخندید و شاد باشید.

بهمن

خود را برای یک ماه پر از صمیمت، عشق و هیجان آماده کنید. از امروز وارد ماه جدید می شوید و بهتر است برای برنامه های دوستانه و خانوادگی بیشتری برنامه ریزی کنید. خودتان را از وابستگی ها مضر رها کنید. امروز برای فکرهای خوب و گرفتن تصمیمات خوب فرصت خوبی است. امروز به هیچ وجه حس های منفی ندارید و سعی هم نکنید الکی خود را برای مسایلی که ارزشی ندارند، آزار ندهید. برای ابراز عشق خود به همسرتان، ایده های خلاقانه داشته باشید. مثلا در آینه برایش پیغام جالب بنویسید تا به محض دیدن، هیجان زده شود.

اسفند

از حرف زدن خسته شده اید یا تصور می کنید هیچ وقت صدایتان به جایی نمی رسد؟ در هر دو حالت، این خبر خوب را برایتان داریم که از امروز دوره بسیار خوبی از ارتباط ها برای شما آغاز خواهد شد. امروز سرشار از انرژی های خوب و مثبت هستید و می توانید به واسطه آنها برنامه ریزی عالی برای ماه پیش رو داشته باشید. ارتباط های دوستانه و خانوادگی شما امروز عالی هستند و باشادی درونی که دارید، می توانید در جمع نیز خوشحال تر بشاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج