۱۹۶۹۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فروش «خشمگین ۷» نصف شد

«فیلم سریع و خشمگین» با هفتمین قسمتش در سومین هفته اکرانش در باکس آفیس آمریکای شمالی و کانادا همچنان در راس باکس آفیس ایستاد و فروش جهانی آن نیز از یک میلیارد دلار گذشت.

خبرگزاری مهر: «فیلم سریع و خشمگین» با هفتمین قسمتش در سومین هفته اکرانش در باکس آفیس آمریکای شمالی و کانادا همچنان در راس باکس آفیس ایستاد و فروش جهانی آن نیز از یک میلیارد دلار گذشت.

فهرست فروش این هفته چنین است:

۱. «خشمگین ۷» با نمایش در ۳۹۶۴ سالن سینما فروشی برابر با ۲۹ میلیون و ۵۶ هزار دلار را در سومین آخر هفته اکرانش به جای گذاشت و با کاهشی ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش، مجموع فروشش در آمریکا را به ۲۹۴ میلیون و ۴۱۰ هزار دلار رساند.

۲. «پل بلارت: پلیس فروشگاه» از کمپانی سونی در اولین هفته نمیاشش در ۳۶۳۳ سالن به نمایش درآمد و ۲۴ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده و یک کمدی اکشن به کارگردانی اندی فیکمن و با بازی کوین جیمز، رتی رودریگز است.

فروش «خشمگین 7» نصف شد

۳.«بی دوست» دیگر فیلم تازه وارد این فهرست در اولین هفته اکرانش در ۲۷۳۹ سالن به نمایش درآمد و ۱۶ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم محصول کمپانی یونیورسال و ساخته لیون گابریادزه است. این فیلم رد ژانر ترسناک با درجه بیندی R برای سن بالای ۱۷ سال به نمیاش درآمده است.

۴. انیمیشن «خانه» در چهارمین هفته حضورش، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروخت تا مجموع فروشش را به بیش از ۱۴۲ میلیون دلار برساند. این انیمیشن که محصولی از شرکت دریم وورکز است با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

۵. «بلندترین سواری» در دومین هفته نمایشش در ۳۳۷۱ سالن به نمایش درآمده و فروشی ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار دلاری را ثبت کرده است تا در مجموع فروشی ۲۳ میلیون دلاری را کسب کرده باشد. این درام رمانتیک به کارگردانی جرج تیلمن با بازی اسکات ایستوود و بریت رابرتسون ساخته شده است.

۶. «قوی باش» از کمپانی برادران وارنر در هفته چهارم نمایشش ۴ میلیون و ۸۳۰ هزار دلار فروش کرد. این فیلم کمدی ساخته اتان کوهن در مجموع ۷۸ میلیون و ۲۷۹ هزار دلار فروش کرده است و به خوبی بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساختش را تامین کرده است.

۷.«سلطنت میمون» دیگر فیلم جدید فهرست است که در ۲۰۱۲ سالن به نمایش درآمده و فروشی ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار دلاری را ثبت کرده است.

۸. «زن در لباس طلایی» در ژانر درام در سومین هفته نمایشش ۴ میلیون و ۵۸۷ هزار دلار فروش کرد. این فیلم که در ۲۰۱۱ سالن به نمایش درآمد، در مجموع ۱۵ میلیون و ۹۴۳ هزار دلار فروش کرده است. این فیلم محصولی از کمپانی واینشتاین با بازی هلن میرن، رایان روینولدز و دانیل برول است.

۹. مجموعه «واگرا: شورشی» در پنجمین هفته نمایشش ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار فروش کرد و مجموع فروشش را به بیش از ۱۲۰ میلیون دلار رساند. این فیلم که در ۲۵۴۲ سالن نمایش داده می‌شود محصول سامین انترتینمنت است.

۱۰. «سیندرلا» نسخه زنده داستان مشهور فانتزی به کارگردانی کنت برانا و محصول کمپانی دیسنی، در ششمین هفته نمایشش با پنح پله سقوط فیلم دهم فهرست شد. فروش این هفته فیلم ۳ میلیون و ۸۷۱ هزار دلار بود تا در مجموع بیش از ۱۸۶میلیون دلار فروش کرده باشد. این فیلم با بودجه تولید ۹۵ میلیون دلاری و با بازی لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر ساخته شده است.

«داستان واقعی» یک فیلم جدید دیگر، «وقتی جوان بودیم»، «دنی کالینز»، «ای اکس ماشینا»، «دنبال می‌شود»، «مرد پادشاه: سرویس مخفی» و «بچه ۴۴» دیگر فیلم های پرفروش هفته بودند. «تک تیرانداز آمریکایی» از نظر فروش در رتبه ۱۸ جای دارد اما فروش آن این هفته ۳۷۰ هزار دلار بود و در مجموع بیش از ۳۴۷ میلیون دلار فروش را ثبت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج