جاباما
۱۹۷۱۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش بازی بایرن مونیخ - پورتو

در مهمترین بازی از شب اول دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و پورتو پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری: در مهمترین بازی از شب اول دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم بایرن مونیخ آلمان و پورتو پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان و زمان بازی:

پیش بازی بایرن مونیخ - پورتو

آلیانتس آره نا شهر مونیخ

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ساعت ۲۳:۱۵

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی بایرن مونیخ - پورتو

تحلیل اجمالی بازی:

تیم شگفتی ساز پورتو که در بازی رفت موفق شد در عین ناباوری، حریف قدرتمند و مدعی خود را با حساب ۳-۱ شکست بدهد، در شرایطی پا به میدان آلیانتس آره نا خواهد گذاشت که قطعاً لوپتگوی و شاگردانش به خوبی می دانند بازی کردن در زمین بایرن مونیخ کاری بسیار سخت و دشوار برای آنها بود.

آبی و سفیدهای پرتغالی، در بازی رفت با ارائه یک پرسینگ بی نقص و فشرده کم اشتباه توانستند در تمامی نقاط زمین حریف خطرناک خود را کنترل کنند و حالا در بازی برگشت نیز بدون تردید با همین شیوه بازی خواهند کرد تا بلکه بتوانند با کسب یک تساوی و یا باخت با اختلاف گل حداقل، زمین حریف را ترک و کنند و بعد ۱۱ سال راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شوند.

در طرف دیگر زمین، پپ گواردیولا که به گفته خودش سخت ترین دوران مربیگری خود را تجربه می کند، به دنبال این است تا مردان تیمش را با بهترین شرایط و انگیزه ممکن روانه میدان کند تا با انجام یک بازی حساب شده و تهاجمی، نه تنها با شکست حریف خود به مرحله بعد صعو کنند، بلکه بعد از شکست نابورانه بازی رفت، در این دیدار اعاده حیثیت کرده باشند.

بایرن مونیخ که در بازی رفت چندین ستاره اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و از طرف دیگر بازی رفت را بیشتر به علت اشتباهات فردی مدافعینش به حریف خود واگذار کرد، در این بازی قطعاً فوتبالی سراسر هجومی را به نمایش خواهد گذاشت، ضمن اینکه باواریایی ها، باستین شواین اشتایگر رهبر خط میانی خود را هم در اختیار خواهد داشت و همین به خودی خود خبری امیدوار کننده برای هواداران این تیم خواهد بود، به هر ترتیب باید اذعان کرد که علیرغم اختلاف دو گلی که در بازی رفت میان دو تیم به وجود آمد، جای تعجب نخواهد بود که اگر در بازی فردا شب نتیجه پایانی منجر به صعود تیم آلمانی شود و مونیخی ها برای چهارمین فصل متوالی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ شوند.

شرایط دو تیم

بایرن مونیخ

بایرن همچنان تعدا زیادی از ستارگان خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و داوید آلابا، خاوی مارتینز، تام اشتارکه و آرین روبن بازیکنانی هستند که به طور حتم در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

فیلیپ لام و خوان برنات که هر دو در چند روز گذشته با مصدومیتی جزئی روبرو بودند، به احتمال خیلی زیاد بدون مشکل در بازی فردا حضور خواهند داشت.

این احتمال وجود دارد که فرانک ریبری بتواند برای دقایقی در این بازی به میدان برود.

پورتو

پورتو دو بازیکن اصلی خود را به علت محرومیت در بازی فردا شب در اختیار نخواهد داشت.

دانیلو و الکس ساندرو دو بازیکن غایب پورتو خواهند بود که نمی توانند به میدان بروند و به احتمال زیاد پریرا و مارکانو جایگزین انها خواهند شد.

کریستین تیو دیگر بازیکن غایب احتمالی پورتو خواهد بود.

جکسون مارتینز ستاره کلمبیایی پورتو نیز همچنان با مصدومیتی جزئی دست و پنجه نرم می کند، اما به احتمال زیاد همانند دیدار رفت باز هم در ترکیب تیمش حاضر خواهد بود.

نکات آماری:

پورتو ۱۱ بازی است که در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

پورتو در ۸ بازی از ۱۰ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

دو تم تاکنون ۶ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم هر تیم دو برد بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج