۱۹۷۳۵۵
۶۷ نظر
۵۰۹۰
۶۷ نظر
۵۰۹۰
پ

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه آسای خود دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات تکنولوژیکی امروز نسبت داد.

مجله پنجره خلاقیت - ترجمه افسانه محمودی یزدانی: در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه آسای خود دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات تکنولوژیکی امروز نسبت داد.

اینترنت در جیب های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اندن که تمام زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهند کرد و برای انجام این کار خرسند هستند. این حقیقت که آنها بیشتر می آموزند و خودشان شانس موفقیت خود را رقم می زنند. این ریشه برتری آنها در مقایسه با نسل های قبل است؛ ولی آنها چگونه این کار را می کنند؟ عوامل و رویکردهای فراوانی وجود دارند. ما اینجا هستیم تا در مورد برخی از این رویکردها و رفتارهای زندگی خوب که می توانند در رسیدن به این هدف زندگی مالی کمک تان کنند، بحث کنیم.
چگونه در جوانی پولدار شویم؟

۱- ارتباطات کمک می کند

از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.

احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و ... سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

۲- با غریزه مصرف گرای خود بجنگید

والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.

آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.

پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.

۳- برای سرمایه گذاری پس انداز کنید

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آنها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.

پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.

۴- حرفه خود را با تعقل انتخاب کنید

بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می گیریم و تحقیق می کنیم و از توصیه های افراد استفاده می کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.

این امر باعث پیچیده تر شدن امور می شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید.

تامروز شما می توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.

اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می کنید که می دانید واقعیت دارند و اگر برنامه ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساسات تان بر شما غلبه کنند.

۵- از افرادی که قبلا این کار را انجام داده اند، تحقیق کنید

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

خیلی ها هستند که در جوانی می خواستند میلیاردر شوند و حتی تعداد بیشتری وجود دارند که اکنون میلیونر هستند. شاید داستان خالق واتس اپ را خیلی ها بدانند؛ چون شبکه اجتماعی او خیلی استقبال شد.

در مورد این آدم ها تحقیق کنید و ببینید آنها از چه روند فکری استفاده کردند تا به جایی که اکنون قرار دارند برسند. چه چیزی الهام بخش آنان برای رسیدن به اهدافی بود که داشتند و چگونه به این موفقیت بزرگ دست یافته اند.

خلاقیت و الهام بهترین متحدانی هستند که می توانید در محیط کسب و کار داشته باشید و وقتی با سختی مواجه می شوید، در حفظ انگیزه به شما کمک می کنند.

۶- اهداف باعث ماندن شما در مسیر پیشروی می شوند

به راحتی ممکن است در طول راه حواس تان پرت شود و چشم از اهداف تان بردارید. به علاوه، هر روز فکر کردن به اینکه «چگونه آرزو کنم که میلیونر باشم» چیزی نیست که بتوان نام آن را هدف داشتن گذاشت.

این بیشتر افکار آرزومندانه است. شما باید تعیین کنید که در زندگی چه می خواهید. آن وقت و تنها آن وقت است که برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی می کنید. هنوز هم تکیه بر این هدف اصلی در زندگی به منظور ایجاد انگیزه کافی نیست. وقتی که برنامه ریزی می کنید، انگیزه را از درون اهداف کوتاه مدت خود بیرون بکشید تا شما را در مسیر نگه دارند؛ اما همیشه مقصد نهایی تان را در ذهن داشته باشید.

۷- وب طلاست

اطمینان دارم که بسیاری از جوانان امروز به خوبی آگاهند که وب چه عظمتی دارد و هنوز زمینه های رشد آن به پایان نرسیده است. جایگاه خاص شما هر کجا که باشد، اهداف کسب و کاری شما هر چه که باشند، وب می تواند در برخی راه ها به شما کمک کند. به جز موارد نادری که در آن وب فایده خاصی ندارد، نمی توان وب را نادیده گرفت. البته به شرطی که بتوانید راه خود را در آن بیابید و می دانیم که خیلی از جوانان می توانند.

برای ایجاد ارتباط، بازاریابی، موقعیت های تجاری، سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، تحقیقات رقابتی و هر چیزی که فکرش را بکنید، می توان راهی یافت تا به صورت آنلاین انجام شوند.

۸- به سمتش بروید!

فکر کردن به آینده تان یک چیز است، انجام کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کنید، همه بازی را شامل می شود. اگر به زمان بندی میلیونرهای جوان بنگرید، خواهید دید که بسیاری از آنان ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز کار می کنند و از انجام آن شادمانند. شما نیاز به جوانی خود دارید تا خود را ثابت کنید و به نتایجی که برای پیشرفت نیاز دارید، برسید.

۹- جوانی خود را تیغ برنده خود کنید

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

به طور حتم افراد جوان مورد انتقاد و تایید نشدن از سوی تاجران قدیمی تر قرار می گیرند؛ اما نباید اجازه دهید که این امر شما را مایوس کند. آنها بیشتر از شما تجربه دارند؛ اما شما نظم دنیای جدید را بسیار بهتر از آنان درک می کنید و علاوه بر آن می توانید ۱۵ ساعت در روز کار کنید. ۵ تا ۶ ساعت بخوابید و سپس بازگردید و باز هم ۱۵ ساعت کار کنید.

بسیاری کارها هستند که جوانان بهتر از افراد مسن تر می توانند انجام دهند؛ یکی از آنها داشتن ابتکار بیشتر در سازگاری با چیزهای جدید است. به جوانی خود تکیه کنید تا از تجربیات آنان بیاموزید و نظرات تجاری جدید به دست آورید و درک بهتری از شغل خود داشته باشید و اجازه ندهید که از انتقادهای آنان ترسی به دل راه دهید یا هر چیزی دیگری نظیر آن.

۱۰- ترس دشمن است

بعضی چیزها هستند که شانس شما برای پولدار شدن را ویران می کنند و در این بین می توان به ترس اشاره کرد. رایج ترین آنها این است که «من خیلی جوانم» و این مورد بدترین آنهاست.

تنها به این دلیل که جوان هستید به این معنی نیست که نمی توانید کسب و کاری عالی داشته باشید و خیلی ها هستندکه با کسب و کار موفق شان این را به اثبات رسانده اند.

اگر خود را جدی نگیرید، هیچ کس دیگری این کار را نخواهد کرد. از ترس خود به عنوان علامت هوشیاری استفاده کنید اما خجالت نکشید که از موقعیت هایی که ناشی از ترس نامعقول هستند خود را دور کنید.

جوانی پر از پتانسیل است و بهترین سازمان دهنده تغییرات محسوب می شود. شما نباید هرگز به خود اجازه دهید که باور کنید پتانسیل رسیدن به چیزی را ندارید.

موفق باشید و انگیزه تان روز به روز افزون باد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user93

      کدوم پول

    • ارين

      مرسي ممنون

    • بدون نام

      سلام

      دست خودمان است برای پولدارشدن ازراه درست ومنطقی ومطابق مکتب اسلام ومسلمانی انسانیت این است که محتاج دیگران ونامردان نباشیم وهرکس که مسلمان است ورعایت اقتصاد براساس آنچه شارع مقدس اسلام امر نموده انجام دهداحساس غنی بودن مینماید واسراف ونداشتن قناعت فقر می آورد قناعت توانگر کند مردرا+خبرکن حریص جهانگرد را پول حرام را چه کنیم گرفتاری ببار می آورد .مثال بابک زنجانی گول خورد وگرفتار وپولدار شد

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        دمت گرم با اینکه رفتی آمریکا خودت رو گم نکردی

    • بدون نام

      عالی است

    • عیسی یزدانی

      عالی است

    • بدون نام

      سلامم.ممنون از پست خوبت..پولدار شدن, زحمت و تلاش و فکر نو میخواد .

    • سینا

      اگر دنبال پول هستین سرمایه کافی لازم دارین ینی بالای 50میلیون تومن که کار ساده ای نیست پس 1دست خالی نمی شه2تجربه کافی 3جرات 4علم 5مشاور داشتن 6برنامه رزی و هدفمند بودن7ریسک پذیریو اعتماد به نفس

      پاسخ ها

      • صفت

        من ب این پست شما اعتقاد دارم

      • علی

        افرين،کاملا درسته

      • بدون نام

        منم ی میلیونر میشم

    • محمد

      عالییییییییییییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • منا

        خوبه

    • بدون نام

      بابابی خیال یابایدشغل خوبی داشته باشی یابابای پولدار.بقیه ش داستانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابای پولدارت اونوقت پول از کجا اورده

      • محمد حسین

        کاملا اشتباه.
        بیشتر افراد ثروتمند جهان خانواده ای فقیر داشتند.

    • بدون نام

      اگر یکم جرعت اینو داشته باشین حتی برا یه مدت کوتاهیی برای یه افرادی کار کنید که شمارو کارمند خود میدانند یروزی با تجربیات همان فرد میتونید اونو کارمند خودتون کنید.پس باید اینو به خودمون بقبولونیم که چرا مدرک دار های ما بیشتر بیکار هستن چون میخوان یروزه پشت میز بشینن .هرکاری مقدمات خودشو داره

    • فادیا

      عال نیست چون اسلا نفهمیدم چگونه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم بیشتر فکر کن

    • نرگس

      بنظر من نه بابایی پولدار میخاد ن سرمایه فقط اراده میخاد و اعتماد ب نفس این دوتا باعث میشه ب چیزی ک میخای برسی وقتی یک نفری که با ۵ملیون تونست پولدار ترین بشه باز ما خودمونو دست کم بگیریم و نا امید بشیم ک چرا پول نداریم و بابای پولدار

    • رامین

      سلامممممم.زن خوب داشته باشی تواین زمونه برنده وپولداری.

    • آرش

      سلام تلاش با ریسک خیلی مهم هست

    • بدون نام

      زن پولدار داشته باشی، پولدار میشی :D

    • هنر میلیاردری

      چگونه میلیاردر شویم؟
      کتاب هنر میلیاردری ، یکی از بهترین کتاب ها در زمینه کسب ثروت ، از راز های میلیاردر شدن می گوید . برای در یافت اطلاعات بیشتر وارد سایت زیر شوید :
      http://newdoc.ir/?p=511

    • بهنام

      داداش هرکی بودی که اینو نوشتی خیلی گلی
      مسیر زندگی منو عوض کردی

    • هاکان صالحی

      اگه فقیر دنیا بیایم مقصر مانیستیم اما اگه فقیر از دنیا بریم مقصر خودمونیم

    • جاسم

      خوب بود ولي آدم دوست داره تو 15يا16سالگي پولدار باشه نه 30سالگي هيييييييي

    • بدون نام

      خوب اومدی خوشم اومد من الان 19سالمه اما موندم چیکار کنم که پولدار بشم هرکاری هم کردم چندتا کار عوض کردم ولی هر چی فکر میکنم نمیدونم چیکار کنم که ثروتمند بشم من هم ریکس پذیرم هم جراتشو دارم هم اعتماد به نفسشو دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیا در تلگرام یه کار دا رم یه روزه پول دار می شه پیام بده می دونم چی می گی من خودم پسر یه کارگرم

    • یه فقیر

      سلام به عقیده ی من شانس مهمه که پولداربشیم درسته که میگیم بایدعقل روبه کاربیندازیم ولی اگه نگاهی به اونایی که پولدارشدن بیندازیم متوجه ممیشیم که شانس دارند حالایه سوال مااگه شانس داشتیم بچه پولدار به دنیا می اومدیم ولی بچه هالطفا برام دعا کنید که تواوج وونیم پولدارترین فردکره ی زمین بشم الهی اآمین

    • نیما

      سلام عالی بود ..........

    • بی پول

      خخخ از چی حرف میزنین از روهاتون....
      باید بگم اینا فقط رویاست انقدر ادم دیدم که کل عمرشون کار کردن ولی صفره صفرن.اگه بابای پولدار داشتی که هیچی اگه نه شانس.شانسم نداشتی همش باید حمالی کنی.
      بچه داخل شکم مادرشه از یه مرد بالغ ثروتش بیشتره خخخ عدالت تو این دنیا جایی نداره.
      خوب معلومه منم خانواده ، پول خوب،والبته زن خوب داشتم اعصابم سرجاش بود دیگه....
      من که از دنیا بریدم چون فهمیدم اگه بی پول و بی شانس باشی دنیا برات غروب آرزوهاست.

      پاسخ ها

      • ممد

        قربون دهنت

    • بدون نام

      ماهمه ازخاکیم ودوباره به خاکیم؟دیگه حسرت دنیاچرا

    • ممد

      من حاضرم نه ۱۵ ساعت بلکه ۲۴ساعت کل عمرمو کار کنم تا پولدارشم اما کو کار
      اگه کار باشه هم حقوقش زوریه پولدارشدن واس همه نیست هر قدرم تلاش کنی همه نباید پولدار بشن

    • ملیسا

      سلام به همگی...پول خیلی خوبه باعث آسایش و راحتیه تو این زمونه...ولی بچه ها سلامتی از همه اینها مهم تره...شاید پیش خودتون بگید بابا این شکمش سیره...ولی به خدا من از همتون دستم خالیتره...ولی ما بیچارها اگه مریضم بشیم پول نداریم خرج دوا دکتر بدیم...پس دعا کنید اول سلامتی باشه بعدش اگه خدا خواس بهمون لطف کن یکی ده بیس میلیارد پول بده....

    • مهدی

      من پولدارهای جوونی رو میبینم که خیلی راحت تو ماشین نیم میلیاردیشون نشستن و دارن با دوست دختر یا نامزدشون گل میگن و گل میشنون و کیف میکنن و من فقط ...

    • بدون نام

      دوستان بنظر من ادم باید خودش پولدار شه اون مسیری که توش پولدار میشی از خود پولدار شدن شیرین تره در ضمن کسی تا حالا از کار معمولی و کارمندی میلیاردر نشده اگه میخوای نتیجه متفاوت بگیری باید کار متفاوت انجام بدی بهونه اوردن و این چیزا مال ادمای تنبله که میخوان یه شبه میلیاردر شن ولی در واقع باید تلاش و پشکار زیاد با هدف مناسب داشته باشی. اگه راحت بود که همه موفق بودن دوستان!؟

    • سلام

      خوب

    • ساغر

      خوشابحال اونایی که پولدارن,پول خوشبختی میاره هر کی میگه نه خیلی .........

    • محمد علی

      سلام .دوستان عزیز من حتما این متن رو بخونید.
      نه تنها پول در زندگی دنیوی خیلی مهمه بلکه حتی در زندگی اخروی هم میتونه مهم باشه.البته این لزوم کار و رسیدن به خوشبختی نیست.شما برای رسیدن به منزلتون میتونید هزاران راه رو پیش بگیرید.اما پولدار شدن انسانیت نمیاره نمونش همین مختلسین کشور .من همیشه دعا میکنم اول خدا ظرفیتشو بهم بده بعد پول کلان رو.خداوند خودش در قرآن میفرماید لقد خلقاالانسان فی کبد پس انسان در سختی آفریده شده.به تعبیر من ما مانند گل رس هستیم که هر چه ورز بخوریم مرغوبیت ما بهتر خواهد بود.پس زیاد نگران پولدار شدن نباشید .سعی کنیم به انسانیت برسیم.با تشکر

    • ابر سفید

      محمد علی چه تفکر خوبی داری.

    • نیلوفر

      اوم من ۱۶سالم درس میخونم وضعمونم ک خوبه پولدار هم هستیم ولی من دوس دارم دستم تو چیب خودم باشه دوس دارم خودم کار کنم ایی نمیدونم چیکار کنم

      پاسخ ها

      • Mahdi

        میشه باهم دردر تماس شویم

    • م

      باید میلیاردر شدن توی خونت باشه

    • امیر محمد

      تو این دنیا بی رحم یا بی رحم باش یا بی رحم ها هلاکت می کنن. وقتی اقتصاد یه مملکت ضعیف باشه خودتم بکشی هیچی نمیشی وقت باید بابات گردن کلفت باشه مثلا قاضی مقام دولتی . بیت رهبری از این چیز میزا دیگه وگر نه هیچی نمیشی .

    • امیر محمد

      تو این دنیا بی رحم یا بی رحم باش یا بی رحم ها هلاکت می کنن. وقتی اقتصاد یه مملکت ضعیف باشه خودتم بکشی هیچی نمیشی وقت باید بابات گردن کلفت باشه مثلا قاضی مقام دولتی . بیت رهبری از این چیز میزا دیگه وگر نه هیچی نمیشی .

    • پارسا

      بچه ها همتون اشتباه میگید. وقتی کارگر هستید بنا بسازید پول جمع کنید به کویت بروید چون 1 دینار کویت 30 تومانه اونجا تقریبا 1 سال کار کنید خونه بسازید بعد برگردید به ایران سرمایه های مختلف زیادی انجام بدهید به همین راحتی پولدار مبشوید

    • زهرا

      من هم به عنوان یه دختر ۱۷ ساله واقعا نمیدونم چطوری باید پولدار شد.پستتون هم خوب بود اما بهتره جای امید یه چند تا راهکار بود

      پاسخ ها

      • علی

        راهکارش اينکه بايد تلاش کنی و از مغزت کمک بگيری

      • امیر عباس

        بببنید شما می توانید تا ۲۰ سالگی دلار بگیرید و پولدا شوید

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • علی

      يا بابای پولدار بايد داشته باشی يا کسايی هم که ندارن تنها راهش اينکه از عقلشون کمک بگيرن و اراده قوی داشته باشن و هوش اين کارو...سخت هست اما غير ممکن نيست.يادتون باشه ما فقط از يکی دو درصد مغزمون استفاده ميکنيم...

    • محمد

      باید روی پای خود بود ویه کار خوب داشته باشی پولداری

    • تو

      در کشوری که سیستمِ مالیش بفکر افراد نیست و هزینه ی انواعو اقسام قبوض و خورا و پوشاک با اینهمه هزینه های نجومی برگردن خودِ مردمِ، اگر شما درآمدِ صعودی نداشته باشی، فاتحت خوندست.

      پول که نباشه، یا شکم خالی میشه و مغزرو از کار میندازه و یا آنقدر مشکلات جانبی روی هم انباشته میشه که باز میزنه مغزرو از کار میندازه. بعبارتی اگر بهترین سوادها و آرومترین روحیاترو هم که داشته بوده باشی، آخرش روانی میشی.
      البته این توضیحات تقریبا مربوط میشه به زمانی که دلار ارزون بود. در این زمونه که اگر با همین روند ادامه پیداکنه به خوردن هم روی میاریم.هرچند که با کلاه گذاشتنهای بزرگ و گرون حساب کردن هامون سر اجناشو خدمات عملا همین کارو داریم انجام میدیم.

      بنرم در جامعه ی که اقتصاد رَوونو آرومه و افردا برای آینده و‌پیری کوریشون نگرانی ندارن، دیگه نیازی نیست شما زور بزنی که آدم موفقی باشی یا پولدار یا متفاوت. این زور زدنهای زیادی که به مرور زمان باعث روامپریشی میشه برای کشورهایی با اقتصادو شرایطی داغونه.
      از خودتون بپرسید مگر یک‌ جامعه چه مقدار بیل گیتس، زاکربرگ، اینیشتین، ادیسون و ... میتونه داشته باشه.
      اونها هم که به اونجاها رسیدن تعدادشون اندکه. به عبارتی مسیر زندگیشون خوردِ که شدن اون.
      زمانی شما بالجبار مجبور میشی به آینده فکرکنی( که اتفاقا همین باعث اضطرابو روانی شدن میشه) سیستم اقتصادی بفکرت نباشه و جالب اینکه سیستم حتی بار رو رو دوش افراد هم قرار میده.
      درکل زمانیکه بجای اینکه حق شمارو بدون اینکه نیاز باشه بهش فکرکنید یا براش بجنگید بهتون بدهند، به آرامش میرسید. وگرنه اگر قرار باشه که تمام زندگی بدویم که حقمون رو بگیریم که از ده تاش شاید بتونیم‌یکیش رو بگیریم میشخ بیشتر شبیه اینکه سوار آدم باشن و یک هویج رو بگیرن جلوی سرمون و ما هی راه بریم که به هویج برسیم و نمیرسیم که نمیرسیم و سواری هم میدیم.
      تا زمانی که درآمد ماهیانه طوری باشه که فقط درحد زندگی ابتدایی و شکم سیرکردن باشه، مطمعن باشید از زندگیِ نباتی جلوتر نمیریم، زندگی انسانی که بماند. حالا شما حساب کن این وسط چند ده میلیون اصلا کار ندارن.
      تنها چیزی که در این شرایط به نظر میرسه بهترین راه حل باشه اینه که یکجور بدون اینکه به دیگرام و خصوصا به اعصاب خودتون صدمه بزنید ازین برهه زمانی تاریخی رد بشید. یعنی تمامی خواسته ها و آرزوهای به حقتون رو‌که بهتون امیدِ زندگی میده رو درخودتون به حداقل برسونید و فقط جسمتون رو با ورزش و اعصابتونرو با کمترین درگیرکردن در مسایل ازین مسیر به سلامت ردکنید. یجورایی عین فیلمهای سفرهای فضایی که طرف رو تو‌حالت انجماد میبرن که یک مسیر رو رد کنن و بعد بیدارشون میکنن.

      تنتون سلامت
      روحتون با آرامش

    • محمدددد

      صد راه برای پول دار شدن بنویسید
      بعد بیستای انرا علامت بزنید
      بعد سه تای ان را عدامت بزنید
      بقیه را دور بریزید

      همیشه میدانید که میلیاردر میشوید
      همیشه در حال خرید داراریی هستید
      به پس اندازتان دست نمیزنید
      وارد بازار کار میشوید
      سرمایه گزاری های بلند مدت میکنید
      املاک دارید
      رویا پرداز نیستید
      صرفه جو هستید
      روحیه ی کار افرینی ندارید
      پس یک ثروتمندید
      اگر راه کسب صد میلیون را یاد گرفتید
      ده بار دیگر انرا تکرار کنید تا یک میلیاردر شوید

    • سعیده

      این پدرشوهرمم بهم گفته دنبال پول نری که فرارمیکن هیم روش غلط واقعاکه

    • محقق

      راه پولدار شدن واسه کسایی که صفر هستن درس خوندن در رشته های پزشکی دندانپزشکی داروسازی بینایی سنجی فیزیوتراپی شنوایی سنجی کاردرمانی گفتار درمانی بعدش با پول حاصل از این مشاغل در کار دلالی خودرو ملک طلا و ارز ورود کنید با بقیه رشته ها هم میشه میلیاردر شد اما باید در کشور تاپ باشید مثل وکالت یا روانشناسی یا مهندسین مشاور تعمیر کار ارایشگر مدرس حرفه ای

    • امیر عباس

      سلام من ۱۴ ساله هستم جایی کار میکنم ماهنه ۱۰۰۰۰۰تومان به حساب من واریز میکنه میخواستم بدونم که آیا من دلار بگیرم برای ۶ سال دیگه مثلا بفروشم خوب است هرماه ۱۰۰ دلار بگیرم آیا دلار در کشور حذف نمی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج