۱۹۷۸۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۰۳ / ۰۲ / ۱۳۹۴

فال روزانه 03 / 02 / 1394



فال روزانه 03 / 02 / 1394

فروردین

امشب را در خانه و در کنار خانواده یا همسر خود بمانید. این باعث می شود تا آرامش بسیاری پیدا کنید و حس شادابی زیادی به قلبتان جاری شود. در راه خانه، وسایل یا خوراکی ای که اعضای خانه نیاز یا دوست دارند تهیه کنید و با دست پر وارد شوید. با عشقتان یک شب رویایی و رمانتیک داشته باشید و برای دوام و پایداری بیشتر رابطه تان صحبت و برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید، فرصت خوبی برای آشنایی با فرد جدید است. اگر پیشنهادی دارید یا کسی را زیر نظر دارید، به او فرصت آشنایی بدهید.

اردیبهشت

ارتباط های دوستانه شما شاید امروز کمی دچار سردرگمی شوند و ندانید دقیقا چه کاری درست است و چطور باید با آنها رفتار کنید. اما در عوض، رابطه عاطفی و عاشقانه شما بسیار عالی است و در کنار هم می توانید یک روز خاطره‌انگیز رقم بزنید. اگر مجرد هستید، امروز همه حواس خود را به نشانه ها بدهید. احتمال دارد فردی برایتان ایمیل عاشقانه فرستاده باشد. یا در جمع دوستانه، کسی بانگاهش بخواهد توجه خود را به شما نشان دهد. دست رد به سینه دوستی های تازه نزنید.

خرداد

آرزوها و خواسته های بزرگ برای شما تا چه اندازه اهمیت و ارزش دارند؟ اگر زیاد، پس برای آن باید تلاش کنید. این تلاش نیز مستلزم برنامه ریزی و مشورت گرفتن از دیگران است. از گوشه امنی که برای خود ساخته اید بیرون بیایید. شاید لازم باشد برخی چیزها را قربانی کنید تا به اهدف بلندمدت و بزرگ خود دست پیدا کنید. امروز دایم در ذهن خود به مساله عشق فکر می کنید. فرد خاصی را دوست دارید و همیشه در این هراس هستید که آیا این علاقه دوجانبه است یا خیر! امروز شهامت آن را خواهید داشت تا به طریقی علاقه خود را به او نشان دهید.

تیر

امروز روحیه شما طوری است که دوستی ها برایتان ارزش بسیاری دارند. با اینکه دوست دارید خیلی شاد باشید، تمرکز روی زمان حال برایتان چندان آسان نیست. برای خود فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید، تهیه کنید. با روحیه خلاقی که امروز دارید می توانید پیشنهادهای بسیار خوبی برای کار یا اطرافیان خود داشته باشید. تصورات ذهنی خود را بی خیال نشوید. هر چه در سر دارید را بنوسید تا در زمان مناسب بتوانید از همه آنها استفاده کنید.

مرداد

امروز دنیا در اختیار شما است. می توانید با قوه تخیلی که امروز دارید، همه دنیا را تسخیر کنید. رابطه عاطفی شما عالی است و می توانید امروز دوستی ها را به مراحل بسیار بهتر برسانید. اگر در کار یا زندگی خود مشکلی دارید، به جای ترس، با مشکل مواجه شوید و برای آن راهکار مناسب بیابید. شاید لازم باشد در روند همیشگی خود تغییراتی ایجاد کنید. امروز این فرصت را دارید تا با فرد جدیدی آشنا شوید. در جمع باشید و تفریح و عشق را در اولویت کارهای امروز خود قرار دهید.

شهریور

این را به یاد داشته باشید کمک کردن به دیگران برای شما بسیار خوب است. هر چه بیشتر به دیگران احترام بگذارید و به آنها کمک کنید، نتیجه مثبت آن به خودتان باز خواهد گشت. امروز انرژی ها به گونه ای هستند که همه افسردگی خود را می توانید کنار بگذارید و با آرامش بیشتری کارای عقب افتاده را انجام دهید. امروز بهترین زمان برای سازمان دهی زندگی شخصی است. هر چه تاکنون پشت گوش می انداخته اید را انجام دهید. حتی می توانید در کارهای خیریه هم فعالیت کنید.

مهر

همیشه به ندای قلب خود گوش کنید. حتی وقتی مساله کاری است، همه تلاشتان را بر این بگذارید تا بیشتر روی علاقه مندی های قلبی خود تاکید داشته باشید. وقتی کار را دوست دارید، با خلاقیت بیشتر آن را انجام خواهید داد. ذهن خود را آزاد بگذارید تا هر چقدر می خواهد خیال پردازی کند. رویاهای امروز می توانند در تحقق بسیاری از خواسته ایتان نقش سازنده و راهنما داشته باشند. اگر مجرد هستید، امروز می توانید با فرد جدیدی آشنا شوید و یک دوستی پایدار را با او رقم بزنید.

آبان

برای آشنایی با افراد جدی و آغاز یک رابطه عاطفی جدید، امروز زمان خوبی است. با دوستان خود شاید خیلی همفاز و همفکر نباشید. اما در زندگی عاطفی، کاملا خوشحال و آرام خواهید بود و در کنار خانواده یا عشقتان / همسرتان، می توانید با خیالی آسوده برای آینده ای بهتر نقشه بکشید. امروز خوب است به جزیره رویاهای خود سفر کنید. در این جزیره، می توانید همه محدودیت ها را کنار بگذارید و با شادی زیاد فانتزی های خود را محقق کنید.

آذر

آیا در رویاها و آرزوهای خود غرق شده اید؟ امروز همه چیز به سمت آرام شدن پیش می رود. سعی کنید از منطق و حساب و کتاب دست بردارید و بیشتر به دل خود اجازه خودنمایی بدهید. اگر حواستان به خود و نیازهای درونی خود نباشد، نمی توانید آنها را محقق کنید. حرف های دیگران امروز روی شما تاثیر منفی دارند و دچار بدبینی می شوید. اما به آنها اهمیت ندهید و همه تمرکز خود را روی رویاها و اهداف بلند مدت خود بگذارید. شما می توانید یک شخصیت عالی و منحصربه فرد داشته باشید، فقط باید به آن ایمان داشته باشید.

دی

نظر دیگران تا چه اندازه روی شما تاثیر دارد؟ اگر حرف های آنها موجب می شود تا همه کارها و تلاش های خود را زیر سوال ببرید، این را بدانید بزرگ ترین اشتباه را انجام می دهید. بیشتر به دل و عقل خودتان رجوع کنید. اگر مطمئن هستید کاری که انجام می دهید، درست است بدون در نظر گرفتن نظر دیگران آن را اعمال کنید. اگر دیگران شما را ناتوان نشان می دهند یا می خواهند القا کنند که مهارت انجام کاری را ندارید، با خلاقیت و صبوری خود آن را خجالت‌زده کنید.

بهمن

امروز کمی کم‌طاقت شده اید و حس می کنید کارها خوب پیش نمی روند. اما با کمی صبر و نگاه درست به رویدادها و خواسته های خود می توانید این افکار منفی را از خود دور کنید. مهم نیست دیگران چه نظری می دهند. امروز آنها فقط انرژی منفی هستند و شما را از اهدافتان باز می دارند. برای جلوگیری از این مساله، برای خود لیستی از کارهای لازم به اجرا بنویسید و بر اساس اولویت انجامشان دهید. امروز زمان خوبی برای قرار گذاشتن با فرد دلخواهتان است.

اسفند

هر چقدر دلتان می خواهد حرف بزنید. امروز این فرصت را دارید تا حسابی خودتان را تخلیه کنید. هر ایده ای در سر دارید، حتی اگر عجیب به نظر می رسد نیز آن را بیان کنید. به احساسات خود رجوع کنید. این را بدانید دست به هر کار هنری که امروز بزنید موفقیت بسیاری به دنبال خواهد داشت. به خودتان هم فرصت فکر کردن بدهید تا رویاهای واقعی خود را کشف کنید و بدانید دقیقا چه چیزی موجب خوشحالی شما می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج