۱۹۸۱۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجتبی محرمی: خانزاده را اخراج کنید

مدافع اسبق پرسپوليس به شدت از عملکرد محمدرضا خانزاده بعد از بازي با لخويا ناراحت است تا جايي که به مديران اين باشگاه پيشنهاد مي‌دهد که او را از اين باشگاه اخراج کنند.

ورزش سه: مجتبی محرمی چپ پای اسطوره ای قرمزپوشان در این باره به ورزش سه می‌گوید: مقصر خانزاده نیست، مقصر کسانی هستند که این بازیکن را به پرسپولیس آورده اند. خانزاده در اندازه پرسپولیس نیست و به همین دلیل هم این رفتارها از او سر می‌ زند. من نمی‌ دانم چه کسانی این بازیکنان را به پرسپولیس می‌ آورند.

او ادامه داد: خانزاده را باید از پرسپولیس اخراج کنند و در این موضوع شکی وجود ندارد. بازیکن باید بداند که در چه تیم بزرگی کار می‌ کند و هواداران این تیم چه جایگاه مهمی در پیشرفت بازیکنان دارند. متاسفانه الان هیچ کس جایگاه خودش را نمی‌ داند.

چپ پای اسطوره ای پرسپولیس در مورد اینکه خودش زمانی همین حاشیه ها را برای پرسپولیس ایجاد می‌ کرد هم گفت: کجا زمان ما اینطوری بود؟ ما هیچ وقت به طرفداران توهین نمی‌ کردیم. اگر این طرفداران نبودند مجتبی محرمی که هیچی صدتا بزرگتر از من هم به وجود نمی‌ آمدند. خدا می‌ داند که اگر ما یک زمانی بچگی می‌ کردیم و حاشیه درست می‌ کردیم در جهت منافع باشگاه پرسپولیس و هواداران بود. ما هیچ وقت به طرفداران توهین نمی‌ کردیم.

محرمی در پاسخ به این سوال که باشگاه باید چه برخوردی با خانزاده بکند هم گفت: من فکر می‌ کنم نباید انتقادها طوری باشد که این بازیکن نابود شود. پیام صادقیان را نابود کردید چه شد؟ من فکر می‌ کنم صادقیان می‌ توانست یک بازیکن خوب برای پرسپولیس شود. اما مشکل این بازیکنان این است که در حد و اندازه پرسپولیس نیستند. من فکر می‌ کنم بهترین راه این است که خانزاده را از پرسپولیس اخراج کنند؛ همین.

او اعتقاد دارد نباید زیاد در مورد خانزاده حرف زد: از نظر من مقصر خود ما هستیم که نشسته ایم و در مورد خانزاده حرف می‌ زنیم. ما داریم این بازیکن را بزرگش می‌ کنیم. حالا ما حرف می‌ زنیم، سال دیگر او به تیم دیگری می‌ رود و پول خوبی هم می‌ گیرد. مقصر خودمان هستیم که بازیکنان اینچنینی را بی خودی بزرگ می‌ کنیم.

او در پایان هم می‌ گوید: طبیعی است که خانزاده جوان است و این رفتارها از او سر می‌ زند. مقصر کادرفنی و بزرگترهای پرسپولیس هستند که اینقدر لی‎لی به لالای این بازیکنان کوچک می‌ گذارند وگرنه امثال این بازیکنان باید التماس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج