۱۹۸۱۶۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

مهران مدیری خداحافظی کرد

سریال «در حاشیه» در حالی با پخش قسمت ۳۰ به پایان کار فصل اول خود رسید که گرچه مدیری زمان پخش فصل دوم آن را نامعلوم می‌دانست، بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه یک از ادامه یافتن سریال در ماه رمضان خبر داده بود.

خبرگزاری مهر: سریال «در حاشیه» در حالی با پخش قسمت ۳۰ به پایان کار فصل اول خود رسید که گرچه مدیری زمان پخش فصل دوم آن را نامعلوم می‌دانست، بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه یک از ادامه یافتن سریال در ماه رمضان خبر داده بود.

پنجشنبه گذشته سوم اردیبهشت ماه، بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه یک سیما در حالی روی آنتن رفت که در مجله خبری به شایعه جلوگیری از پخش سریال «در حاشیه» نیز اشاره و این موضوع رد شد.

ضمن اینکه در این بخش خبری اعلام شد تنها پخش فصل اول این سریال که در ۳۰ قسمت ساخته شده به پایان رسیده و مخاطبان شبکه سه سیما، در آینده نزدیک و در ماه رمضان ۹۴ شاهد پخش فصل دوم و ۳۰ قسمت بعدی سریال هستند.

این موضوع از آنجا قابل توجه می‌شود که اخیرا در یکشنبه ۲۳ فروردین اداره کل نمایش سیما در خبری به صورت قاطع «دردسرهای عظیم ۲» را به عنوان سریال رمضانی شبکه سه سیما معرفی کرده بودY سریالی که سال گذشته مخاطبان شاهد پخش سری اول آن بودند بنابراین احتمال می‌رود این بخش خبری دچار اشتباه شده باشد.

شب گذشته همچنین پس از پخش قسمت پایانی فصل اول «در حاشیه» که به دستگیری شخصیت‌های پزشک آن منجر شد، به جای پخش پشت صحنه سریال، مهران مدیری روی آنتن حاضر شد و از مردم به خاطر استقبالی که از سریال تازه‌اش داشته‌اند تشکر کرد.

وی همچنین اعلام کرد از ابتدا قرار بوده این سریال در سه فصل ساخته شود و در آینده نزدیک -که البته او تأکید کرد از زمان دقیق آن بی خبر است- فصل دوم این سریال ساخته و پخش خواهد شد و سپس با مردم خداحافظی کرد.

«در حاشیه» با نام قبلی «اتاق عمل» پیش از این قرار بود از دی ماه سال ۹۳ تا آخرین روز این سال، از شبکه تهران سیما روی آنتن برود اما پس از بروز تغییرات در بدنه مدیریتی‌ رسانه ملی، شبکه پنج جایگزین شبکه تهران شد و نه تنها پخش این سریال به شبکه سه واگذار شد، بلکه اعتراض‌های پیش از پخش و بی سابقه پزشکان نیز باعث شد این سریال قبل از اینکه روی آنتن برود، مدتی طعم توقیف را بچشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پزشكان پيش باخته و بي جنبه خيالتون راحت شد بريد به كاراتون برسيد البته كه حرف حق تلخه

    • ناشناس

      داش باشیوا صدا و سیماکه نمیتونی این مخاطبانی را که در این مدت جذب کرده بودی نگه داری و الان دوباره مردم می روند سراغ ماهواره!

    • کاربر

      ضعیف ترین سریال مهران مدیری بود که تا حالا دیدم فقط سکانس مهران غفوریان قشنگ بود انقدر مسایل پیش پا افتاده را مطرح کرد که سریال بیشتر اوقات رو به سردی و بی مزگی میرفت

    • sana

      متاسفم برای افرادی که چشم دیدن لبخند مردم رو ندارن و میخوان درد و مرضشونو ببینن.آقای مدیری از شما به خاطر طنز زیباتون سپاسگزاریم.شما تونستید لبخند رو روی لبهای ما بیارین.منتظرتون میمونیم به کوری چشم همه حسودان...تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج