۱۹۸۳۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!

اگر پرسپولیس را در بخش مدیریت مالی ضعیف ترین باشگاه حاضر در لیگ برتر ایران بدانیم چندان اغراق نیست.

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!





هفته نامه تماشاگران امروز - ناصر نامدار: اگر پرسپولیس را در بخش مدیریت مالی ضعیف ترین باشگاه حاضر در لیگ برتر ایران بدانیم چندان اغراق نیست. عوامل زیادی برای اثبات این ادعا وجود دارد که البته بخش بزرگی از این عوامل ناشی از تغییرات پی در پی در سطح مدیریت این باشگاه است. شاید یکی از مهم ترین و البته تاسف بارترین چیزهایی که باعث می شود پرسپولیس با این عنوان شناخته شود خریدهای ناموفقی است که این تیم در ابتدای فصل و در طول فصل انجام می دهد.

این قصه فقط به امسان مربوط نیست و پرسپولیس هرسال چند خرید ناموفق در بازار دارد و فقط اسم ها هستند که عوض می شوند. بررسی این اتفاق در فصل جاری نشان می دهد که به راستی پرسپولیس داستان «مال مفت و دل بی رحم است». مدیران برای اینکه موقعیت خودشان را در باشگاه تثبیت کنند چاره را در خرید مربی و برآورده کردن خواسته های او می بینند. مربیان هم همین نگاه را به بازیکن دارند. این اتفاق در پرسپولیس به طرز حیرت آوری رخ داده است. هم در مورد مربی ها و هم در مورد بازیکنان.

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!

نیلسون کوریا و انتظار شکایت به فیفا

دروازه بان برزیلی اسبق پرسپولیس در ابتدای فصل قرار بود به این تیم برگردد. اما بعد از اینکه سوشا مکانی پرسپولیسی شد ناگهان مشکلات نیلسون هم حل شد و به تیم برگشت. قرارداد او ۶۶۶ میلیون تومان بود که البته چند بند تشویقی هم داشت. اما در نیم فصل جدید درخشان به بهانه اینکه وجود ۲ دروازه بان خوب در یک تیم مشکل ساز است نیلسون را رد کرد و توجیهش هم این بود که مکانی آینده فوتبال ایران است. نیلسون رفت و حالا همه منتظرند به فیفا شکایت کند و پولش را بگیرد. البته به اضافه جریمه!

مکانی، آینده فوتبال ایران است؟

درخشان در انتخاب بین نیلسون و مکانی، دروازه بان جوان ایرانی را برگزید و البته خیلی زود متوج اشتباهش شد. مکانی با اشتباهات متعدد و جورواجور طاقت درخشان را طاق کرد. به طوری که سرمربی سابق پرسپولیس بعد از آخرین دعوایی که با مکانی داشت رسما به حرف آمد و گفت تیمش چند بازی را به اشتباهات مکانی باخته است. می گویند قرارداد مکانی ۷۰۰ میلیون تومان است.

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!

نوروزی و رباطی به نام صلیبی

مهاجم گلزنی که با کلی امید و آرزو راهی پرسپولیس شد خیلی زود فصل را تمام شده دید. رضا نوروزی در بازی هفته چهارم مقابل ملوان رباط صلیبی پاره کرد. او البته پیش از این هم ۲ بار از همین ناحیه مصدوم شده بود. گویا قرارداد او هم ۹۵۰ میلیون تومان ناقابل است. البته نام نوروزی از لیست بازی های داخلی کنار گذاشته شده اما او می تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش بازی کند. اگر پرسپولیس از مرحله مقدماتی صعود کند.

پیام بی پیام

پیام صادقیان در لیگ سیزدهم نمایش خیره کننده ای داشت اما با شروع لیگ چهاردهم افت شدیدی کرد. قرارداد او هم با پرسپولیس ۹۵۰ میلیون است اما خودش هم خوب می داند که امسال اصلا انتظارات را برآورده نکرده است. محرومیت و مصدومیت های پی در پی و همچنین حاشیه های فراوانی که داشت باعث شد او به آمادگی لازم نرسد و امسال عملا پیامی در پرسپولیس دیده نشد.

میثم حسینی بلاتکلیف

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!

در ابتدای فصل صحبت های فراوانی درباره خروج حسینی از پرسپولیس شنیده می شد. اما او در پرسپولیس ماندگار شد. با این همه خیلی زود با مخالفت درخشان رو به رو شد و در نیم فصل در لیست خروجی های پرسپولیس قرار گرفت. او البته این روزها زیاد در درفشتی فر رویت می شود. حسینی می خواهد در صورت موافقت برانکو به پرسپولیس برگردد. قرارداد او هم ۶۸۴ میلیون تومان است.

دغدغه ای به نام دغاغله

مهدی دغاغله در ابتدای فصل با کلی سروصدا به پرسپولیس پیوست تا خیلی ها او را بهترین خرید پرسپولیس بدانند. اما مصدومیتش در اردوی پیش فصل همه چیز را خراب کرد. مبلغ قرارداد او ۴۷۵ میلیون تومان قید شده اما چند تبصره و بند این مبلغ را به ۶۰۰ میلیون می رساند. اما اگر پشت گوشتان را دیدید دغاغله را هم در ترکیب پرسپولیس دیدید. او روی هم رفته ۹۰ دقیقه هم در پرسپولیس بازی نکرده است.

تادئوی دی کارمو

آخرین چشمه از دریای شاهکارهای پرسپولیس در دور ریختن پول، یک برزیلی بود به نام ژوزه جونیور تادئو، مهاجمی که در ابتدای ورودش به تهران به گفته درخشان ۸ کیلو اضافه وزن داشت. اما «وزن کم کرده» او هم چیز خاصی نبود. حالا خیلی ها با دیدن او یاد دی کارمو می افتند. یک برزیلی دیگر که زمان مربیگری افشین قطبی در پرسپولیس به این تیم ملحق شد و موفق شد در چند بازی هواداران را دق بدهد.

هزینه‌هایی که در پرسپولیس حیف و میل شد!

این چند نفر

به این لیست بلند بالا می شود نام چند نفر دیگر را هم اضافه کرد. مثلا مهدی جعفرپور و رضا خالقی فر با قراردادی ۲۰۰ میلیون تومانی و بابک حاتمی با قراردادی ۲۵۰ میلیون تومانی. البته مبین میردورقی را فراموش نکنید. اگرچه قرارداد ۱۵ میلیونی او خیلی به چشم نمی آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج