۱۹۸۳۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیاسی: کاره‌ای نیستم که کمک مالی کنم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه مسئول اجرایی دارد و او حتما مشکلات این باشگاه را حل خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا سیاسی در واکنش به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردوی قبل از بازی این تیم مقابل سایپا کرج اظهار داشت: در حال حاضر من سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارم که بخواهم در خصوص مشکلات مالی این تیم صحبت کنم، باشگاه مسئول اجرایی دارد و حتما مشکلات را حل خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به وعده خودش مبنی بر کمک مالی به باشگاه پرسپولیس عمل نمی‌کند، عنوان کرد: وقتی سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارم و مسئولیت اجرایی این باشگاه بر عهده فرد دیگری است، من چه باید بکنم؟ ان‌شاالله تا چند روز دیگر مزایده برگزار و تکلیف باشگاه پرسپولیس هم مشخص خواهد شد.

سیاسی در خصوص ادامه حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من فقط عضو هیئت مدیره هستم و شاید با واگذاری باشگاه خیلی چیزها تغییر کند. در حال حاضر خود را کاره‌ای در باشگاه پرسپولیس نمی‌دانم و همان طور که گفتم تا زمان واگذاری کارهای اجرایی در باشگاه پرسپولیس بر عهده فرد دیگری است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این قضیه که برخی اعتقاد دارند او در مزایده واگذاری باشگاه پرسپولیس حتما شرکت خواهد کرد، گفت: بارها گفته‌ام که نه قصد داشتم در مزایده شرکت کنم و نه این کار را خواهم کرد. نمی‌دانم چرا هنوز عده‌ای به این موضوع دامن می‌زنند و فکر می‌کنند من دروغگو هستم که در مصاحبه‌هایم تاکید دارم در مزایده شرکت نخواهم کرد.

وی در خصوص حرف‌های اخیر امیر عابدینی مبنی بر اینکه او صلاحیت شرکت در مزایده را ندارد، عنوان کرد: خدمت دوستان باید بگویم که من از ابتدا قصد شرکت در مزایده را نداشتم و بهتر است آنها حتما این موضوع را بدانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج