۱۹۸۴۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: امیدوارم به رکورد قلعه نویی برسم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقصر اصلی ناکامی های استقلال، امیر قلعه نویی نیست.

کاپ: حسین فرکی درباره شرایط تیمش، شانس قهرمانی، وضعیت تیم ملی، حال و هوای این روزهای امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*از بازی با راه آهن شروع کنیم، چطور بود؟

بازی خیلی خوبی مقابل تیم راه آهن انجام دادیم. تیم ما با انگیزه پیروز شدن به میدان رفت و البته با توجه به اینکه حریف خطر سقوط را احساس می کند کار ساده ای مقابل راه آهن نداشتیم. بازیکنان ما از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و حریف مجبور به عقب نشینی شد. در نیمه اول سه، چهار موقعیت خوبی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و به گل رسیدیم. خوشحالم که در نهایت ۳ امتیاز را به دست آوردیم و این مساله برای ما خوب است.

*با این پیروزی شانس شما برای قهرمانی در لیگ باز هم بیشتر شد...

کار ما سخت اس چون رقابت در بالای جدول بسیار فشرده است. تیم های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن شانس قهرمانی دارد. با این وجود همه چیز دست خودمان است و می توانیم خودمان جام را به ارمغان بیاوریم.

*خیلی ها اعتقاد دارند بازی های سپاهان نسبت به سایر مدعیان دشوار تر است؛ این مساله را قبول دارید؟

روی کاغذ بله؛ کار ما راحت تر است اما به هر حال با دو حریفی بازی داریم که می خواهند در لیگ بمانند. ما در بازی رفت دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را شکست دادیم اما این مساله نمی تواند دلیلی باشد برای اینکه بگوییم حتما بازی برگشت را هم می بریم. در کل کار دشواری داریم و باید بتوانیم از ۳ بازی موجود هم امتیازات کامل را به دست آوریم.

* در صورت قهرمانی سپاهان در لیگ، شما بعد از امیر قلعه نویی به دومین مربی تبدیل می شوید که توانسته دو سال متوالی جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. به این رکورد می رسید؟

هنوز که اتفاقی نیفتاده و همه چیز در حذ حدس و گمان است و معمولا بر اساس واقعیت ها حرف می زنم اما تلاشمان را می کنیم تا مجموعه سپاهان به این قهرمانی برسد و افتخارات گذشته را تکرار کند. در کنار آن هم چنین افتخاری هم نصیب بنده می شود.

*حرف از امیر قلعه نویی شد؛ او روزهای خوبی را سپری نمی کند...

قلعه نویی انسانی است که برای فوتبال ایران زحمت کشیده و افتخارات زیادی داشته است. در این فصل و یا فصل گذشته تمرکز لازم را نداشته و مشکلاتی اطراف استقلال بوده که وضعیت این تیم چنین است. واقعیت این است که نباید مشکلات استقلال را کلا به نام قلعه نویی نوشت و خیلی از مسائل دست قلعه نویی نیست. او مقصر اصلی ناکامی های اخیر استقلال نیست.

*برای او پیغامی ندارید؟

خیر، قلعه نویی از دوستان خوب من است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

*برانکو هم در دو بازی اخیر با پرسپولیس موفق نبوده است. نظرتان در این باره چیست؟

پرسپولیس هم مانند استقلال مشکلات زیادی دارد. قطعا او به تنهایی نمی تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند. برانکو قبلا امتحانش را در فوتبال ایران پس داده و بی تردید نتایج اخیر پرسپولیس را نمی توان به حساب او گذاشت.

*درباره تیم ملی هم صحبت کنید. فکر نمی کنید زمان را از دست داده ایم؟

همینطور است. زمان زیادی تا مسابقات مقدماتی جام جهانی باقی نمانده و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. قرعه ای که به تیم ملی افتاده بسیار خوب است و دغدغه ای برای صعود به دور بعد نخواهیم داشت. امیدوارم تیم ایران باز هم به جام جهانی برود.

*با ماندگاری کی روش، مدتی است آرامش شما هم بیشتر شده است!

دقیقا همینطور است. من هرگز دنبال مربیگری در تیم ملی نبوده ام و حالا که کی روش ماندنی شده من هم در سپاهان با آرامش بیشتری کارم را انجام می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج