اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۸۴۴
۲۱ نظر
۵۲۲۵
۲۱ نظر
۵۲۲۵
پ

کفتار ۶۰ ساله: به ۴۳ دختر خردسال تجاوز کردم!

دختربچه خردسال که هر کدام به نوعی مورد آزار و اذیت مرد ۶۰ ساله معروف به «کفتار شهر» قرار گرفته اند وی را شناسایی کردند که در نهایت متهم این پرونده به آزار و اذیت ۴۳ دختربچه مذکور اعتراف کرد.

خراسان : ۳ دختربچه خردسال که هر کدام به نوعی مورد آزار و اذیت مرد ۶۰ ساله معروف به «کفتار شهر» قرار گرفته اند وی را شناسایی کردند که در نهایت متهم این پرونده به آزار و اذیت ۴۳ دختربچه مذکور اعتراف کرد.

چندی قبل والدین دختربچه ۹ ساله ای با تسلیم یک شکوائیه به ماموران کلانتری قاسم آباد اعلام کردند که مرد مسنی به بهانه پرسیدن آدرس دخترشان را در راه مدرسه سوار خودرو پیکان کرده و پس از کشاندن به حاشیه شهر مورد آزار قرار داده است.

در پی اعلام این گزارش و با توجه به اهمیت ماجرا، این پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی غرب مشهد سپرده شد و بدین ترتیب تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم با توجه به مشخصاتی که دختربچه مذکور از وی داده بود آغاز شد.کارآگاهان پس از انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند اوایل هفته گذشته کفتار پیکان سوار را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او در مراحل اولیه تحقیقات به ارتکاب ۱۱ فقره آزار و اذیت دختران خردسال اعتراف کرد و گفت: در صورتی که دخترها می ترسیدند و گریه می کردند آنان را تهدید می کردم و برای ساکت شدن آن ها می گفتم اگر فریاد بزنی تو را جلوی سگ ها می اندازم!

پس از انجام تحقیقات مقدماتی و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده «کفتار شهر» به دستور قاضی درویش زاده (رئیس مجتمع قضایی شهید قدوسی) به شعبه ۸۰۹ بازپرسی ارجاع شد تا قاضی اسماعیل شاکر که ابلاغ ویژه رسیدگی به جرایم کودک آزاری را دارد به این پرونده مهم رسیدگی کند.

قاضی این پرونده در اولین مرحله از رسیدگی قضایی، دستورات ویژه ای را برای شناسایی دیگر قربانیان این پرونده صادر کرد و متهم ۶۰ ساله را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی غرب مشهد قرار داد تا بازجویی ها از وی با شیوه فنی و پلیسی ادامه یابد و بدین ترتیب اتهام ۴ فقره آدم ربایی با وسیله نقلیه، ایراد صدمه عمدی، کودک آزاری جسمی و جنسی و همچنین ارتکاب عمل منافی عفت به «کفتار شهر» تفهیم شد و بازجویی از وی ادامه یافت.

متهم این پرونده که انگشت وسطی و انگشتری دست راست وی از بند اول قطع است و هنگام اتکاب جرم عینکی را بر چشم هایش می گذاشته و تقریبا قدبلند است و سیگار می کشد تاکنون به ۵۰ مورد آزار و اذیت دختران خردسال اعتراف کرده است و قربانیان او با توجه به مشخصات مذکور موفق شدند وی را در دادگاه و پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار دهند.

این در حالی است که کلیه پرونده های اتهامی کفتار شهر از دیگر مراکز انتظامی و قضایی جمع آوری و به شعبه ۸۰۹ بازپرسی مجتمع قضایی شهید قدوسی ارسال شد.

بررسی های بیشتر درباره سوابق این متهم مشخص کرد که وی از سال ۸۸ اقدام به ارتکاب عمل منافی عفت می کرده و تقریبا هر ۲۰ روز یک بار دختری را طعمه قرار می داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابي

      قبلا بهش كفتين "روباه بير"حالا كفتا شهر!
      شيطان شهر بهتره،بيجاره ها دخترا جون مسن بوده ،لابد فك كردن بي آزاره،كثافت 60سالش بوده

    • سارا

      كثافت آشغال. حيف همون اسم كفتار كه براش گذاشتن. حداقل كفتار به لاشه مرده حمله مي كنه و از بين مي برش. اين لجن چي؟
      بيچاره مادر اين دخترا. بيچاره خودشون كه تو اين سن اذيت شدن. چندتا از از اين دخترا در آينده تو جامعه ما موفق مي شن؟ چندتاشون در بزرگي خودكشي مي كنن؟
      اوف بر تو هرزه كثافت. اگه الان دست من نبود مي دادم همون كفتارايي كه اسمشو گذاشتن روش زنده زنده پاره اش كنن.......

    • ابي

      ممنون سارا خانوم
      باور كن اكه دست من بود تکه تکش ميكردم!ميدادمش دست همون دختربجه ها كه خودشون مجازاتش كنن

    • عسل ن

      تا كي بايد اينقد ناامني باشه؟
      يعني خاطرش از ذهنه اون بچه ها پاك ميشه؟

    • شادي جناب

      با سلام
      لطفا از كلمه كفتار استفاده نفرماييد اين حيوان به اندازه كافي از خرافات عامع در مورد اجزاي بدنش و ... رنج ميبره بيش از اين بار منفي به اين حيوان ندهيد كفتار در طبيعت يكي از بهترين حيوانها از جهت تنظيف اكوسيستم و پايداري و تنظيم جمعيت طعمه مي‌باشد سعي كنيد بر اساس وظيفه اي كه داريد فرهنگ سازي كنيد نه اينكه براي نشان دادن كار زشت ديگري ، مرتكب اشتباه شويد.
      كارشناس ارشد محيط زيست
      جناب

    • ابوالفضل

      این خوبه که شما اطلاع رسانی می کنید و این گونه خبرها رو به عنوان حوادث در سایت قرار می دید ولی اینو به بچه های نیروی انتظامی بگید در ثانی تا قتلی صورت نگیره و کسی کشته نشه حاضر نیستن کاري بکنن

    • محمدعلی

      نظریات دوستان خیلی خوب است، واقعاً آدم دلش میسوزد، این خانواده ها دراین دوسال چرا به قانون رجوع نکرده اند،خدا را شکر که عاقبت یک خانواده شجاعانه موضوع را اعلام نمود والا حالا حالاها جنایت ادامه داشت،این شیطان صفت را باید زنده زنده سوزاند.

    • nana

      احمق بی شعور اگه خودم دستم بش میرسید لهش میکردم اشغالا

    • مریم

      از سال 88 هر 20 روز یکبار این کار رو انجام می داده. تازه حالا که نزدیک سال 91 هستیم دستگیرش کردن. یعنی 12 سال. واقعا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12 سال؟!!!

      • ساسان

        88 تا 90 میشود 3 سال نه 12 سال.

    • ................................

      خدایا خودت مواظب همه ی ما باش!امین

    • sina

      واقعا کی میخواد جواب اون دختر ها رو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دلارا

      مطمئنا تا زمانيكه اينگونه افراد بلافاصله و بطرز فجيعي اعدام نشوند عبرت نميشه و امثال اين آشغالها به جنايتهاشون ادامه ميدن
      خدايا خودت نظري كن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم. این جور موجودات کثیف رو حداقل کاری که میشه کرد سنگ سار بدست همون دختربچه های معصوم و خونواده هاشونه

    • بدون نام

      من متاسفم که در کشور اسلامی این انفاقات رخ میدهد ؟ متاسفانه تعهد گم رنگ شده واایما ن نیز خیابا ن پر شده از زنان ومردان خیابانی ؟ من امیدوارم با برخورد واقعی با افرادی اشاعه فحشا میدهند ؟ نه با برخورد با جوانانی گه اندکی متفاوت لباس میپوشند؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      در هر جامعه اي اينجور اتفاقات ميافته،بهتره به جاي برخورد احساسي،برخورد عاقلانه بشه و به فرزندانمان آموزش بيشتري بديم

    • هموطن

      جاي تاسف است كه چنين جنايتكاري از سال 88 تاكنون به اين اعمال كثيف مشغول بوده وبعد از سه سال دستگير شده . آيا بايد ازنيروي انتظامي تشكركرد ويا بايد نسبت به اين كوتاهي پاسخگو باشد.

    • anna

      ba didane chenin adamai kasif az zendegi mitarsam.khodaya vaghean haghe 2khtarae pako masom ine...delam b haleshon misoze.2khtara kheili bad bakhtan,mage na!

    • حسین

      اعدام کمه واسش خدایی....
      مردونه باید بگیرن بند بند بدنشو جدا کنن!!!!!!!! باید زجر بکشه!!!!!!!!!!

    • زهرا

      اين اتفاق افتاده ومتاسفانه بازم ميافته.بايد ما وخانواده اين دخترها بايد كاري كنيم از اين به بعد اين دخترها زندگيه خوبي داشته باشن واين اتفاق اسيب روحي واجتماعي بهشون نزنه(شايد چنين اتفاقي روزي واسه بچه هاي ناز ما بيافته البته خدا نكنه) بايد بهشون بگيم كه شما پاك و معصوميد ودوستتون داريم وعاشقتونيم وسعي كنن با شرايطي كه دارن زندگي قشنگي بسازن فقط ميخوام واسه اين دختر هاي معصوم وپاك ارزوي خوشبختي وموفقيت كنم ودعا كنم خدا به خودشون وخونوادهاشون صبر وتحمل بده وبتونن دختراي نازشونو خوشبخت كنن. من كه خيلي عاشق بچه ها هستم.خدايا خودت حافظ اين دخترها وپسرهاي مظلوم باش.دخترهاي كوچولوي معصوم فقط ميخوام بگم مطمئن باشيد ميتونيد خوشبخت باشيد.چشماتون باز كنيد وبه چيزهاي قشنگي هم كه داريد نگاه كنيد كم نيستند:)دوستتون دارم:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج