اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۸۴۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حاشیه های دیدار با فرزند هاشمی در فرحزاد

انتشار تصویر مهمانی خبرنگاران با حضور یاسرهاشمی در فرحزاد حواشی زیادی را به همراه داشته است. صبح امروز نیز یکی از روزنامه ها گزارش مفصلی از آن منتشر کرد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

مجله مهر: در شبکه های اجتماعی تصاویری از حضور اهالی رسانه در فرحزاد منتشر شد که یک مهمان ویژه سبب حواشی زیادی در این رابطه شد.

حاشیه های دیدار با فرزند هاشمی در فرحزاد

صبح امروز مطهره شفیعی خبرنگار روزنامه آرمان که در این جلسه حضور داشت در مطلبی با عنوان «خاطرات آیت‌ا...‌هاشمی، افتخار ایران است» نوشت: «روز پنجشنبه بخشی از فرحزاد حال و هوای دیگری داشت؛ اعضای یک گروه ارتباطی مجازی به‌نام «چلنج» تصمیم گرفته بودند تا پس از مدت‌ها مراوده در فضای مجازی، با جمع شدن در یک محیط، با یکدیگر به صورت حضوری سخن بگویند.

اعضای این گروه اهالی رسانه‌ هستند که البته بخش زیادی را روزنامه‌نگاران و دبیران رسانه‌های اصولگرا تشکیل می‌دهند. روز پنجشنبه مدیر میانه‌رو گروه چلنج از مهمانی ویژه برای حضور در جمع سخن گفت و همه منتظر بودند تا این مهمان را ببینند. ساعت از ۱۲ و نیم ظهر گذشته بود که یاسر هاشمی وارد شد و برخی با دیدن او متحیر شدند چراکه رسانه آنها از تلاش برای هجمه به آیت‌ا... و خانواده او فروگذار نبوده‌اند.

یاسر هاشمی پس از سلام و علیک با اعضای این گروه گفت که برای احترام به دعوت این گروه به جمع آنها آمده است اما به هر حال منتقدان رسانه‌ای آیت‌ا... هاشمی فرصت حضور فرزند او در جمع خود را غنیمت شمردند و ابهامات خود را مطرح کردند که ازجمله آنها خاطرات آیت‌ا... هاشمی بود که طی روزهای اخیر به محل انکار تندروهای جناح اصولگرا تبدیل شده بود.»

حاشیه های دیدار با فرزند هاشمی در فرحزاد

در واکنش به این گزارش «علی قلهکی» یکی دیگر از حاضرین در این جلسه نکات جالب توجهی از این مهمانی جنجالی نوشت:

* جلسه پنج شنبه یک دور هم نشینی ساده متشکل از ۳۶ اصولگرا و ۲ اصلاح طلب بود که در نرم افزار "تلگرام" و در گروهی به نام "چلنج" دور هم گرد آمده بودند و قرار بود بعد از مدت ها در فضای حقیقی همدیگر را ببینند تا هم صله رحمی را به جای آورده باشند و هم بر صمیمت ها افزوده شود.

*تمامی مدعوین می دانستند که مهمان ویژه قرار است به جمع اضافه شود ولی نام آن را غیر از مسئول دعوت، کسی نمی دانست، بعد از حضور "یاسر هاشمی" در جلسه بعد از شوکه شدن جمع عده ای تصمیم به ترک جلسه گرفتند ولی برای حفظ حرمت مهمان این اقدام صورت نگرفت.

* "یاسر" صحبت خود را با خاطرات "هاشمی پدر" آغاز کرد و گفت که پدرش سی سال است که روزی دو صفحه خاطره می نویسد. گفت که قصد ادامه دادن دارد و . . . که در اینجا بود که رفقا سوالات خود را مطرح کردند. سوالاتی در مورد اینکه امام گفته اند نقلی از بدون امضا و فیلم اعتبار ندارد و این که خاطرات "هاشمی پدر" صرفا در جمع هایی صورت گرفته که الان در قید حیات نیستند و ... یاسرهاشمی بعد از چند دقیقه صحبت واقعا نتوانست به بحث ادامه دهد و گفت صحت و سقم این خاطرات برای عده ای مستند نیست و برای عده ای مستند. وی گفت خودش هم دارد خاطراتش را می نویسد.

حاشیه های دیدار با فرزند هاشمی در فرحزاد

*افراد حاضر در جمع اصولگرا بودند و صرفا از باب احترام به مهمان بوده که نشستند در جمع و شبهات خود را طرح نمودند و بگذریم که یاسر نتوانست به درستی جواب دهد.

* در تصویر بالا به سر آستین دست چپ"یاسر هاشمی" توجه کنید. y.h در ابتدای آستین نوشته شده که مخفف "یاسر هاشمی" به زبان انگلیسی بوده و نشان از دوخت و سفارش پیراهن شخصی آنان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج