۱۹۸۵۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیابانگرد در جام نیکولاپتروف طلایی شد

افشین بیابانگرد و سید مصطفی صالحی‌زاده به ترتیب به مدال طلا و برنز کشتی فرنگی جام نیکولاپتروف دست یافتند و اطری و محبی نیز مدال نقره کشتی آزاد جام دانکلوف را از آن خود کردند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی جام نیکولاپتروف در بلغارستان، افشین بیابانگرد با شکست حریفان خود موفق به کسب گردن‌آویز طلا شد و سید مصطفی صالحی‌زاده دیگر فرنگی‌کار ایران نیز به مدال برنز دست یافت.

افشین بیابانگرد فرنگی‌کار وزن ۷۱ کیلوگرم ایران در دور نخست این رقابت ها ابتدا تومی هینوواوف از رومانی را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت سپس مقابل یونس اوزیل نایب قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان از ترکیه ۴ بر ۲ به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی نیز ۹ بر صفر اسویلن کاستادینوف از کشور میزبان را قاطعانه شکست داد.

بیابانگرد در دیدار فینال نیز مقابل رافایل الکسانیان از ارمنستان به برتری رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

همچنین سید مصطفی صالحی‌زاده فرنگی کار وزن ۹۸ کیلوگرم در دور نخست ۱۲ بر ۶ آهیلا تاماس از رومانی را شکست داد و در مرحله بعد نیز کشتی‌گیری از بلغارستان را مغلوب خود ساخت. وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مقابل دالگرو تیمونچینی از ایتالیا شکست را پذیرا شد و از رسیدن به فینال بازماند تا در دیدار رده‌بندی مقابل حریف خود به برتری برسد و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

اما در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام دانکلوف، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و یدالله محبی نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران با شکست مقابل حریفان خود در دیدار فینال به مدال نقره دست یافتند.

در رقابت‌های کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد سدوجلی کاستریوت از کوزوو گذشت و با برتری بر حریف خود در دور دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با شکست مارین فیلیپ از رومانی به دیدار فینال رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز یدالله محبی در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر ۳ اینکار یرموخامبت از قزاقستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی دیمیتار کومچف از بلغارستان را ضربه فنی کرد و به دیدار پایانی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج