۱۹۸۷۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش کی‌روش به خبر ممنوع‌الخروجي‌اش

کی روش سرمربی تيم ملی در مورد مشکل ممنوع‌الخروجی خود گفت که سوال ديگری را جواب نمی‌دهد.

خبرگزاری فارس: کارلوس کي‌روش بعد از جلسه با علي کفاشيان و رضا حسني‌خو و امضاي تفاهم‌نامه براي ادامه همکاري با تيم ملي ايران در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبي را پشت سرگذاشتيم. همانطور که کفاشيان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه اميدوارانه‌اي به آينده داريم.» کي‌روش ادامه داد: «شکي نيست که ورود حسني‌خو نگاه مثبت و خوش‌بينانه‌اي را وارد جلسه‌هاي ما کرد.

يک بار ديگر هم بايد تکرار کنيم که مهم‌ترين مسئله‌اي که براي موفقيت و صعود تيم ملي به جام جهاني مهم است اين است که امکانات مهيا باشد. همانطور که گفتم مهم​ترين مسئله اين است که همگي با هم دست به دست هم بدهيم و بهترين راه‌حل‌ها را براي موفقيت و کمک به تيم ملي انتخاب کنيم.» سرمربي تيم ملي تصريح کرد: «صعود تيم ملي به جام جهاني اولويت مهم و اولين هدف من در تيم ملي است و مطمئنم که خواسته هواداران و مسئولان هم همين است که تيم ملي به جام جهاني صعود کند ولي مهم​ترين مسئله اين است که تنها با حمايت‌هاي خوب و بزرگ مي‌توانيم به اين مسئله دست پيدا کنيم.

مبناي موفقيت‌هاي بزرگ حمايت‌هاي بزرگ و خوب است.» کي‌روش افزود: «الان زمان متعهد شدن است و اين‌که قول‌ها عملي شود و فقط بنا بر قول‌ها نمي‌توانيم موفق شويم و بايد تعهد ايجاد شود. تنها راه موفقيت ما اين است که با تعهد بتوانيم راه موفقيت را پيدا کنيم. در حال حاضر همانطور که گفتم خوش​بين هستيم ولي زمان قول دادن‌ها تمام شده و زمان تعهد و پيدا کردن راهکارهاي مناسب است. ان‌شاا... بتوانيم متحد و دست به دست هم موفق شويم.» سرمربي تيم ملي در مورد مشکل ممنوع‌الخروجي خود گفت که سوال ديگري را جواب نمي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج