۱۹۹۰۰
۱۵ نظر
۵۰۴۶
۱۵ نظر
۵۰۴۶
پ

دختر جوان قربانی هوس عرفانی در چت روم شد

متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخي حرف ها و عبارات مدعي شد که از آينده من باخبر است و به همين دليل مسائلي را درباره آينده من عنوان کرد. شاکي عنوان کرد: اين فرد شياد توانست با حيله گري خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بيشتر کنم،

خراسان: فرد شيادي که با ادعاي ارتباط با ملائک و آگاهي از آينده افراد، با پرسه زني در فضاي چت روم دختر جواني را اغفال کرده و مورد سوء استفاده قرار داده بود، توسط مأموران پليس فتا دستگير شد.

ماجراي دستگيري اين مدعي دروغين عرفان از آن جا آغاز شد که چند روز قبل دختر جواني اهل يکي از شهرهاي استان مازندران، شکايتي را به پليس تقديم و عنوان کرد: هنگامي که در فضاي اينترنت مشغول چت و گفت وگو بودم با فردي آشنا شدم که ادعا مي کرد با فرشتگان و ملائک در ارتباط است.

وي افزود: اين متهم با به کار بردن الفاظ عارفانه و ذکر برخي حرف ها و عبارات مدعي شد که از آينده من باخبر است و به همين دليل مسائلي را درباره آينده من عنوان کرد. شاکي عنوان کرد: اين فرد شياد توانست با حيله گري خاص خود مرا خام کند و متقاعد سازد که ارتباط خود را با او بيشتر کنم،

بنابراين پس از آن که چندين بار در چت با يکديگر گفت وگو کرديم، با هم شماره تلفن رد و بدل کرديم و از آن پس ارتباطات تلفني ما آغاز شد. پس از گذشت مدتي اين تماس ها به ملاقات حضوري انجاميد تا جايي که وي در يکي از ملاقات ها از من سوء استفاده کرد و از اين روابط به طور مخفيانه عکس گرفت.

دختر جوان افزود: مدعي دروغين عرفان سپس از من خواست که به هر طريقي که شده با او ازدواج کنم ولي من مخالفت کردم و او مرا تهديد کرد که اگر با اين ازدواج مخالفت کنم تصاوير گرفته شده از روابطمان را در اينترنت منتشر مي کند.

ادامه گزارش حاکي است پس از دريافت اين شکايت به دستور سرهنگ رستمي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران، گروهي از مأموران زبده پليس، مأمور تحقيق و بررسي درباره اين پرونده و همچنين شناسايي و دستگيري متهم شدند. مأموران با رديابي و بررسي ايميل هاي ارسالي فرد شياد، مخفيگاه وي را شناسايي و وي را به طور غافلگير کننده اي، دستگير کردند.

متهم نيز در اعترافات خود گفت: از آن جا که با علوم غريبه آشنا بودم با پرسه زدن در اينترنت و اتاق هاي چت با دختران جوان ارتباط برقرار مي کردم و سپس با به کار بردن الفاظ عارفانه در صدد فريب دختراني که خرافاتي و زودباور بودند برمي آمدم. در پي دستگيري متهم تحقيقات درباره ارتکاب جرايم ديگر نيز از سوي وي ادامه دارد.

يکي از کارشناسان پليس فتا به خراسان گفت: بسياري از مجرمان براي انجام اقدامات مجرمانه خود، به اينترنت روي مي آورند و در اين ميان فضاي چت روم نيز، مکاني است که افراد بدون داشتن کمترين اطلاعي از هويت يکديگر با هم ارتباط برقرار مي کنند.

اين کارشناس افزود: کلاهبرداران و افراد شياد حداکثر سوء استفاده از اين فضا را مي کنند و چه بسا افراد زود باور را فريب مي دهند. وي گفت: اگر جوانان و نوجوانان هوشياري لازم را نداشته باشند فضاي چت روم مي تواند به فضاي خطرناکي تبديل شود به گونه اي که شيادان به راحتي مي توانند با استفاده از الفاظ متفاوت، چرب زباني و ادعاهاي واهي جوانان و به خصوص دختران جوان را فريب دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ataullah

      tanx for you

    • محمدعلی

      تو صیه ی کارشناس پلیس بساز بجا و خوب است،با تاسف این استفاده های غیر اخلاقی و نا مطلو ب بعضی عوامل شیطان صفت از این پدیده ی عظیم اینترنت هوشیاری و آگاهی و دقت و احطیات فراوانی را میطلبد.

    • محمد مجید

      عجب.خب اینکه میخواسته باهاش ازدواج کنه که دختره زیر بار نمیرفته..جالبه حالا میگه ازم سو استفاده کرده.اگر که تو نمیخواستی که مخفی نمی گذاشتی یا ملاقت حضوری نمیذاشتی باهاش.

      پاسخ ها

      • 123

        می گه سوء استفاده.شاید به زور این کارو کرده بعد گفته باید باهام ازدواج کنی.

    • reyhoon

      ye bar raftam too chat roome webam pashimoon shodam bargashtam

    • ppeymanqq

      yani age pishnahade ezdevaj nemidad hamechi khatm mishod?
      ajab!!
      dotashoon mesle ham kasifan

    • زهرا

      میدونید .. چی جالبه الان خیلی ساله از دوستی های چتی و غیره گذشته .. همه هم فهمیدن که این کار هیچ نتیجه ای ندارد . ولی بازززززززززززززز ............

    • هادی

      دخترک ساده

    • ابي

      باهم قرار كذاشتين !خب بيشنهاد ازدواج قبول ميكردي بهتر نبوووووووود؟؟؟؟باز عارفمون آدم منصفي بوده كه كفته ازدواج كني باهاش؟شايدم اونجوري بهتر بوده!!!!

    • parisa

      in dookhtar ahmaghe!

    • مینا

      چه مسخره...دختری که اینقدر نفهمه...نمیشه این موضوع را با کسی که به زور مورد تجاوز قرار گرفته یکی کرد...این قربانی نفهمی خودش شده..

    • نصرت

      اینجا مشخص میشود چقدر خانواده ها واموزش پرورش ضعیف هستند کاش بجای واحدهای درسی که فقط طوطی وار حفظ میشوند وبعد هم فراموش .درسی بنام زندگی وفنون اجتماعی در مدارس اجباری شود

    • رحمان

      کاش به پرونده های فریب زورگیری مستندهم اینگونه رسیدگی میشدمنع تعقیب نمیخورد تاموجبات تجری این گونه افرادرافراهم نیاورد

    • asal

      خود کرده را تدبیر نیست....

    • amin

      ajaba khob mikhast dokhtare enghad ahmagh va sade nabashe ke bere sarri gharar bezare ounam bere khoune vasash moteasefam liyaghatesh hamin boude ke mesle dastmal kaghazi bahash bar khord she

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج