۱۹۹۰۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میداودی: نشان دادن ۴ یک کری فوتبالی بود

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: نشان دادن عدد ۴ یک حرکت فوتبالی بود و با وجود توهین‌هایی که به من شد هرگز قصد بی احترامی به طرفداران پرسپولیس را نداشتم.

خبرگزاری فارس: میلاد میداودی در خصوص اتفاقات بعد از بازی با پرسپولیس و اینکه عدد ۴ را به هواداران سرخپوش نشان داده است اظهار داشت: در ابتدا بگویم من یک بازیکن فوتبال هستم و باید برای تیمم تمام توانم را خرج کنم. متاسفانه از قبل از شروع بازی هواداران پرسپولیس به صورت مرتب به خودم و خانواده‌ام توهین کردند.

وی افزود: من هم مثل همه یک بازیکن هستم و مگر چقدر می‌توانم تحمل شنیدن فحاشی به خانواده‌ام را داشته باشم؟ وقتی دیدم طرفداران پرسپولیس دست از شعارها و توهین‌هایشان بر نمی‌دارند عدد ۴ را نشان دادم. فکر نمی‌کنم طرفداران فوتبال در کل فصل به اندازه همین یک بازی این همه بطری به سمت یک بازیکن پرتاب کرده باشند.

میداودی: نشان دادن 4 یک کری فوتبالی بود

مهاجم سایپا در ادامه تاکید کرد: من استقلالی‌ هستم و این را همه می‌دانند. عدد ۴ هم یک نماد فوتبالی است و من قصد بی احترامی به تماشاگران پرسپولیس را نداشتم. آنها این همه فحاشی به خودم و خانواده‌ام کردند من هم یک واکنش فوتبالی نشان دادم. این حرکت یک کری فوتبالی است و امیدوارم آنها از دست من ناراحت نباشند. این مساله در همه جای دنیا مرسوم است.

میداودی در پایان در خصوص درگیری که بین او و گابریل به وجود آمد گفت: اصلا در این خصوص صحبتی انجام نمی دهم. فقط باز هم از قول من تاکید کنید حرکتم یک کری فوتبالی بود و بس. امیدوارم پرسپولیس و هوادارانش در بازی‌های آینده موفق باشند البته به جز بازی با استقلال.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج