۱۹۹۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سجادی: مالیات کی‌روش با فدراسیون است

معاون وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که وزارتخانه قاطعانه مانع حضور دو شغله‌ها در ورزش می‌شود. او هم‌چنین درباره مالیات کی‌روش گفت که فدراسیون فوتبال مسوول این بدهی است نه وزارتخانه.

خبرگزاری ایسنا: نصرالله سجادی پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در جمع خبرنگاران اظها‌ر کرد: انتخابات به خوبی و طبق روال برگزار شد و مشکلی در برگزاری آن وجود نداشت.

او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا حساسیت بالای این انتخابات سبب شده بود که وزیر ورزش و جوانان در آن حضور پیدا کند گفت: حضور وزیر به خاطر حساسیت این انتخابات نبود. وزیر به صورت سرزده به مجامع می‌آید.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا عدم حضور حسین رضازاده سبب این حساسیت شده بود نیز خاطر‌ نشان کرد: امروز روشن بود که رضازاده نمی‌تواند در مجمع حضور پیدا کند و این امر حساسیتی را به وجود نیاورده بود. امسال با تلاش کنیم تا سهمیه المپیک را به دست بیاوریم و به همین دلیل وزیر نگاه ویژه‌ به این رشته دارد.

وی درباره اظهار نظرهای سعید آذری (رییس هیات و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی استان اصفهان) در مورد یکی از کاندیداها نیز گفت: اگر کسی صحبتی و یا مواردی برای بیان دارد باید قبل از مجمع آن را مطرح کند. اگر صحبت‌ها در مورد یکی از کاندیداها باشد ما اجازه نمی‌دهیم که در مجمع مطرح شود، زیرا ممکن است سوء برداشت و تبلیغی برای کاندیداها ایجاد شود هر کسی که حرفی دارد به وزارت ورزش و جوانان بیاید و آن را مطرح کند.

سجادی به حضور نیافتن رضازاده در مجمع انتخاباتی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی اشاره کرد و گفت: رضازاده چندی پیش به دفتر من آمد و من شرایط را به او گفتم. بر اساس قانون ما ۱۰۰ درصد مانع حضور افراد دو شغله می‌شویم و ملزم به اجرای قانون هستیم.

او افزود: البته رضازاده تشخیص داده است که در جای دیگری می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در مورد وضعیت فدراسیون‌های د‌و‌و‌مید‌ا‌نی و پزشکی ورزشی نیز تصریح کرد: سرپرست فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی این هفته مشخص می‌شود و بزودی تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام خواهد شد.

سجادی در پاسخ به سوالی در مورد اظهار نظرهای پورکاظمی ریاست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در مورد از بین رفتن کرسی‌های بین‌المللی نیز گفت: این چنین مواردی صحت ندارد شخص آقای پورکاظمی در طول این مدت چندین بار بدون این که سمتی در فدراسیون داشته باشد در مجامع بین‌المللی حضور پیدا کرده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهار نظرهای دبیر فدراسیون اتومبیلرانی مبنی بر دریافت مجوز از سوی او برای واردات موتور سنگین به ایران نیز گفت: البته من متن این نامه را هنوز ندیده‌ام اما وزارت ورزش و جوانان می‌تواند بر اساس قانون مدارک افراد متقاضی را دریافت کند و اگر شایستگی‌ آنها مورد تایید قرار گیرند این افراد به وزارت صنعت معرفی خواهند شد و پس از آن نیز در صورت تایید می توانند این افراد موتور به ایران وارد کنند.

سجادی در پاسخ به سوالی در مورد پاداش قهرمانی تیم ملی کشتی ایران نیز گفت: تمامی پاداش‌ها بر اساس دستور‌العمل پرداخت پاداش‌های ورزشی پرداخت خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا همانند ورزشکاران رشته‌ها‌ی فو‌تبا‌ل و والیبال قرار است به کشتی گیران نیز حواله خودرو داده شود یا خیر نیز، خاطر‌ نشان کرد: پاداش‌ها بر اساس دستور‌العمل به ورزشکاران پرداخت می‌شود.

سجادی در مورد مطالب مطرح شده مبنی بر ضمانت چهار میلیاردی کی‌روش برای ماندن در فو‌تبا‌ل ایران نیز گفت: طرف قرارداد کا‌ر‌لوس کی‌روش فدراسیون فو‌تبا‌ل است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا وزارت ورزش و جوانان بخشی از مالیات کا‌ر‌لوس کی‌روش را پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ نیز گفت: در قرارداد کی‌روش آمده که پرداخت مالیات بر عهده فدراسیون فو‌تبا‌ل است و ما کمکی که در این زمینه می‌توانیم انجام دهیم پرداخت بودجه سال ۹۴ فدراسیون فوتبال زودتر از موعد مقرر است و در نهایت تصمیم برای پرداخت مالیات به کی‌روش بر عهده فدراسیون فو‌تبا‌ل است.

او در مورد انتشار پیش نویس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در یکی از رسانه‌ها نیز گفت: به نظرم انتشار اساسنامه ای که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است امر پسندیده‌ای نیست. در این زمینه افراد مختلف و بخش‌ها در حال اظهار نظر هستند و هنوز این اساسنامه غیر قابل استناد است و‌ در ‌عین ‌حال قانونی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است نمی‌تواند مورد استناد قرار گیرد.

سجادی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پست ریاست فدراسیون تیراندازی و تفاوت آن با حضور رضازاده به عنوان کاندیدای کسب کرسی ریاست فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی گفت: در مورد آقای هاشمی این مورد متفاوت است و ایشان نماینده مجلس شورای اسلامی هستند. در مورد حسین رضازاده سازمان بازرسی کل کشور نظر خود را اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج