۱۹۹۵۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهمترین برنامه کی‌روش از نگاه کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برنامه‌های کارلوس کی‌روش برای صعود به جام جهانی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان پس از جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری گفت:جلسه امروز جلسه بسیار خوبی بود. برای اولین بار کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی در جلسه هیئت رئیسه شرکت کرد و ضمن بیان شرایط، برنامه ۴ ساله تیم ملی تا جام جهانی روسیه را به هیئت رئیسه داد.

وی افزود: برنامه ۴ ساله کی‌روش برای صعود به جام جهانی و حضوری قدرتمندانه در مسابقات مقدماتی است و او مثل همیشه اهدافی را برای تیم ملی مشخص کرده است. مهمترین برنامه‌های کی‌روش ابتدا رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ است و او برنامه دیگری نیز ارائه کرده تا تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها از گروهش بالا بیاید و به مرحله دوم صعود کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگرانی کی‌روش در خصوص مشکلات پیرامون تیم ملی بود که او اعتقاد دارد کشورهای دیگر تا اینجای کار ۸-۹ بازی دوستانه انجام داده‌اند و ما به نوعی از آنها عقب هستیم. قرار شد امکانات لازم برای انجام بازی‌های تدارکاتی خوب و همچنین اردوهای تیم ملی برای این تیم فراهم شود تا انشاءالله با آمادگی کامل در مسابقات پیش‌رو شرکت کنیم.

کفاشیان در مورد انتخاب دستیار ایرانی برای کارلوس کی‌روش اظهار داشت: نظر هیئت رئیسه این بود که حتما یک مربی ایرانی در کنار کی‌روش مشغول به کار شود و او هم ۹۰ تا ۹۵ درصد علاقه دارد که حتما با یک دستیار ایرانی کار کند. او حتی دوست دارد با مربیان لیگ برتر تعامل خوبی داشته باشد و این آمادگی را دارد که با آنها ارتباط برقرار کند. حضور مربیان جوان در کنار کی‌روش هم می‌تواند در آینده به تیم ملی کمک کند اما اینکه چه مربی کنار او مشغول به کار شود را خود کی‌روش انتخاب خواهد کرد.

وی درباره انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی توضیح داد: در صحبت‌هایی که با کی‌روش داشتیم قرار شد افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی در تیم ملی مشغول به کار شود. او حتی می‌تواند درباره مسائل فنی هم اظهارنظر کند اگر چه مسائل فنی در کار او اجرایی نیست و وظیفه اصلی پیروانی کارهای اجرایی است. او با توجه به تحصیلاتش می‌تواند در کار تشریفاتی و بین‌المللی نیز در تیم ملی فعالیت داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا نکونام انتخاب کی‌روش بود یا نه گفت: پیشنهاد کی‌روش این بود که علی کریمی و جواد نکونام در کنارش مشغول کار شوند تا با کسب تجربه سال‌های سال بتوانند در عرصه مربیگری به فوتبال ایران خدمت کنند. در این راه علی کریمی خودش کنار کشید و در خصوص نکونام هم هنوز حکم قطعی برای وی صادر نشده چرا که اول باید وضعیت نکونام در اسپانیا مشخص شود.

کفاشیان درباره برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: کی‌روش درخواست داشت تا بازی دوستانه‌ای با ازبکستان داشته باشیم، اما با توجه به اینکه برنامه‌هایمان با این تیم یکی نشد، به مصاف ازبکستان نخواهیم رفت. اردویی در ترکیه خواهیم داشت و سپس به صورت مستقیم از این کشور به ترکمنستان می‌رویم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود علی کریمی به خاطر پاداش و بلیت بیزینس کلاس از تیم ملی جدا شده است، خاطرنشان کرد: کریمی هیچ چیزی به ما نگفته و اصلا پاداشی هم از ما نخواسته بود چون اصلا قراردادی نداشت که بخواهد درخواست پاداش کند. شأن کریمی بالاتر از این حرف‌هاست و نمی‌توان کار او را با پاداش جبران کرد. شاید گفته شده کریمی به خاطر نگرفتن بلیت بیزینس کلاس از تیم ملی جدا شده اما او چیزی به من نگفته و تمام این صحبت‌ها نیز استنباط است. تا خودش نگوید نمی‌توان به این دلایل استناد کرد.

کفاشیان درباره ممنوع‌الخروجی کارلوس کی‌روش گفت: مشکل ممنوع‌الخروجی کی‌روش هنوز برطرف نشده اما با همکاری وزارت ورزش می‌خواهیم جلسه‌ای با وزارت اقتصاد و دارایی داشته باشیم تا این موضوع را به زودی حل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اسپانسر لباس تیم ملی اظهار داشت: ما هنوز با آل‌اشپورت قرارداد داریم و این قرارداد تا اواخر مردادماه است که به این شکل در اولین بازی مقدماتی جام جهانی با اسپانسری این شرکت بازی خواهیم کرد. با مسئولان آل‌اشپورت جلسه داشتم و به آنها گفتم چند اسپانسر خوب پیشنهاد دادند اما اگر آنها تضمین کنند که بهترین کیفیت را به ما ارائه و به اندازه موردنیاز برای تیم ملی لباس تامین می‌کنند ما مشکلی برای تمدید قرارداد نداریم. اگر پیشنهاد اسپانسرهای دیگر بهتر باشد شاید تصمیم به تغییر اسپانسر بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج