۲۰۰۸۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تذکر فیروزآبادی به مردان هسته ای ایران

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از آنها خواست هنگام نگارش توافق جامع نکاتی را مد نظر داشته باشند، از جمله واگذاری حقوق امنیتی کشور به دولتی است که «نتواند و یا نگذارند به تعهدات خود عمل نماید».

خبرگزاری ایرنا: رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از آنها خواست هنگام نگارش توافق جامع نکاتی را مد نظر داشته باشند، از جمله واگذاری حقوق امنیتی کشور به دولتی است که «نتواند و یا نگذارند به تعهدات خود عمل نماید».

در پیام سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی به تیم مذاکره کننده هسته ای همچنین آمده است: تمامی قطعنامه های شورای امنیت مبتنی بر تحریم کشور و گنجانیدن ایران در ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بایستی به صورت شفاف و قاطع لغو و ابطال شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هیچ یک از اطراف توافق مجاز به ورود به قواعد و کارکردهای امنیت ملی کشور همچون برنامه های دفاعی - اطلاعاتی - امنیتی، منطقه ای و سیاست های سایبری و سیاسی کشور تحت عناوینی همچون فعالیت های مجاز و مشابه آن نبوده و هیج مدل و الگویی را برای تبعیت و یا پیشنهاد نمی توانند ارائه و مطرح سازند.

متن کامل سرلشکر فیروزابادی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهبرد استقامت و هوشیاری در مکتب انقلاب اسلامی در برابر گزاره برگ استکباری دغلکارانه آمریکا ( فکت شیت)

مقدمه:

دفاع جزیی از هویت یک ملت زنده است... ما زنده و هوشیاریم و از سرمایه عظیم و ارزنده ای که پیش ماست ( انقلاب و اسلام و نظاممان ) غفلت نخواهیم ورزید و از آن دفاع خواهیم کرد. ( امام خامنه ای عزیز ۲۹/۰۸/۱۳۶۸ )

تاریخ تجربیات بشر و نظام های سیاسی هیچگاه در تعریف عزت ، هویت و افتخار یک ملت ، صفحه ای در جایی برای انفعال و هراس از مقاومت قرار نداده و همواره از اصل دفاع و حفاظت از هویت و منافع ملی به عنوان سرلوحه افتخار و ماندگاری یادکرده است.

ملیتی که بدنبال حفاظت از استقلال و عزت ، تمدن و حاکمیت تاسیسی خود می باشد نمی تواند خود را فارغ از اصول امنیت ساز و دفاع از ارکان حیات ملی خود در برابر هرگونه تهدید تصویر نماید و آنانی که ملت خود را در وادی سراب وابستگی تصویر و تفسیر می کنند به یقین تصویری واهی و مجازی را می سازند که با کوچکترین موجی از فشار و سرانگشتی از تردید ، به راحتی از صفحه تاریخ محو و به فراموشی سپرده می شود.

چه بسا ملتها و دولتهایی که در کشاکش منطقه ای و جهانی به همین گونه در دامان تردید و یا انفصال افتاده و ناگهان خود را در گردابهای سیاسی - امنیتی خود ساخته دیده و شکست و سقوط خود را تجربه کرده اند.

چه بسا ملتها و دولتهایی که درشناخت دشمنان و خباثت های محیطی و پیرامونی خود غفلت و یا به انحراف کشیده شده و بسیاری از فرازهای موفقیت و سربلندی خود را واگذار و تجربیات ذلت باری از سقوط را پشت سر گذاشته اند.

و چه بسا دولتهای و ملتهایی که در ضرورت ایستادگی ، استقامت و هنگامه پایداری ، شیرینی موقت آسودگی ، رفاه و خوش نشینی را ترجیح داده و به هنگام بیداری از آن خواب گران ، از دست دادن بسیاری از دارایی ها ، غرور ملی و تمدنی خویش را شاهد بوده اند. و در مقابل صفحات تاریخ ملتهایی را به یاد دارند که در برابر تمامی امواج تغافل و زیاده خواهی دولتهای استکباری با تکیه بر هویت ملی و اعتماد به نفس در برابر مطامع و نفوذ آنان مقاومت کرده اند و توانستند با اتکا بر هوشیاری و وحدت و انسجام درونی خود پلکان های ترقی و تعالی خود را پشت سر نهاده و احیاگر تمدن خود باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج