۲۰۰۸۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عربستان، عبدالله صالح را تهدید کرد

منابع نزدیک به علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن فاش کردند که وی از سوی عربستان به شکل جدی تهدید شده که در صورت ادامه مخالفت با سیاست‌های ریاض، حقایق ترور ابراهیم الحمدی، رئیس جمهوری پیشین یمن را فاش خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: منابع نزدیک به علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن فاش کردند که وی از سوی عربستان به شکل جدی تهدید شده که در صورت ادامه مخالفت با سیاست‌های ریاض، حقایق ترور ابراهیم الحمدی، رئیس جمهوری پیشین یمن را فاش خواهد کرد.

روزنامه "عربی ۲۱" به نقل از چند منبع نزدیک به علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن نوشت، مسئولان امنیتی عربستان صالح را به افشای اسرار پرونده ترور ابراهیم حمدی، رئیس جمهوری یمن (۱۹۷۴-۱۹۷۷) و دست داشتن صالح و احمد الغشمی، که پس از الحمدی قدرت را به دست گرفت، تهدید کردند.

منابع نزدیک به صالح افزودند: صالح الهدیانی، مسئول پرونده یمن در دستگاه اطلاعات عربستان و فردی که در دهه هفتاد به عنوان وابسته نظامی عربستان در صنعاء فعالیت می‌کرد در تماسی تلفنی با صالح، از آمادگی مقامات عربستانی برای انتشار جزئیات پرونده جنجالی ترور الحمدی خبر داد.

صالح از افشای جزئیات ترور الحمدی که تا به امروز از سوی مردم یمن تمجید می‌شود هراسان است. با وجود آنکه صالح اتهامات علیه خود را رد کرده اما همواره به دست داشتن در این جنایت متهم است.

صالح دو سال پس از ترور الحمدی، سومین رئیس جمهوری یمن و برادرش عبدالله الحمدی، فرمانده نیروهای ویژه این کشور احمد الغشمی، را نیز کنار زد قدرت را به مدت ۳۳ سال به دست گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج