۲۰۰۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش بازیکنان چلسی به قهرمانی در لیگ

بازیکنان چلسی از کسب قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر اظهار خوشحالی کردند.

خبرگزاری ایسنا: چلسی با برتری یک بر صفر در خانه برابر کریستال پالاس موفق شد در فاصله ۳ هفته تا پایان این رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کند.

** تری: برای همین روزها زندگی می کنم

جان تری، کاپیتان چلسی پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: احساس باورنکردنی است. ما برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کردیم. امروز یک مقدار مضطرب بودیم ولی موفق شدیم پیروز شویم و حالا قهرمان هستیم. کریستال پالاس بخصوص در دقایق پایانی کار ما را سخت کرد اما مقاومت کردیم. من برای همچنین روزهایی زندگی می کنم. من در استمفوردبریج توپ جمع کن بودم و حتی این استادیوم را رنگ کردم. من برای چلسی همه کار کردم. ۵ سال از آخرین قهرمانی ما در لیگ می گذرد و در این مدت زجر کشیدیم.

تری ادامه داد: یک نفر که خودش می داند چه کسی است (رافائل بنیتس) چند سال پیش گفت که من نمی توانم دو بار در هفته بازی کنم. من نه تنها به او بلکه به همه ثابت کردم که اشتباه می کنند. من هنوز در حال جنگیدن هستم. احساس خوبی دارم و مهم تر از همه همبازیان و مربیان خوبی در کنارم دارم. من همچنین دوست دارم از طرف باشگاه چلسی به ریو فردیناند و خانواده اش بخاطر خبر تلخ دیروز تسلیت بگویم.

**فابرگاس: این تازه اولش است!

سسک فابرگاس نیز پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: راه درازی با چلسی دارم. این تازه اولش است. خوشحالم در فصل اول توانستیم لیگ و جام اتحادیه را کسب کنیم. حالا مانده تا افتخارات دیگر. ما به افتخارات بزرگی فکر می کنیم و تلاش می کنیم در ادامه به آنها برسیم.

** هازارد: مورینیو به من اعتماد به نفس داد

ادن هازارد که به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انتخاب شد نیز با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: مورینیو نقش عمده ای در این قهرمانی داشت. چند سال بود که ما نتوانسته بودیم در لیگ برتر به قهرمانی برسیم و حالا با او به این افتخار رسیدیم. او مربی بسیار خوبی است و می داند چطور بازیکنانش را تهییج کند. او خیلی به من اعتماد به نفس داده است و من زیر نظر او فوتبال بهتری بازی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج