۲۰۱۲۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پزشکان از وایبر چه استفاده‌هایی می کنند؟

رئیس کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران ضمن اشاره به نارضایتی پزشکان نسخه‌نویس از تعرفه‌های درمان ۹۴، از راه‌اندازی ۳۰ گروه وایبری پزشکان جهت شناسایی مشکلات و همچنین بیماری‌های رایج در مناطق مختلف خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران ضمن اشاره به نارضایتی پزشکان نسخه‌نویس از تعرفه‌های درمان ۹۴، از راه‌اندازی ۳۰ گروه وایبری پزشکان جهت شناسایی مشکلات و همچنین بیماری‌های رایج در مناطق مختلف خبر داد.

ایرج خسرونیا در نشست خبری بیست و ششمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده جهت بررسی مشکالات و مسائل روز پزشکی در این کنگره گفت: این کنگره ۲۰۰۰ نفر شرکت کننده دارد و سخنرانانی از داخل و خارج کشور در مورد دستاوردها و مشکلات روز پزشکی صحبت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کنگره چهار روز با همکاری ۲۲۰ تن از پزشکان سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از برگزاری کنگره بیش از ۶۰ مقاله شفاهی، ۶۰ مقاله به صورت پوستر، سه کارگاه و چهار سخنرانی جامع توسط اساتید دانشکاه در مورد مسائل روز پزشگی خواهیم داشت.

خسرونیا با بیان اینکه کنگره سعی دارد به دنبال برقراری ارتباط با نقاط مختلف کشور بیماری‌های رایج هر منطقه را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای آن ارائه کند، گفت: شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور بیماری‌های قلبی - عروقی‌، تصادفات و سرطان است و این کنگره سعی دارد با ارائه و آموزش دانش روز پزشکی به پزشکان مناطق مختلف کشور این دستاوردها را در اختیار نقاط مختلقف خاصه مناطق محروم کشور قرار دهد.

وی درادامه به وجود گروه وایبری پزشکان اشاره کرد و گفت: ۳۰ گروه وایبری۱۰۰نفره راه‌ انداخته‌ایم که می‌توان از طریق آن مشکلات و بیماری‌های رایج هر منطقه را شناسایی و حل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج