۲۰۱۴۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: خودِ بهروان مقابل نفت بازی کند!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: با تعویق تاریخ فینال جام حذفی تا سوم خرداد موافقت می‌کنیم اما اگر بخواهند این بازی را به پس از آن موکول کنند بهتر است بهروان به نمایندگی از ما مقابل نفت بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری در خصوص اظهار نظر اخیر بهروان مبنی بر اینکه هنوز زمان فینال جام حذفی را رسما اعلام نکرده‌ایم و بعید است این بازی در تاریخ اول خرداد برگزار شود، گفت: متاسفانه شاهدیم کی‌روش قهر می‌کند، بعد سه ماه بر می‌گردد و برنامه‌ای را می‌دهد که برنامه سازمان لیگ و باشگاه‌ها را بهم می‌ریزد. در این بین گناه ما چیست؟

وی افزود:‌‌ یادم هست در دوره قبل که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم نماینده عربستان را در خاک آن کشور شکست دادیم و سه روز بعد هم در ایران با پرسپولیس بازی کرده و این تیم را هم بردیم. به هر حال تیمی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند از هر نظر باید پتانسیل حضور در این بازی‌ها را داشته باشد.

آذری عنوان کرد: تا امروز نهایت همکاری را با سازمان لیگ و تیم امید داشته‌ایم و دوست داریم به باشگاه نفت هم که در حال حاضر در آسیا به عنوان نماینده فوتبال ایران آبروداری می‌کند کمک کنیم اما تا جایی که منافع خود ما تهدید نشود بنابراین با تعویق تاریخ فینال جام حذفی حداکثر تا سوم خرداد موافقت می‌کنیم. اگر بخواهند این بازی را به تاریخی بعد از این موکول کنند حاضر به پذیرش آن نیستیم و بهتر است خود بهروان به نمایندگی از ما مقابل نفت به میدان برود و بازی کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر‌ تصریح کرد: با ظرفیتی که کادر فنی و بازیکنان تیم ما دارند کسب سهمیه‌‌ آسیایی در لیگ برتر دور از دسترس نیست. بچه‌های ما باید بدانند که سرنوشت کسب سهمیه در حال حاضر دست خودمان است، ما بازی تاکتیکی مشکل و سختی را مقابل ملوان داریم مخصوصا اینکه فیروز کریمی سرمربی این تیم است. سه امتیاز این بازی تا حدود زیادی می تواند کسب سهمیه ما را تثبیت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی تخلفات احتمالی در دو هفته پایانی لیگ برتر نیستید، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سرنوشت کسب سهمیه دست خودمان است اما در فوتبال ایران اگر فرمان هم دست خودت باشد در هفته پایانی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. با وجود تاج در سازمان لیگ و نظارت‌های ویژه‌ای که این سازمان روی دو هفته پایانی دارد خیال ما تا‌‌ حدود‌ زیادی راحت است ضمن اینکه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم حساسیت خاصی روی دو هفته پایانی لیگ برتر دارد و ناظران غیر محسوسی این بازی‌ها را زیر نظر می‌گیرند.

آذری در خصوص اینکه با توجه به اینکه گل محمدی فقط پیش قرارداد خود را برای فصل آینده امضا کرده و چه زمانی قرارداد نهایی را امضا خواهد کرد، به تسنیم گفت: من فقط در این خصوص به گفتن یک جمله اکتفا می‌کنم آن هم اینکه شک نکنید فصل آینده یحیی سرمربی ذوب آهن است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مسعود حسن‌زاده تاکید کرد: حسن‌زاده و حسن‌زاده‌ها باید بدانند که ساختار باشگاه ذوب آهن، مدیرعامل و سرمربی آن با بقیه باشگا‌ها فرق می‌کنند. او باید تمرکز خود را فقط روی بازی بگذارد حال چه ۵ دقیقه بازی کند چه ۱۲۰ دقیقه. سیاست کاری ما مقابل تخلف بازیکنان‌ ابتدا راهنمایی و مدیریت کردن است و اگر دوباره تکرار شود بر اساس مفاد قراردادش به وی یاد می‌دهیم که چگونه فقط فوتبال بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج