۲۰۱۶۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

هافبک ۳۰ ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای بایرن‌مونیخ هستند به سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: پپ گواردیولا به همراه میشل لادروپ همیشه الگوی من بودند. در سال ۱۹۹۹ در فینال یک تورنمنت جوانان، پپ کاپیتان تیمش بود و من هم کاپیتانی تیمم را برعهده داشتم. این اولین ملاقات ما با یکدیگر بود ولی با گذشت زمان در کنار یکدیگر لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. بازی چهارشنبه برای همه خاص خواهد شد چون در این بین همیشه خاطراتی وجود دارد. بازی جالبی بین دو تیم واقعاً خوب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هر مربی با توجه به ایده‌هایی که در سر دارد، متفاوت است. پپ مربی‌ای است که هیچ جزییاتی را به حال خود رها نمی‌کند. او همیشه به فکر این است که چطور می‌شود پیشرفت کرد و انسانی همیشه پاسخگوست و بیشتر پاسخ‌هایش هم درست است. زمانی که گواردیولا بازی می‌کرد نگاه خیلی واضحی به فوتبال داشت و به خوبی آن را درک می‌کرد. حالا او به عنوان مربی این ویژگی را با تجربه‌اش ترکیب کرده که پیشرفت بالایی را برایش به همراه داشته است. پپ مربی مهمی هم به لحاظ فردی و هم برای باشگاه بارسلونا بود. ما از دوره حضور گواردیولا در بارسلونا چیزهای بسیاری آموختیم.

هافبک ۳۰ ساله آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا گفت: در چنین بازی‌هایی بهتر است تلاش کنید تا جایی که می‌شود از بازی لذت ببرید. بازی‌هایی اینچنینی با فشار و تنش احاطه شده‌اند چون تنها یک گام تا رسیدن به فینال باقی مانده است. چنین چیزهایی است که به بازی شکل می‌دهد ولی مهم این است که از بازی خود لذت ببرید و در طول ۹۰ دقیقه و در مجموع دو دیدار که ۱۸۰ دقیقه می‌شود از بازی لذت ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج