اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۱۶۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چراغ سبز ذوب‌آهن به اخراجی پرسپولیس

مسئولان ذوب آهن خواستار برگرداندن صادقیان به این تیم هستند و در صورت موافقت گل‌محمدی، مذاکرات نهایی با محصول سابق آکادمی‌شان را آغاز می‌کنند.

آی اسپورت: پیام صادقیان ممکن است بعد از دو سال حضور در پرسپولیس، دوباره به ذوب آهن برگردد. کادرفنی پرسپولیس در هفته‌های اخیر رسما اعلام کرده صادقیان را نمی‌خواهد و مهاجم جنجالی سرخپوشان هم در نامه‌ای با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده است. صادقیان گفته بود بهترین راه برایش رفتن به یک باشگاه خارجی است اما با توجه به نبود مشتری جدی، احتمالا او مجبور است با یک تیم لیگ برتری قرارداد ببندد.

امروز سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن، برای بازگرداندن صادقیان به ذوب آهن چراغ سبز نشان داد: «در ذوب آهن فقط آقا یحیی در حیطه فنی و بازیکن‌ها تصمیم می گیرد. در مورد پیام صادقیان هم اگر آقا یحیی تصمیم بگیرد که پیام صادقیان به عنوان باشگاه دست پرورده باشگاه ذوب می‌تواند به اصفهان برگردد، من قول می‌دهم هرگز این چیزهایی که در مورد او رخ داده را در اینجا نخواهید دید اما همان طور که گفتم همه این چیزها در اختیار گل محمدی است.» آذری دهنوی را مثالی برای بازیکنانی دانسته که در ذوب آهن حاشیه‌هایشان را کنار گذاشته‌اند: «قاسم دهنوی که پارسال سال خوبی نداشت در یک محیط توام با آرامش دارد کارش را می‌کند و چقدر موفق هم هست. وقتی دهنوی آمد اینجا به او گفتم باید بخواهی و الان باید ببینید دهنوی در حد اسمش چه بازیهای خوبی می‌کند.»

بازگشت به ذوب آهن می‌تواند یک فرصت ویژه برای پیام صادقیان باشد. باشگاهی کم حاشیه که احتمالا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و مربی خوبی مثل گل‌محمدی هم دارد. ماجرای حق رشد هم کار ذوب آهن برای گرفتن رضایتنامه از پرسپولیس را راحت می‌کند. شاید این فرصت، آخرین شانس پسر «حسن صادقیان» برای اوج گرفتن دوباره و تحقق بخشیدن به رویاهای پدرش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج