۲۰۲۰۴۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت زن جوان با پوشش زننده در نیمه شب

اهالی بلوار لادن مشهد اوایل بامداد روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شدند. آنها زن جوانی را دیدند با پوشش بسیار نامناسب و در حالی که رفتارش عادی به نظر نمی‌رسید در حال قدم زدن بود.

روزنامه ایران: اهالی بلوار لادن مشهد اوایل بامداد روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شدند. آنها زن جوانی را دیدند با پوشش بسیار نامناسب و در حالی که رفتارش عادی به نظر نمی‌رسید در حال قدم زدن بود.

با گزارش موضوع به پلیس، مأموران کلانتری ۳۶ مشهد و تیم اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی خراسان رضوی بلافاصله وارد عمل شدند و این زن دستگیر شد.

مأموران پس از هماهنگی با قضایی زن ۲۷ ساله را به کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ تحویل دادند تا مطالعه آسیب شناسی در مورد وی صورت گیرد.

این زن جوان که زهره نام دارد در تحقیقات ابتدایی به کارشناسان اورژانس اجتماعی گفت: که قربانی طلاق پدر و مادرش است و زندگی خودش نیز به شکست انجامیده است.

وی ادامه داد: پدرم راننده کامیون بود و مادرم خانه‌دار. آنها هیچ تفاهمی نداشتند و ازدواج اجباری‌شان با طلاق خاتمه یافت. پس از مدتی پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و من زیر دست نامادری سختگیر و انتقامجو بزرگ شدم.

۱۴ ساله بودم که برایم خواستگار آمد. من هم به اصرار خانواده تن به ازدواج اجباری دادم ولی از چاله به چاه افتادم. شوهرم بد اخلاق بود و سر کوچک‌ترین بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گرفت. سن من کم بود و از عهده کارهای خانه و آشپزی بر نمی آمدم.

شوهرم اصلاً مرا درک نمی‌کرد و به خاطر همین مسائل دیوانه‌ام کرده بود. با اینکه صاحب یک دختر شده بودیم طلاق گرفتم و جانم را آزاد کردم. الان سال‌ها از آن موقع می‌گذرد، دخترم ۱۲ ساله شده و هیچ خبری از او ندارم.

زهره گفت: بعد از جدایی دیگر مسیر زندگی‌ام گم شد همیشه گفته‌اند بار کج به منزل نمی‌رسد من گم شدم و روز به روز در باتلاق فرو رفتم. شب گذشته در یک میهمانی شبانه شرکت کردم و وقتی بیرون آمدم شرایط خوبی نداشتم همیشه به خاطر رفتارهایم پشیمان بوده‌ام بارها تصمیم گرفته‌ام از این باتلاق خارج شوم اما نتوانستم امیدوارم این بار چنین قدرتی پیدا کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      این بیچاره چجوری میخواد ازین باتلاقی که خودش میگه به تنهایی دراد. خوب الان کی می خواد به این بنده خدا کمک کنه ؟؟؟ هیچکس. فقط همه بلدن الکی حرف بزنن. ازین جور آدما زیادن هیچکسم به دادشون نمیرسه، تازه ازشون سوء استفاده هم می کنن.

    • حسین

      خدا به نوامیس این مملکت رحم کنه .
      چی داره سرمون میاد ؟
      آخه چرا ؟

    • بدون نام

      آخی چقدر دلم سوخت براش

    • غــــــــــــز ل

      این هم یک آدمه که نیاز به همراهی و کمک داره همین بایپ پاشیم گروههایی درست کنیم و این آدمها رو با همراهی مردمی که کمک می کنند رهایی بدیم نه از دور بگیم آ]ی و دیگه هیچی ...

    • علی

      قابل توجه اونایی که بدون شناخت ازدواج میکنن و بعد طلاق و بعد این میشه‌نتیجه اش.فرزند طلاق از لحاظ روحی آسیب شدیدی میبینه و به خودش و جامعه آسیب میزنه.امیدوارم که مردممون به ازدواج نگاه عاطفی نکنن و از روی احساس یا ثروت تن به ازدواج ندن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج